وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بروسیا دورتموند - بایرن مونیخ

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بروسیا دورتموند - بایرن مونیخ در هفته سیزدهم بوندسلیگا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: شنبه 2 آذر 1392 ساعت 21:00

نظرات 10 + ارسال نظر
بایرن 5 ستاره جمعه 1 آذر 1392 ساعت 12:21

سلام دوستان مهربون و عزیزم
ببخشید چند وقتی نبودم.
من بازیای پیش روی بایرن رو درصد بندی کردم.به نظر من 90 درصد بازیا بازیهایی هستن که بازیکنامون با حس برتری وارد زمین میشن و از اول روی دروازه حریف خراب میشن.8 درصد بازیا بازیهایی هستن که بایرن با برتری تاکتیکی و خلاقیتهای فردی بازیکنای خوب تیممون تیمای حریفو که اسمی دارن میبره مثل من سیتی.اما 2 درصد بازیا بازیهایی هستن که بایرن برای قهرمانی مجدد در هر سه کاپ نیاز به برد مقتدرانه توی اونا داره تا خودشو از همه تیمای دنیا جدا کنه
بازی فردا با دورتمند به نظرم جزء همون 2 درصده و اهمیت بیشترش بخاطر بازی تو زمین دورتمند و نبوده ریبری قدرتمندمونه
با این همه حس قلبم و حس خودم کلا خیلی خوشبین به نتیجه فرداس.

r7 جمعه 1 آذر 1392 ساعت 12:55

نبود اشتایگر و ریبری خیلی به ریتم بایرن ضربه میزنه خدا کنه بازیکنای جانشین بتونن خوب کار کنن

mary جمعه 1 آذر 1392 ساعت 14:30

بایرن5 ----دورتموند0
کسی نگه که پیش بینی من خیلی تند است.
چون من دوست دارم خوش بین باشم.

حسین صفاری جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:13

بابرن 5 ستاره اون 2 درصدی رو که گفتی خوب روش فکر کن خوب معلومه که بایرن می خواداختلاف امتیازش رو با دورتموند حفظ کنه افراد دیگه از گروه های دیگه میان این مطلب رو می خونن که زیاد جالب نیس

حسن بایرن جمعه 1 آذر 1392 ساعت 17:52

گه می گذاریم دهن دورتموند 6تا بهش میزنیم

حسین ژرمنی زاده جمعه 1 آذر 1392 ساعت 18:04

من بایرنی ام ولی با برد بایرن جذابیت لیگ از بین میره،پس بهتره مساوی بشه تا هیجان همچنان باقی بمونه

babak جمعه 1 آذر 1392 ساعت 20:12

دوستان ما فردا بادرتموند بازی داریم یکی میاد میگه 5یکی میگه6 بایرن همیسه بادرتنوند بازی هاش سخته حتی پارسال هم همینطور بود ولی بدون تعصب اگه بگم فردا بایرن 1برصفر0درتموند رو میبره وگلش رو مانزدوکیچ میزنه فردا ببینید اگه ایطورنشد فقط بایرن روعشقه

بایرن 5 ستاره جمعه 1 آذر 1392 ساعت 23:25

سلام خدمت حسین صفاری عزیز
ببین عزیز زمانی که ی تیم از بقیه تیمای دنیا فاصله میگیره عموما تیمای در سطح لیگ باعث افزایش قدرتش میشن و همین اتفاق توی تموم بازیای این فصلمون افتاده و الان هماهنگیه بسیار بالایی داریموهممون قبول داریم توی بوندس لیگا اصلی ترین رقیبمون دورتمنده و سخت ترین بازیمون با این تیم و توی خونه دورتمنده.من معتقدم بازی با من سیتی اونم تو زمین من سیتی از بازی با دورتمند سخت تره و دیدیم چطور بایرن من سیتی رو تحقیر کرد
آخر نظرمو اگه بخونی گفتم خیلی خوشبینم حس واقعیم بود و بدون تعصب گفتم
ب ا ی ر ن ف ر د ا ب ا ا ق ت د ا ر م ی ب ر ه

ka-z شنبه 2 آذر 1392 ساعت 09:36

بایرن1-1دورتموند

م بالاک شنبه 2 آذر 1392 ساعت 12:50

خدایی وبدون تعصب یه چیزی بگم دورتموند بیچاره 4دفاع اصلیشو نداره عملا مسیر گلزنی برای بایرن بازه.. بایرن اگر نزنه باید بهش شک کرد (پیژک -هوملس-سوبوتیچ-اشملتزر غایبان بزرگ دورتموند)دیگه گوندوگان و....بماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد