وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سـری جدید صندلی داغ!


مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در سـری جدید مصاحبات ما با شما به ادامه مطلب رفته و ثبت نام خود را کامل کنید. 
ابتدا از غیبت حدودا طولانی این چند ماه اخیرِ بخشِ "مصاحبه" و شخص بنده از شما عذر خواهی میکنم.

مصاحبه های قبلی را میتوانید در اینجا بخوانید.
در این بخش از وبلاگ ما تغییراتی زیادی اعمال شده، برای مثال مصاحبه کننده برای حداقل مدت کوتاهی، "امیدروبری" خواهد بود.
برای ثبت نام خود در سری جدید مصاحه های وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران روی این متن لینک دار کلیک کنید و نام، آدرس ایمیل به همراه یک سری اطاعات جانبی و غیر ضروری مانند شماره تلفن همراه یا اطلاعات شناسایی شما.

منتظر استقبال گرم و مجدد شما برای این بخش هستیم.
با تشکر
گروه نویسندگاه وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات 2 + ارسال نظر
'Bas' جمعه 8 آذر 1392 ساعت 23:57

دوست ها، آشنا ها و فامیل های گلم؛ طرفدارای جدید و چند ماه، طرافدارای قدیمی و چندین ساله، همه اونایی که منو میشناسن یا نمیشناسن و من میشناسمشون یا نمیشناسمشون خلاصه همه

سعی میکنم فعالیت هامو بیشتر کنم، یا حداقل بیشتر حاضر باشم.
دلم برای همتون تنگ شده

tarafdar شنبه 9 آذر 1392 ساعت 21:25

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد