وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نتزر: کلوپ مناسب تیم ملی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گونتر نتزر ملی پوش سابق تیم ملی آلمان معتقد است که یورگن کلوپ فرد مناسبی برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی آلمان نیست.

یورگن کلوپ به تازگی قراردادی را با باشگاه دورتموند تا سال 2016 به امضا رسانده است، این درحالی است که رسانه های آلمانی از او به عنوان جانشین احتمالی یواخیم لو نام می برند. اما نتزر که عضوی از تیم قهرمان جهان سال 1974 است کلوپ را به هیچ عنوان برای این سمت مناسب نمی داند. 

نتزر در گفت و گو با بیلد می گوید:" به هیچ عنوان در کلوپ تونایی لازم برای هدایت تیم ملی را حداقل برای چند سال آینده نمی بینم، شرایط تیم ملی با باشگاه کاملا متفاوت است و در تیم ملی ممکن است ماه ها مسابقه ای نداشته باشید که این به هیچ وجه برای کلوب مناسب نیست چرا که او به ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با بازیکنان احتیاج دارد."

نظرات 2 + ارسال نظر
bastian31 دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 15:34

نه خیر
بااینکه ازبازی و لوو خوشم میاد ولی برزیل باید اخرین شانس لوو باشه وهاینکس یاکلوپ سرمربی بشند کلوپ تو تک بازیها فوق العاده است
تو فینال اروپا دیدید که کلوپ چه بلایی سر خط دفاع اهنین بایرن اورد
در یک کلام کلوپ فوق العاده است

r7 دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 18:08

آره منم bastian3 با موافقم به نظر من هم یوپ هاینکس و یورگن کلوپ گزینه های بهتری نسبت به لوو هستند و میتونن آلمان رو به تیم کامل تری تبدیل کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد