وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمله اشتفان افنبرگ به سرمربی بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بازیکن پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد پپ گواردیولا مبنی بر ممانعت از زدن پنالتی آرین روبن انتقاد کرد.

در دیدار روز شنبه بایرن با ماینتس، آرین روبن در صحنه پنالتی توپ را برداشت تا ضربه پنالتی را بزند اما پپ گواردیولا به کنار زمین آمد و خواست که توماس مولر ضربه را بزند. روبن آماده بود تا گل دوم را به ثمر برساند اما مولر طبق درخواست گواردیولا پشت ضربه ایستاد و توپ را وارد دروازه کرد. این بازی در نهایت با حساب 4 بر یک به سود بایرن به اتمام رسید.

اشتفان افنبرگ گفت: شما نمی‌خواهید پیش چشم 80 هزار تماشاگر چنین رفتاری را تجربه کنید. توپ را در دستتان گرفته و آماده‌اید تا پنالتی بزنید. پر از اعتماد به نفس هستید و سپس مربی شما کنار زمین می‌آید و مثل معلم مدرسه‌ای‌ها می‌گوید توپ را به مولر بدهید. این وضعیت برای هر بازیکنی تلخ است.

بازیکن پیشین بایرن سپس در ادامه خطاب به گواردیولا گفت: شما باید به عنوان مربی در خصوص اینگونه تصمیمات توضیح دهید. نمی‌توانید فقط بگویید : من مربی هستم و تصمیمات را من می گیرم.

نظرات 25 + ارسال نظر
روبن سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 06:30

ددددددقققققققققققققققققققققققققققققققققققیییییییییییییییققققققققققققققاااااااااااا

mary سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 07:21

آقای افنبرگ شما نباید با این مصاحبه ها جو تیم رو بهم بریزین یه کمی در گفته هاتون دقت کنید.
در ضمن وقتی مولر پنالتی زن اول است، چرا روبن توپ رو برداشت.
قرار نیست هر کسی در بایرن بازی کرده در مورد تصمیمات سرمربی انتقاد کنه یا تعریف کنه.
بذارین باشگاه با مربی پپ روند تیمی خودش رو طی کنه.
نمی دونم چرا یه خبر اینقد رو دوستان تاثیر میذاره که دوستان یادشون میره چه کسی اون اطلاعات رو به خوردشون داده.

mary سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 07:23

بعد میان از همون اطلاعات یه جوری صحبت می کنند و تعمیم میدنش به همین اوضاع فعلی.
دوستان یه آقایی داشته از یه کوچه میومده بیرون یکی ازش میپرسه در این کوچه چه خبر است میگه دارن آش میدن.
بعد از چند دقیقه که در مسیرش به چند نفر میگه کوچه بغلی آش میدن، یه مدت کوتاه میگذره میاد سر کوچه میبینه مردم صف ایستادند، همون آقا میاد می پرسه اینجا چه خبره، میگن که گفتن اینجا آش میدند ، خود اون آقا هم وایمیسته در صف.
دروغ خودش رو باور کرده و این شده ضرب المثل برا کسانی که دروغشون رو در اثر تکرار باور می کنند(کوچه بغلی آش میدند)
ایبرا هم دروغ خودش رو باور کرده، که پپ گفته تو بازیکن خوبی هستی ولی بعد با بی اعتنایی اونو رونده. حالا شما چرا دروغش رو به گومز و روبن و مانژو و .. تعمیم میدین.
بس کنید.

علیMARIO سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 09:12

واقعا گواردیولا خیلی ادعاش میشه همه کاراشم توجیه نمیکنه یکی نیست بهش بگه هر وقت تونستی کاری که بنیتز یا هاینکس انجام دادن رو انجام بدی اونوقت ادعا کن اومدی بهترین تیم دنیا رو رهبری میکنه بعدا خیلیم به خودت مینازی روبن 30سالشه و پر از تجربه هست اونوقت میای جلوی همه ضایع میکنی بنده خدا رو

روبن سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 09:59

اول روبن بعد گواردیولا انصافا پارسال بهترین بازیکن بود چون هاینکسزمی دونه چطور باهاش حرف بزنه

فرهاد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 10:57

یادمه پارسال همین کسایی الان دارن هاینکس رو حمایت میکنن و به پپ ناسزا میگن . پارسال وقتی تیم یوپ نتیجه نمی گرفت بهش میگفتن گوش دراز و لبو. علی ماریو تو تو عمرت چند تا فوتبال دیدی. تو طرفدار ناپولی هستی یا به پپ حسودیت میشه . 4 سال 15 جام گواردیولا گرفته . توتیم بارسای ب هم بوده. که گفتی چرا تیم های دسته دوم رو نمیگیره . در ضمن اینو 1000بار گفتم هاینکس تمام عمرش 11 جام برده . بنیتز هم شاید جامهاش به 10 هم نرسه. تو میخای اینا رو باپپ مقایسه کنی.

bastian31 سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 11:50

ماری حرف دهنتو مز مزه کن به افنبرگ میگی هرکسی
نمیفهمی بفهم
الان باستین بزرگ تیم ولی افنبرگ دوبرابربزرگتر ومحبوبتر از اشتایگر بوده
بچه ها نمیدونم چرا ساکت هستید این ماری فرهاد غیره خیلی جالبه خودشون بخاطر پپ اومدن به مامیگن طرفداربایرن نیستی اول به سباستین حامد،علی ماریو وبقیه خودتون میدونید که خیلی هانظر نمیدن ،واقعا نمیخواهید جوابشون بدهید
بچه ها دیگه بزرگتر از افنبرگ هاینکس برایتنر هست ،جالبه اینه هم بهشون توهین میکنن وجالبتر افنبرگ بزرگ نمیشناسن بعد میگن طرفدار بایرنیم
ازته دل میگم براتون متاسفم که نخواهید جوابشون بدید ،دارن به بزرگان فوتبال المان توهین میکنند اونوقت ساکتید متاسفم
این خطاب به طرفداران پپ وحزب بادیها
میدونیدچرا این نظرات چند هفته اخیر من را دارن بزرگان فوتبال المان میگن ،چونکه بافوتبال المان زندگی کردمه واز همه اخلاقشون اطلاع حالا بهتون ثابت شد
میگن نژاد برتریم که من اصلا قبول ندارم ولی تو فوتبال المان غیر المانی نباید صداش در بیاد
این فقط حرف من نیست دیدید که افنبرگ سامر چه گفتن
به افنبرگ نماد اسطوره بایرن میگه هرکسی هههههههههه متاسفم

ilkay سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 12:08

افن برگ هافبک قدرتمندی که او هم مثل برند شوستر به تیم ملی پشت کرد؛دو بازیکنی که آلمان میتونست با آنها فینال 86 و 2002 رو از آن خود بکنه. از بازی زیبا و فکورانه اش لذت میبردم ولی او هم شاید فراموش کرده که مربی باید تصمیم گر نهایی باشه.

joachim loew سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 12:10

حق با افنبرگه!رفتار گواردیولا مسخره بود.

مهران سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 13:35

به نظر من باید قبل از بازی مشخص کنن چه کسی پنالتی بزنه تو بازی نه اون موقع ...واقعا زشته چون هماهنگیشون ازبین میره

bastian31 سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 14:06

بابا پپ کار خودش مسخره است به روبن حمله میکنه
پنالتی زن تیم مشخص نیست
یادتونه سوپرکاپ چلسی گفت هرکی دلش بخواد بره پنالتی بزنه
این ضعف مربی نه بازیکن
چرا روبن بایوپ همچین رفتاری نداشت
ایلکای در موردبازیکنان دورتمندحرف بزن ،بد بازیکن بایرن نگو
افنبرگ تنها کسی نبود ماتئوس غیره بودن

hamed_hamdast سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 14:45

دیگه داره حالم بد میشه انقدر به هم میپرید
بابا خود روبن هیچی نگفته ، قضیه هرچی بوده تموم شده
اما شماها ول نمیکنید ، این خبر مال روز شنبه بعد از بازی هستش
اینکه روبن هیچی نگفته یعنی اشتباهشو پذیرفته و این خوبه که فهمیده نباید با سرمربی در بیافته که البته کار درستی هم هست
پس خواهشا" کاسه داغ تر از آش نشیم
این مصاحبه هم از طرف افنبرگ کار درستی نیست بازیکن رو با مربی رو در رو میکنه
افنبرگ رو دوست دارم ولی کارشو نپسندیدم

mary سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:40

چی میگی bastain31 ؟؟؟؟؟؟
اگه قرار بود از نظرات افنبرگ استفاده بشه، خوب سران بایرن دعوتش میکردند، وقتی کسی عضو فعلی باشگاه نیست نمیتونه نظر بده.
زیرا باشگاه مثل خونه ی انسان است و هر خبری مربوط به باشگاه خصوصی است ، ایشون که در تمرینات نیستند چطور میتونن نظر بدند و مصاحبه ی جنجالی انجام بدند.
من حق دارم نظر خودم رو بدم. شما هم به من منفی بده کسی هم موافق است ، مثبت بده.
آیا من طرز برخوردم با دوستان و شما اینطوری است.
نمی دونم چرا اینقد به من گیر میدی.
در تمام عمرم هیچ کس یکبار هم به من گیر نداد ، شما دیگه رکورد گیر دادن به من رو شکستی باید ثبت گینز بشه.
من نمی دونستم باید تمام کسانی که یه روز برا بایرن بازی کردند رو مثل بت بپرستم و اگر اشتباه کنن صدام در نیاد

mary سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:50

شما هم کمی متوجه رفتارت باش.
من همیشه مجبور میشم جواب شما رو بدم، چون همشیه یه حرفی نثارم میکنی.
من دلم میخواد با دوستان تبادل نظر فوتبالی داشته باشیم.
ولی شما این فرصت رو از من میگیری.
من در حرفهای صبحم هیچ توهینی به افنبرگ نکردم ، هیچ کس نباید آرامش تیم رو بهم بریزه، چه اون آقا یا بازیکنان.
تیمی موفق است که همدلی و دوست داشتن اولین فاکتورش باشه، بعد کار گروهی و بردهای بی نهایت.
کدوم تیم زیر بار مصاحبه های ناراحت کننده دوام آورده.
ایشون که در تمرینات نیستند و شرایط تیم و بازیکنان رو نمی دونند ، چرا اینطوری نظر میدند.
شما هم جو وب رو علیه من نکن.
من نمیام که با کسی دعوا کنم.
فقط اینجا رو برا رفع خستگی هام دوست دارم.
کسی هم خوشش نیاد و احساس کنم که دوستان از من ناراحت میشن، مطمئن باش یه وب دیگه میرم یا در اولین فرصت که نصیبم بشه یه وب طراحی میکنم .

سجـــادٍ همیشه بـایرنی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 16:16

چه حبرتووووونه!!!!؟؟باز تا من نبودم شر راه انداختین؟؟ماری خانم اولا باغستین 31 از شما توو این وبلاگ قدیمی تره دوما کامنتاتوون صرفا جهت نظر دادنتونه نه حرفای تشنژ زا.لطفا جـــو رو خراب نکنید...ممنووووونتونم

mary سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 16:33

چه ربطی داره جناب؟؟؟؟؟
این وب مال خودتون.
فعلا تا یه مدتی از همگی خداحافظی میکنم .
حوصله ی این طرز رفتار بچگانه رو ندارم.
انگار تازه کلاس اول ابتدایی رو تموم کردین که میگین من اول من اول.
بعد ببین کی اول شروع کرده و بعد بگید حرفهای تشنج زا.

G.Elber سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 16:41

منم یه روزی نظر میدادم ولی از وقتی بحث پپ و هاینکس پیش اومده دیگه دوست ندارم نظر بدم
دیگه حوصله خوندن نظرات مزخرف بعضی ها رو ندارم
ازتون خواهش میکنم دیگه این نظرای تشنج زا رو نذارین
از کسای هم که طرفدار پپ و هربایرنی عزیزی خواهش میکنم به هاینکس و پپ و ... تو این وبلاگ توهین نکنین وبلاگ و دارین به گند میکشین

khashayar سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 17:15

بیاید همه جمع شیم به ادمین بگیم دیگه نه پست این شکلی بذاره و نه کامنتای این شکلی رو چاپ کنه. .. من یه مدته کلا اصابم از این وبلاگ خورده چون واقعا تاسف می خورم که بایرن بعد از یه سال قهرمانی الکی طرفداراش رفت بالا و طرفدارایی مثل هوادارای ایتالیایی و انگیلیسی پیدا کرد.... البته منظور من همه ی هودارا نبود و مسلما تیم بزرگی مثل بایرن هودارای عاقل و باکلاسی داره ..... زنده باد بایرن

علیMARIO سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 17:47

گفتم هاینکس مربی بزرگی هست چون تو 3سالی که بایرن دستش بود 2بار بایرنو برد فینال گفتم بنیتز مربی بزرگی هست چون لیورپولو تو 2005 قهرمان کرد و چلسیو قهرمان لیگ اروپا کرد و ناپولیو تو سری آ به یکی از مدعی ها تبدیل کرد خیلی از بچه های سابق وب دیگه نیستن یا خیلی کمتر کامنت میزارن پارسال تو وب بیشتر خوش میگذشت الان دیگه تو طرفداری بیشتر هستم امیدوارم بچه های جدیدی که اومدن تو وب کمی در مورد اسطوره های سابق بایرن اطلاع پیدا کنن بعد کامنت بزارن
تا اونجایی که من از پارسال تاحالا اینجا هستم کسی به یوپ کوچکترین توهینی نکرده تاحالا
باستین31 نمیخواد با اینا کلنجار بری خانوم ماری و اقای فرهاد تازه وارد هستن زیاد از بایرن و تاریخ بایرن سر در نمیارن مهم نیست چی میگن

حسین ژرمنی زاده سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:57

آقای افنبرگ عزیز بزار یادمون بره این اعتماد به نفس روبن چه بلایی به سرمون آورد!!!!

hani bayerni سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 22:10

به خدا زشته....
آخه مگه روبن پنالتی زن اوله که اون طوری اعتراض کرد؟؟؟
چرا این قدر از روبن حمایت میکنین؟
مگه یادتون رفته با خوخواهیاش و تک رویاش حسرت جام گرفتن تو خونه رو به دلمون گذاشت؟اونم جلوی انگلیسیا...
خعلی زشته که این طوری به تصمیم سر مربی اعتراض کنن و بعد یه سری آدم از روی احساسات و به دور از منطق از امثال روبن حمایت میکنن...
یادتون رفته سر تعویض شدنا چیکار میکرد؟تا حالا این رفتارو از مولر دیدین؟
بس کنید حمایت های بیخودتونو...

شاهین سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 23:09

هانی
مگه یادت رفته سال قبل دو دستی دو جام و به هوادارا هدیه داد

کان مقدس چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 13:24

حالا چرا دوستان از نظز بعضیا قهر میکنن.
مگه نمیدونید یه بیماری روانی هست که توشون اشخاص میخان مثل دیونه ها حرفی خلاف جمع بزنند و یا حرفاشونو با غرور بیان کنند تا تو جمع شناخته بشند.هرکی هر چی گفت بگه.قهر کردن نداره.
حرف اول و اخر رو تیم مربی میزنه.بازیکن بیجا میکنه توپو میزنه زیر بغلش.
همین بازیکن تو دقه صدو خوردی جلو چلسی هم توپو زد زیر بغلشو دودمانمونو به باد داد.
افنبرگ جو تیمو داره بهم میریزه.
اگه افنبرگ اینو گفته برایتنر هم دفاع کرده از پپ.
روبن کلا خودخاهه.4 بازی تو فصل قبل نیمکت نشست کم مونده بود بایرنو نابود کنه.
اینا معلوم نی دوسدارن تیم نتیجه بگیره یا خودشون.

فرهاد پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 13:20

پپ مربی بزرگی هست ولی مقایسسه اون با هاینکس از نظر تعداد جام مقایسه صحیحی نیست دوستان یادشون باشه هاینکس زمانی بایرن رو تحویل گرفت که ویرانه ای بیش نبود و همون سال اول به فینال اروپا رسوند ولی انصافا با تمام احترام به گواردیولا اون یک تیم قهرمان گرفته درمورد تعداد جامها هم باید کمی منصف باشیم واقعا اگه بارسا مسی رو نداشت میتونست اونهم جام به پپ بده؟ چرا همینکه مسی مصدوم شد بارسا از پا دراومد؟ ولی تو بایرن یک تیم مهمه حتی اگه ریبری نباشه بازم تیم دارای فرم خوبه همین روبن پارسال تا قبل مصدومیت کروس رو نیمکت چسبیده بود اما الان همه یکی از ارکان سه جامه بدون بایرن روبن میدونن پس تعداد جامها مهم نیست بلکه کیفیت چگونه جام بردن مهمه
در ضمن من از طرفدارای قدیمی بایرنم خیلی هم کم نظر میدم یادمه از اون زمان که هنوز بازی ها رو تو مدرسه از مجله دنیای ورزش پیگیری میکردیم طرفدار بایرن و مارسی بودم البته مارسی به خاطر بکن باور عزیز بود که دوست داشتم

مهدی یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 23:53

هاینکس فصل پیش نشون داد که چطورمیشه قدرت بلامنازع بود. پپ مربی خوبیه اما خیلی مونده تا به کسایی مثل اتو ریهاگل که با بازیکنای معمولیه یونان قهرمان اروپا شد یا با تیم دسته دومی کایزرسلاترن قهرمان بوندس لیگا شد یا به اتمار هیتزفیلد که از کارستن یانکر داغون بازی میگرفت برسه. فوتبال پپ هرقدر زیبا باشه که بنظر من نیست به فوتبال تیمی و بینهایت حساب شده آلمانها نمیخوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد