وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: گواردیولا کیفیتی باورنکردنی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گوتزه، ستاره جوان بایرن مونیخ، با ستایش از پپ گواردیولا، اعلام کرد که این تیم زیر نظر این مربی اسپانیایی، قوی تر از قبل خواهد شد.

این ملی پوش آلمانی در پیروزی 4-1 این هفته بایرن مقابل مایتنس، در نیمه دوم به میدان رفت و نمایش خیره کننده ای ارائه داد و اکنون به آینده اش در آلیانس آره نا خوش بین است.

گوتزه به خبرنگاران گفت:" واضح است که گواردیولا کیفیتی باور نکردنی دارد. او به تیم و همه بازیکنان کمک خواهد کرد تا بهتر شوند. تیم ما حتی از بایرن فصل قبل هم بهتر بازی می کند.

من به دنبال یک چالش جدید هستم، تا چیزهای جدیدی یاد بگیرم و با یک فلسفه جدید آشنا شوم. کار کردن در اینجا از همان روز اول هیجان انگیز بود.

من به خاطر پست بازی ام نارحت نیستم. من می توانم به عنوان یک هافبک کناری، یک مهاجم یا بازیساز بازی کنم. خوشبختانه من توانایی بازی در پست های مختلف را دارم.

تنها مسئله ای که برای من مهم است، این است که بتواند فرصت بازی بیشتری پیدا کنم. هرچقدر بیشتر بازی کنم، آماده تر می شوم. فرصتی که برای بازی در تیم ملی مقابل سوئد پیدا کردم و بعد از در دیدار بایرن مقابل ماینس، من را بسیار خوشحال کرد."

نظرات 4 + ارسال نظر
گواردیولا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 21:54

هروقت گوتزه توپ میگیره یاد آندرس اینیستا می افتم امید وارم از اون هم بهتر بشی!

ali43% دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 22:03

گوتزه روز ب روز بهتر میشه با سیستم گواردیولا هم هماهنگ تر فقط باید بیرون از بازی حرفه ای عمل کنه و با ادیداس همکاری کنه جای نایک.

hamed_hamdast سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 02:02

واقعا به این تیم امیدوارم ، فقط یه گلزن تمام عیار کم داریم تا تو بعضی بازی ها کارمون گره نخوره
بایرن باید تو نیم فصل این مشکلو مرتفع کنه خوشبختانه یا متاسفانه تنها گزینه هم سوارز لیورپول هستش

mary سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 06:52

گوتزه نشون داده واقعا از فرصت ها درست استفاده میکنه .
میتونم توپ طلا و کفش طلا رو در دستش ببینم.(آینده نگری بود)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد