وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بایرن مونیخ از هیچ تیمی هراس ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بال هلندی باواریایی‌ها تاکید کرد بایرن‌مونیخ از هیچ تیمی هراس ندارد.
 در حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم بوندس‌لیگا فردا شب (شنبه) تیم‌های فوتبال بورسیا دورتموند و بایرن‌مونیخ در ورزشگاه 80 هزار نفری سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم خواهند رفت.

باواریایی‌ها پیش از شروع فصل جدید بوندس‌لیگا در سوپرجام آلمان 4 بر 2 مغلوب زردپوشان وستفالن، رقیب سنتی خود شدند ولی ستاره هلندی بایرن معتقد است تیم پپ گواردیولا از آن تاریخ تاکنون پیشرفت زیادی کرده است.

روبن گفت: ما برای بازی با بورسیا دورتموند لحظه‌شماری می‌کنیم و شخصا عاشق چنین بازی‌هایی هستم. ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و دورتموند هم یکی از آنها است. پس از باختی که برابر دورتموند در سوپر جام آلمان داشتیم تاکنون پیشرفت زیادی کرده‌ایم. ما به دورتموند احترام می‌گذاریم ولی آن‌ها هم از ما نمی‌ترسند برای همین می‌خواهیم شکست‌شان دهیم.

وی افزود: در حال حاضر روحیه بالایی داریم و سرشار از اعتماد به نفس هستیم. می‌خواهیم در دیدار مقابل دورتموند 3 امتیاز کامل بازی را از آن خود کنیم.

شاگردان پپ گواردیولا در فصل جاری بوندس‌لیگا همچنان تیمی بدون شکست هستند و در حال حاضر با 4 امتیاز اختلاف نسبت به شاگردان یورگن کلوپ در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارند.
نظرات 4 + ارسال نظر
روبری جمعه 1 آذر 1392 ساعت 18:25

به این میگن اعتماد به نفس امیدوارم در بازی با دورتموند که 4 تا از دفاعاش نداره هتریک کنی

mary جمعه 1 آذر 1392 ساعت 19:05

امیدوارم تا آخر فصل، بایرن به روند بردهاش ادامه بده و یه رکورد عالی به جا بذاره.

بایرن 5 ستاره جمعه 1 آذر 1392 ساعت 23:30

قطعا تا زمانی که بایرن دو تا بال قوی داره مثل روبن و ریبری و ی خلبان خوش فکر ومطمئن مثل گواردیولا و ی بدنه قوی مثل لام و نویر و شوانی و ... و ی سوخت جایگزین مطمئن مثل نیمکت پرمون با سرعت هر چه تموم تر وفاصله زیاد با رقبا خیلی مطمئن یکه تاز سه جام میشیم

م بالاک شنبه 2 آذر 1392 ساعت 09:51

خدایی وبدون تعصب یه چیزی بگم دورتموند بیچاره 4دفاع اصلیشو نداره عملا مسیر گلزنی برای بایرن بازه.. بایرن اگر نزنه باید بهش شک کرد (پیژک -هوملس-سوبوتیچ-اشملتزر غایبان بزرگ دورتموند)دیگه گوندوگان و....بماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد