وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جاگیلکا: باخت به آلمان شرم آور بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هر چند مدافع اورتون از باخت انگلستان به آلمان ناراحت است، اما از این بازی، به عنوان یک بازی خوب برای سه شیر ها یاد می کند.


فیل جاگیلکا اعتقاد دارد علیرغم باخت یک بر صفر انگلستان به تیم ملی آلمان آن ها عملکرد خوبی داشتند. مردان روی هاجسون که با گل دقیقه 37 پر مرتساکر نتیجه را به آلمان واگذار کردند، برای اولین بار پس از سال 1977 دو بازی متوالی را در خانه واگذار کردند.

در این بین جاگیلکا در مصاحبه ای با سایت رسمی فدراسیون فوتبال انگلستان عنوان کرد:"در کل باخت به آلمان نا امید کننده بود؛ باختن در ومبلی در شرایطی که شما تیم برتر میدان بوده اید ناعادلانه بود. باختن حق ما نبود، اما این بازی دست آورد های مثبتی نیز برای ما داشت. من فکر می کنم در نیمه اول، ما فوتبال بهتری را بازی کردیم اما ژرمن ها بودند که به گل رسیدند. در نیمه دوم ما به دنبال گل بودیم و آلمان ها را کاملا تحت فشار گذاشته بودیم. اما آن ها فقط از اشتباه ما به گل رسیدند و نهایتا با یک دفاع خوب گل خود را حفظ کردند."

وی در مورد عملکرد هاجسون در تیم ملی انگلستان نیز گفت:" مهم ترین عامل برای موفقیت یک مربی حمایت مردم و بازیکنان از آن مربی است. بازی بعدی ما در ماه مارچ برگزار خواهد شد و احتمالا ما عملکرد بهتری را خواهیم داشت. از دست دادن جان تری و ریو فردیناند کار ما را سخت کرده است و ما باید با تلاش و کوشش جای این دو بازیکن را پر کنیم."

نظرات 7 + ارسال نظر
y....z شنبه 2 آذر 1392 ساعت 07:04 http://google.com

من ک خلاصه بازی رو دانلود کردم.یکی زدیم ده تا نزدیم.این جاگیلکا ازکجااومده حرف میزنه.انگلیس ی ضربه بطرف دروازه نزد همش بیرون بودن.ولی موقعیتای ما همه صددرصدبودن.

پویا شنبه 2 آذر 1392 ساعت 09:30

داداش تو این بازی آلمان سبز بود انگلیس سفید.این آقا فکر کنم فکر کرده انگلیس سبز بوده! کل بازیو برعکس دید که میگفت انگلیس بهتر بود!

آلمان 90 شنبه 2 آذر 1392 ساعت 12:43

ناراحت نباش به قهرمان 2014 باختی

م بالاک شنبه 2 آذر 1392 ساعت 12:48

خدایی وبدون تعصب یه چیزی بگم دورتموند بیچاره 4دفاع اصلیشو نداره عملا مسیر گلزنی برای بایرن بازه.. بایرن اگر نزنه باید بهش شک کرد (پیژک -هوملس-سوبوتیچ-اشملتزر غایبان بزرگ دورتموند)دیگه گوندوگان و....بماند

mahmood شنبه 2 آذر 1392 ساعت 14:29

بنده خداازبس افتخارالمان زیاده سرکیچه گرفته0المان سرورانگلیس

heinz شنبه 2 آذر 1392 ساعت 17:01

این عقب افتاده چی میگه!!!!!!!!!
عن گلیس بهتر بود؟
"آن ها فقط از اشتباه ما به گل رسیدند".... پ ن پ از اتاق خاب ملکه تون به گل رسیدیم. هر تیمی از اشتباه تیم حریفش به گل میرسه دیگه.....
اون وخت میگن خر کم بود از قبرس آوردن!!!!!!

مجید شنبه 2 آذر 1392 ساعت 18:00

اگه بخواهیم منطقی بگیم درصد مالکیت توپ انگلیس بیشتر بود ولی نمیتونستند خطر جدی ایجاد کنند بر عکس آلمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد