وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: اوزیل مشکلی برای قرار گرفتن مقابل ایتالیا ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، امیدوار است که بتواند از مسوت اوزیل، ستاره خط میانی تیمش، در دیدار فردا شب مقابل ایتالیا در سن سیرو استفاده کند.

ستاره توپچی ها به تازگی دچار آنفلونزا شد و به همین خاطر انتظار می رفت که دیدار مقابل آتزوری را از دست بدهد اما او روز گذشته به مونیخ رفت تا به اردوی تیم ملی آلمان اضافه شود.

لوو به خبرنگاران گفت:" مسوت شرایط بهتری دارد. من انتظار دارم که او در آخرین جلسه تمرینی ما به طور کامل حضور داشته باشد."

رسانه های انگلیس بعد از دیدار آرسنال مقابل منچستریونایتد گزارش هایی منتشر کردند مبنی بر اینکه اوزیل بعد از این دیدار در یک باشگاه شبانه دیده شد و خاطر همین مسئله، خود را به سرماخوردگی زد.

اما اوزیل با رد این شایعات، گفت:" بعد از دیدار مقابل منچستریونایتد، ما تا آخرین ساعات شب به لندن برنگشتیم. من برای شام خوردن بیرون رفته بودند و دلیلی برای اینکه خودم را به بیماری بزنم، ندارم. من در دیدار مقابل منچستریونایتد مشکلی نداشتم و 90 دقیقه کامل بازی کردم."

تیم ملی آلمان آخرین بار در نیمه نهایی یورو 2012 مقابل ایتالیا قرار گرفت و 2-1 شکست خورد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
نواب جمعه 24 آبان 1392 ساعت 00:36

ما برمیگردیمهمیشه برمیگردیم و حالا وقته بازگشته دوبارست زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچچچچچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد