وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چرا هاینکس رفت و چرا گواردیولا آمد؟ مقایسه بایرن یوپ و بایرن پپ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ وقتی 4 غول فوتبال آلمان، فرانتس بکن باوئر، کارل هاینس رومنیگه، اولی هوینس و ماتیاس سامر یک تصمیم فوتبالی می گیرند، آیا باید شکی هم به  آن تصمیم داشت؟! این 4 نفر تصمیمی گرفتند که تا کنون کسی علت اصلی آنرا نفهمیده و احتمالا حالا حالا هم کسی نخواهد فهمید.

 

عوض کردن مربی مانند یوپ هاینکس که هر 3 جام را در یک فصل برای بایرن به ارمغان آورده و هر چه بوده و نبوده تصاحب کرده چه معنی می تواند داشته باشد جز این که این 4 نفر، خیلی بهتر از همه ما فوتبال و حواشی آن و از همه مهمتر بحث درآمد زائی و آینده و سمت دهی آنرا می دانند.

 

تنها 2 دلیل ممکن است که این تصمیم انقلابی داسته باشد:

1.گواردیولا و سبک فوتبال آن آینده فوتبال هستند و از نظر آنان یوپ هاینکس هر چه داشته عرضه کرده است و احتمالا چیز زیاد دیگری برای نمایش ندارد ولی با آوردن گواردیولا آنها سبک بازی فوتبال چند سال آینده را به آلمان و باشگاه خود بایرن مونیخ آوردند و از این جهت می توانند پیشتاز باشند (البته ذکر یک نکته ضروری است و آن اینکه آنها قبل از پایان فصل با گواردیولا تمام کردند).

2.تجارت فوتبال وبحث در آمد زائی آن: هر چند که بایرن مونیخ همیشه در میان باشگاه های موفق بوده ولی هیچ موقع اولین در بودجه و درآمد زائی نبوده و احتمالا با آوردن گواردیولا که یک چهره جذاب تر و مدرن تری نسبت به هاینکس بوده و همچنین با آوردن بازیکنان مطرح تر خواستند که در همه چیز نامبر وان اروپا شوند.

 

تفاوت سبک بازی بایرن مونیخ در زمان هاینکس و گواردیولا:

هر چند که ممکن بسیار زود باشد برای این مقایسه ولی چند نکته واضح است

1.بایرن مونیخ گواردیولا ظریف تر بازی می کند.

2. بایرن مونیخ گواردیولا ساده تر بازی می کند.

3. بایرن مونیخ گواردیولا تکنیکی تر بازی می کند.

4. بایرن مونیخ گواردیولا راحت تر بازی می کند.

5. بایرن مونیخ گواردیولا بیشتر توپ را می دواند.

6. بایرن مونیخ هاینکس جنگنده تر و دونده تر بازی می کرد.

7. بایرن مونیخ هاینکس سریع تر بازی می کرد.

8. بایرن مونیخ هاینکس بیشتر بازی مستقیم انجام می داد.

9. بایرن مونیخ هاینکس کار های ترکیبی کمتری انجام می داد.

باید صبر کرد و دید که آیا بایرنی ها تصمیم درستی گرفته اند و یا خیر ولی آنچه مسلم این است که دوران یوپ هاینکس در بایرن مونیخ به پایان رسیده و نباید دنبال آن گشت.

نظرات 52 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 13:23

گواردیولا و سبک فوتبال آن آینده فوتبال هستند و از نظر آنان یوپ هاینکس هر چه داشته عرضه کرده است و احتمالا چیز زیاد دیگری برای نمایش ندارد ولی با آوردن گواردیولا آنها سبک بازی فوتبال چند سال آینده را به آلمان و باشگاه خود بایرن مونیخ آوردند و از این جهت می توانند پیشتاز باشند.همه چی روشنه . خواهشن دیگه کسی مقایسه نکنه . زنده باد پپ و بایرن و آلمان

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 13:25

زنده باد پپ گواردیولا بهترین مربی تاریخ فوتبال جهان.

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 13:30

افتخارات در زمان بازیگری با تیم بارسلونا

قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا (۱۹۹۲)
قهرمانی در جام برندگان جام اروپا (۱۹۹۷)
۶ بار قهرمانی در لالیگا (۹۹ – ۹۸ – ۹۴ – ۹۳ – ۹۲ – ۱۹۹۱)
۲ بار قهرمانی در کوپا دل ری (۹۸ – ۱۹۹۷)
۴ بار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا (۹۷ – ۹۵ – ۹۳ – ۱۹۹۲)
۲ بار قهرمانی در سوپرجام اروپا (۹۷ – ۱۹۹۲)
قهرمانی در بازی‌های المپیک سال ۱۹۹۲ با تیم ملی اسپانیا

افتخارات در زمان مربی‌گری

قهرمانی لالیگا: ۳

۰۹-۲۰۰۸، ۱۰-۲۰۰۹، ۱۱-۲۰۱۰

قهرمانی جام حذفی اسپانیا: ۲

۰۹-۲۰۰۸٬۲۰۱۱-۲۰۱۲

قهرمانی سوپر جام اسپانیا: ۳

٬۲۰۰۹ ٬۲۰۱۰ ۲۰۱۱

قهرمانی جام قهرمانان اروپا: ۲

۰۹-۲۰۰۸، ۱۱-۲۰۱۰

قهرمانی سوپر جام اروپا: ۳

۲۰۱۱، ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۳

قهرمانی جام باشگاههای جهان: ۲

۲۰۰۹، ۲۰۱۱

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 13:33

این مطلب جای هیچ حرف و حدیثی رو باقی نمیزاره .

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 13:35

درود بر گواردیولا سرور یوپ هاینکس

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 13:42

چند وقت بود دنبال همچین مطلبی بودم و امروز این مقایسه به پایان رسید چون همه فهمیدن فرانتس بکن باوئر، کارل هاینس رومنیگه، اولی هوینس و ماتیاس سامر گواردیولا رو آوردن . پپ سرور هاینکس .

R7 سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 14:18

بچه ها اگه هاینکس در بایرن میموند شاید امسال حتی یک جام هم کسب نمیکرد دلیلش هم اینه که بایرن دیگه اون انگیزه پارسال رو برای بردن جام نداشت و طبق معمول سالهای پیش تو بوندسلیگا هم یک سال در میون قهرمان میشد اروپا رو که هم نگو دیگه بایرن سه سال اومد تو فینال تا قهرمان شد و شاید تا ده سال دیگه هم نمیتونست دوباره قهرمان بشه ولی با اومدن گواردیولا به بایرن مونیخ یک انگیزه جدید از جانب پپ به تیم تزریق شده که ما رو به موفقیتهای دنباله دار بایرن در سالهای متوالی امیدوار میکنه و قطعا امسال بایرن با پپ بخت اول قهرمانی در چمپیونزلیگه یعنی میتونه از عنوان قهرمانیش در اوپا دفاع کنه کاری که تا حالا هیچ تیمی نتونسته انجام بده
باید به هوش و درایت مدیران بایرن احسنت گفت

hamed_hamdast سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 14:23

این مطالب فقط باعث جنجال بین طرفداران میشه
اینکه هاینکس و پپ مربی های خوبی هستن شکی در اون نداریم
و همه میدونیم بایرن چه جوری بازی میکرده و چه جوری بازی میکنه
فقط امیدوارم پپ روند رو به رشد خودشو ادامه بده و موفق باشه چون موفقیت اون منجر به خوشحالی ما میشه ( انصافا هم مربی باشخصیتی است و هم باهوش )
اینم که دوستان هاینکس رو با پپ مقایسه میکنن خیلی جالب نیست زیرا:
1) اولا پپ یه تیمی که به تکامل رسیده رو تحویل گرفته که رشد دادنش هرچند سخته ولی یه حسن هم داره ، اونم هماهنگی بازیکن هاست مثلا هماهنگی ریبری و آلابا حاصل چند سال بازی کردن هستش
2) هاینکس 3 سال مربی بایرن بود و به افتخارات زیادی رسید و الان پپ نیاز به زمان داره تا شایستگی هاشو ثابت کنه،‌ آینده همه چیز رو مشخص میکنه

در هر حال به امید قهرمانی های پیاپی بایرن

bastian31 سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 14:33

اره جانم
منم فقط افتحار میکنم تمام عمرم فقط طرفدارالمان وبایرن توفوتبال خارجم ومثل بعضی ها هرفصل طرفدار یک تیم نیستم
تیکه نبودا ،جمله بود هههه
المان سرور اسپانیاهرچی اسپانیایی تازه به دوران رسیده فوتبال
تولد شش سالگی فوتبال اسپانیا را به فوتبال دوستان تبریک میگم

فریبرز سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 14:48

چه جنگی بشه حالا. هوادارا دعوا دعوا دعوا دعوا. وقتی بحثش نبود دعوا کردن حالا که بحثش هست که دیگه واویلاس. به منظر من که هاینکس خوب بود و الان گواردیولا هم خوبه ولی اینکه کی بهتر از کیه واقعا باید متن بالارو کامل بخونم و جواب بدم.

فریبرز سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 14:53

تو این که گواردیولا خوبه شکی نیست. اما بعضی طرفدارا امثال فرهاد خیلی نمک نشناسن یادتون رفت به این زودی سال پیش چقدر خوشحالمون کرد؟؟؟؟ یعنی واقعا به این زودی فراموشتون شد. فقط اینکه خیلی بی معرفتن بعضیا

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:05

هیچ وقت یادمون نمیره . اما وقتی بعضیها به پپ توهین میکنن و از یوپ تعریف میکنن . این نمک نشناسی نیست . تیمی که 1بار هم نباخته . منچسترسیتی رو له کردیم . چلسی روبردیم . فقط یک مساوی داشتیم .

نوید سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:20

آقای فرهاد چرا بین طرفداران اختلاف میندازی توبهتر بری طرفدار همود بارسلونای کثیف لاشخور بشی بایرن تیم آدمای کثیف نیست بارسلونا باید به تو و امثال تو افتخار کنه چون تنها داراییش هستید درود بر یوپ هانکس که بایرن رو سه گانه کرد درود بر گواردیولا که سبک بازی بارن رو قشنگ کرد وکاری کرده همه از بایرن بترسن لعنت به کسی تفرقه می اندازه واندازه ی یه خر حالیش نیست

نوید سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:23

ببخشین منظورم (همون) بود

ژرمن سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:35

من از اسپانیا وتیم ملیش وبارسا ومادرید بدم میاد اما اونها هم آدمند آقای باستین31 اسپانیایی ها هم آدمند که شما به گواردیولا بی احترامی مکنید وآقای فرهاد گواردیولا مربی بایرنه نه بارسلونا پس بهتره بری تو وبلاگ بارسا عضو بشی

jaber سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 16:04

مطلب خوب و قابل تأملی بود
ولی از دوستانی که نظر گذاشتن و یا میخوان بذارن خواهش میکنم هاینکس رو با گواردیولا مقایسه نکنید.
هر مربی روش کاری خودشو داره

mary سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 16:07

شماها حتی نمیتونین تعریف از پپ رو تحمل کنین.
چرا فکر میکنین که میتونین برا دیگران تصمیم بگیرین و به یکی بگین بمون به یکی بگین بره.
البته از کسانی که حتی یک فصل حاضر نیستند به نظرات سران باشگاه اعتماد کنند و از مربی حمایت کنند ، دیگه کاربران وب جای خود .
از توهین و فحش خسته نمیشین.
نه تنها انسان اینجا احساس دوستی نمی کنه ، حتی آرامشش هم به هم میریزه.
ما چی کار کنیم که شما از بدو تولد طرفدار المان و بایرن بودین.
اگه کسی بگه پپ رو دوست داره ، به هر بهانه ای یه حرفی بهش میزنین.
آقای باستین 31 ، من این جمله بندی رو از فارسی دوران کودکی یاد گرفتم.
میخواهید کلمه ی "کسی" رو بردارم، و نقطه چین بزارم و شما هر چی از فارسی دوران ابتدایی یاد گرفتی به جا اون کلمه بزار.
یا اگه دوست داری یه کلمه آلمانی بذار.

mary سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 16:27

پپ الان مربی بایرن است.
خوب یا بد
طرفدار یه تیم بودن خوبه، ولی باعث افتخار نیست، موفقیت خودم است باعث افتخار من میشه.
پس شما هم اینقد طرفدار دو آتیشه بودن و هیچ موقع تیم عوض نکردن خودت رو به رخ من نکش. زیرا این چیزها برا من ارزش نیست.
ولی بهت میگم که چه پروسه ای رو طی کردم برا نگاه کردن فوتبال.
چون عشق و علاقه ی من به فوتبال قبل از مدرسه رفتنم شروع میشه، وقتی که پدرم به من گفت دختر حق نداره طرفدار فوتبال باشه یا فوتبال نگاه کنه ، من اونقد مقاومت به خرج دادم تا الان که حرف اول و اخر رو من میزنم و همه طرفدار همون تیمی هستند که من طرفدارش باشم حتی مادرم.
من حتی دوستانم رو هم طرفدار تیم مورد علاقه ، مربی مورد علاقه ، بازیکن مورد علاقه، بازیگر مورد علاقه و... میکنم.
بایرن و پپ باید خوشحال باشن که طرفداری مثل من دارن.

G.Elber سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 16:43

منم یه روزی نظر میدادم ولی از وقتی بحث پپ و هاینکس پیش اومده دیگه دوست ندارم نظر بدم
دیگه حوصله خوندن نظرات مزخرف بعضی ها رو ندارم
ازتون خواهش میکنم دیگه این نظرای تشنج زا رو نذارین
از کسای هم که طرفدار پپ و هربایرنی عزیزی خواهش میکنم به هاینکس و پپ و ... تو این وبلاگ توهین نکنین وبلاگ و دارین به گند میکشین

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 16:57

آقا نوید خر کسیه که هر چقدر سند و مدرک رو بیارن قبول نکنه . تازه مگه گواردیولا الان مربی بایرن نیست . پس جزئی از بایرنه درسته . یعنی هر کی ازپپ خوشش بیاد بارساییه و از بایرن بدش میاد . منطقی حرف بزن. من هم پپ رو دوست دارم هم بایرنو هم آلمانو . چون آلمانیها تمام کاراشون رونظمه و فهمیده و منطقی هستن . اما این دلیل نمیشه پپ رو دوست نداشته باشم. اما کسیکه مربی فعلی تیمشو دوست داره به کشورش و باشگاه قبلیش نمیگه لاشخور . تفرقه کسی میندازه که به مربی جدید تیم توهین میکنه و هراتفاقی افتاد میگه مربی قبلی تیم. کسی تفرقه میندازه که میگه فقط آلمان نه بایرن . شما بایرنو بدون ریبری و روبن و مارتینز و دانته در نظر بگیرین. مگه غیر از اینه که خاوی مارتینز اسپانیاییه. به هر حال اگه من مقایسه کردم فکر کردم جنبشو دارین. درود بر بایرن مونیخ.

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 17:04

چرا فکر میکنید من طرفدار بارسایم . تمام طرفداران بارسلونا الان از پپ متنفرن چون تیمشونو ترک کرد.

ayern سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 17:14

یوپ یه انسان المانی نژاد برتر و پپ یه انسان عادی تازه به تکامل میرسه.یوپ بهترین مربی دنیااااااا

علیMARIO سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 17:59

حرف دل من همین بود بازی مستقیم واقعا وقتی بازی بایرن هاینکس رو میدیدم همین نکته خیلی مشخص بود بایرنی که یوپ داشت بهترین تیم اروپا نبود ولی تبدیلش کرد به بهترین در اروپا بایرن یوپ دوست داشتنی تر بود بایرن یوپ رو هوادارا و بازیکنا بیشتر دوست داشتن
آقای فرهاد و خانوم ماری شما اصلا بایرنی نیستید چون یه بایرنی هیچوقت نمیگه پپ سرور یوپ هست شما پارسال چرا پیداتون نبود چرا پارسال کسی به اسم ماری و فرهاد نظر نمیذاشت چن وقته بایرنی شدید اصلا چرا بایرنو دوست دارین؟؟

mary سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 18:20

آقا علی ماریو من گفتم خداحافظ برا یه مدت که شما و دوستتون راحت و آسوده باشین.
ولی هنوز این صفحات وب رو نبستم که داری من رو متهم میکنی.
من حتی یک بار هم پپ ویوپ رو با هم مقایسه نکردم چون برام این مسئله مهم نیست.
طرفدار بایرن بودم از سال 2000 و طرفدار پپ از سال 2009 .
سال گذشته داشتم برا قبولی در ارشد درس میخوندم ، چطور وقت آزاد داشتم که بیام نظر بدم.
من تا حالا در هیچ وب و پایگاه اجتماعی و چت روم و... نظری ندادم .
امسال که خیالم از بابت درس و کنکور راحت شد، کمی دنبال علایق شخصی ام رفتم.
که دیدم بی خیال.
شما هم با اون دوست جونتون پشت سر من حرف نزنین.
دیگه جوابتون رو نمی دم.

توماس مولر سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 18:54

میگم خدایی این همه مقایسه چرا؟شما یه سر به سایت دیگر تیم ها بزنید اصلا هیچ مقایسه ای صورت نگرفته . جون مادراتون دیگه بسه ازتون خواهش میکنم دیگه بسه الان بایرن بهترین تیم جهانه بهترین بازی رو به نمایش میزاره دیگه چی میخواید نزارید کسایی که تازه به بایرن اومدن از تصمیمشون منصرف بشن (افرادی که تازه وارد فوتبال شدند نه حذب بادها) اقا فرهاد شما هم انقدر عزیت نکنید ماهم میدونیم که شما پپ رو دوست دارید همه ی ما پپ .بایرن .المان. وهمه ی هواداران و مربیانی که از همون ابتدا تو بایرن بودند و خواهند بود رو دوست دارم

amir MULLER سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:06

فرهاد جان لطفا اون دهانه مبارکو ببند ..
تو از اونایی هستی که 1. حذب بادی 2 . با اومدن گوادیولا طرفداره الکی بایرن شدی چون طرفدار پپ هستی
3 . آرخین بارت باشه که یوپ رو با پپ مقایسه میکنی ..

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:35

امیر مولر لیاقت اون اسمی که برای خودت گذاشتی رو داشته باش . فکر نکنم تو فرهنگ آلمان این جمله رو یاد گرفته باشی.

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:46

آقایون پپ و یوپ و بایرنو و آلمان و عشقه. مگه عیب داره یه نفر هم عاشق پپ باشه هم بایرنو دوست داشته باشه. من 2 سال خدمت بودم ببخشید اگه نظر ندادم چون به اینترنت دسترسی نداشتم . حزب باد هم نیستم . حزب باد کسیه که هر روز عاشق یک تیم باشه .من بایرنو دوست دارم و داشتم بعد دورتموندو بعد بارسا . گواردیولا رو هم به عنوان یک نفر که سبک کاملی رو برای فوتبال جهان آوردو شخصیت دوست داشتنیش و تعصبش به باشگاه دوست دارم.

حسین ژرمنی زاده سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:49

مهمترین دلیل تعویض مربی توسط سران فهیم بایرن ایجاد انگیزه برای کسب افتخارات جدید پس از اشباع طبیعی بازیکنان و تغیر ساختار فوتبال ژرمنهاست.....تمام.

bastian31 سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:05

ماری من19سالمه یعنی حدود5ساله ازم بزرگتری ومیگی از2000بس چراافنبرگ میگی هرکسی
حالا ول کن نمیشه به یوپ ی انتقادی کرد برات در میاند
ازپپ تعریف کنیداشکالی نداره ولی تعریف بیش ازاندازه کنیدیعنی بگید تمام قدرت بایرن از پپ وبگید پپ بهتر ازیوپ صدام در میاد
و مرض ندارم که از پپ بد بگم

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:19

دوستان سلام
هر بایرنی که بخاد یوپ تو دل و قلبش نباشه تو بایرن و هواردارا جایی نداره.یوپ عشقه و نفس.اونایی که بابایرن مثل من زندگی میکردن میدونن چند سال دنبال چنین افتخاراتی بودیم و بالاخره با یوپ بش رسیدیم
اما پپ مرد بایرنه و محکم ترین تکیه گاهمون توی تمام مسابقات پیش رو.عاشقشم و تاجون دارم حامی پپ هستمو میمونم.هر دوشون واسه بایرن بی نظیر بودن و هستن

morteza سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:50

دوستان کنار هم بشینیم و شکست ارسنال رو از دورتمند با هم ببینیم.

hani bayerni سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:58

آخه کی حوصله دیدن آرسنالو داره؟
من که دیگه اصلا اوزیلو میبینم حالم بد میشه...
خیانت کار ......

توماس مولر سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 21:33

چرا خیانت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط رونالدو سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 21:34

روش گوارد یولا فقط وفقط برای بارسا جواب میدهد من به شما قول میدهم اگر دوباره بیاد بارسا دوباره بارسا 3سال 14 جام می اره واین دو با هم قابل مقایسه نیستند و دیگر مقایسه نکنید پپ بهتر است اینده بارین را ببینید

توماس مولر سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 21:51

حالا چرا این اسم . فقط رونالدو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

hani bayerni سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 22:23

نمیدونم.اصلا احساس بدی نسبت به اوزیل دارم...

فاطمه چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 00:40

بابا تو رو خدا ول کنین.اینهمه تو سر و کله هم زدیم و جر و بحث کردیم به هیچ جایی نرسیدیم و هرکسی نظر خودشو داره.
پس دیگه خواهشا در مورد این موضوع بحث نکنیم.
خداییش همه این حرفا تکراریه.

Mohammad_13 چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 01:02

این بحث مسخرۀ من بایرنی هستم ، تو بایرنی نیستی رو تمامش کنید. اینجا یک نفر این حرف رو زد بقیه هم دارن سرش رو میگیرن. بخواد اینجوری ادامه پیدا کنه ناچار میشم قبل از اینکه کار به جاهای باریک بکشه نظرات بی ربط به خبر رو حذف کنم.

خواهشاً نذارید جو وبلاگ با این بحث های پیش پا افتاده خراب بشه...

به شخصه برای من که مهم نیست که دیگران در مورد بایرنی بودن یا نبودن من چی فکر می کنن ، پس خواهشاً شما هم دیگه تمامش کنید....

r7 چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 02:31

بابا به جان مادرتون قسمتون میدم دیگه این بحثو تموم کنید
آبرو هرچی طرفدار رو بردین یکی میگه یوپ یکی میگه پپ یکی ندونه فکر میکنه که این دو مربی باهم دشمنن آخه خونتون آباد یوپ مربی پارسالمون بود و پپ مربی الانمون پس ما باید عاشق هردوشون باشیم مگه میشه موفقیت بایرن رو بخوایم ولی نخوایم پپ موفق باشه بابا به قران موفقیت پپ موفقیت بایرنه همون طور که موفقیت هاینکس موفقیت بایرن شد
بچه ها بیاین این بحث های مسخره رو همینجا تموم کنیم. تنها چیزی که عزیزه بایرن مونیخه و بس

EH3AN چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 13:21

بچه ها سایت www.tarafdari.com نظر سنجی گذاشته

شما طرفدار چه تیمی هستید ؟

همه برید به بایرن کبیر رای بدین

کان مقدس چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 13:38

بچه های طرفدار پپ خاهشا از لفظ پپ سرور یوپ دیگه استفاده نکنید.
کسی سرور کسی نیست.یوپ بود که به 12 سال عطش بی جامیه ما 3 تا لیوان جام قهرمانی داد.
اما همونطور که قبلنم گفتم پپ اومده تا تیم یوپ رو کامل کنه وانصافا هم همینطور شده.
تو زمان یوپ داشتیم بازیهایی که بردیم اما با مالکیت توپ خفیف.الان همون بازیعارو با مالکیت توپ فوق العاده میبریم.
یوپ و پپ هردو بریا بایرن محترمن.
خاهشا مقایسه نکنید این 2 رو با هم.
زنده باد بایرن و بایرنی

یه مربّی چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 13:50

امیر حسین خان این افاضاتی که فرمودین ینی
بایرن ظریف تر بازی می کند ساده تر بازی می کند و این صحبتا که یه مشت کلی گوییه عمّه جان منم می تونه بگه
شما اول بیا شاخصه های فوتبال مدرن رو توضیح بده بعد سبک بازی الان بایرن رو با بایرنه هاینکس مقایسه کن
گزینه ی دو و سه ی شما گزینه ی هشت و نه رو نقض می کنه
سعی کن دو تا کتاب بخونی چارتا بازی رو آنالایز کنی بدی دست یه بلد ببینی این کاره هستی یا نه دو تا اصطلاح نوین یاد بگیر مثلن
توتال فوتبال ینی چی؟ سوایپینگ و سواپینگ ینی چی؟ فست برک ینی چی؟ باکس بازی کردن ینی چی؟ شیفت آپ و شیفت داون ینی چی؟ بعد مقایسه کن بایرن رو با این داشته ها می فهمی که بایرن زمان هاینکس تیم تر بود به استعداد فردی بازیکنان کمتر تکیه می کرد و بایرن اون زمان بزرگترین شاخصه ی فوتبال آلمان ینی تیم وورک رو بیشتر رعایت می کرد
نباید فکر کنیم چون با یه مشت هوادار طرفیم هر چیزی رو می تونیم به عنوان یه فوتبال بلد به خورد خواننده بدیم

هیچ کدوم از متن های این وبلاگ برای شخص بنده نیست.

نوید چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 15:59

به قول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم

نوید چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 16:15

چرا یه حرف مونده. آقای (یه مربی) این چرت وپرت ها ربطی به موضوع نداره آقا امیر حسین به عنوان یک وبلاگ نویس وظیفه اش رو انجام میده بی کار نیست بشینه اینارو حفظ کنه مردم کارو زنگی دارند کسی باید اینا رو بلد باشه که درسشو بخونه یا از بیکاری خوشی بزنه زیر دلش مثل شما

کان مقدس چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 21:47

اوه.یه مربی بابا فهمیدیم یه مربی هستی.پیاده شو باهم بریم.اون خزبلاتی هم که تفت دادیو همرو بچه 2 ساله هم میدونه.فکر نکن آدم فضایی هستی که اون چیزارو بلدی.هرکی فوتبال دیده باشه میفهمه.
چقدر کمبود توجه داشتی تو زندگیت که خاستی با این چرندیات به چشم بیای.یه مربی؟؟؟؟؟؟

amir MULLER چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 22:24

تو پچه تراز این حرفایی که بخوای این چیزا رو به من یاد بدی .. برو حاجی برو
تو هنوز فرق بین STP با UTP رو نمیدونی داری به من درس میدی !
من هی هیچی نمیگم تو داری کشش میدی ..
چرا آخه یه حرفی رو میزنی که بد بیای ماس مالی کنی و بگی عشق است بایرن و یوپ و پپ!!!
تقصیرکار خودتی ..
فکر کنم تو بودی که قبلا هم میگفتی از مولر و کروس بدت میاد و بازیکنای خوبی نیستن و فقط و فقط بلدن توپ لو بدن .. در سطح نیستن و ...
پس نمیخواد بگی لیاقت داشته باش یا نه .. من از سال 2005 هست که عاشق بایرنم ..
تو هواس ات به خودت باشه .. بپا که لیاقت هواداری بایرن رو داشته باشی ..

Bavariaboy پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 09:04

من بایرن و هم زمان هاینکس دوست داشتم هم الان که پپ مربیشه دوسش دارم ، به نظر من زمان هاینکس تیم بازی رو به جلو تر و سریعتری رو بازی میکرد اما بعضی مواقع گره تاکتیکی داشت، اما زمان پپ تکیه روی پاسکاری و استفاده از تکنیک بازیکنا بیشتره ، هر دو بایرن چشم نواز بازی میکردن و میکنن ، و حرف آخر با اومدن پپ انگیزه لازم برای تکرار موفقیت ایجاد شد که بسیار برای یک تیم قهرمان حیاتیه.

فرهاد پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 11:46

بدبخت من گفتم یوپ که بحس تموم بشه . اما تو داری کش میدی . من کی گفتم کروس و مولر بدن .

hani bayerni پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 15:44

مولر و کروس بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب زمونه ای شده ها!!!!

محسن پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:35

ادمین خواهش از این بحث نزار

amir MULLER جمعه 3 آبان 1392 ساعت 09:59

آخه بچه من بخوام جوابتو بدم که یهو جفت میکنی که ..
از قدیم گفتن فحش بچه صلواته ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد