وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کریستوف دام: گوتزه می تواند به یک مسی دیگر تبدیل شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کریستوف دام، سرمربی سابق لورکوزن، مطمئن است که ماریو گوتزه، ستاره جدید بایرن مونیخ، می تواند در سال های پیش رو به سطح لیونل مسی برسد.

این ملی پوش جوان آلمانی را یکی از بااستعدادترین بازیکنان فوتبال اروپا می دانند اما او به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی بایرن راه پیدا کند.

با این وجود، دام تردیدی ندارد که گوتزه سرانجام می تواند توانایی هایش را ثابت کند.

او به خبرنگاران گفت:" ماریو توانایی های فوق العاده ای دارد. او می تواند به یک مسی دیگر تبدیل شود. بایرنی ها اگر فکر نمی کردند که او به بازیکن بزرگی تبدیل می کردند، چنین پولی برای او هزینه نمی کردند. 

امسال، یک سال گذار برای اوست. او پله به پله پیش نیامده، بلکه در چند سال اخیر پیشرفت بسیار سریعی داشت. پیشرفت او به دلیل مصدومیت کمی مختل شد اما این طبیعی است.

او تنها باید امسال در تیم جدیدش جا بیفتد و من می توانم تضمین کنم که او فصل بعد به دستاوردهای بزرگی خواهد رسید."

گوتزه در این فصل تنها 3 بازی در بوندس لیگا برای بایرن انجام داد.

نظرات 3 + ارسال نظر
bastian31 جمعه 26 مهر 1392 ساعت 23:01

ادم خندش میگیره ،چقدر تقلید،کپی ،سیاه بازی ،چرا حرفهای قیصر را کپی میکنید
اول از دوستمون اقای only bayernکه گفت من وقتی بازی نویر دیدم گفتم باید مدیران 100میلیون هم بدن ارزششو داره ،که ایشون بجای50گفت100که رد گم کنه ودیگه هرکی طرفدار بایرن باشه باید این حرف قیصر یادش بوده باشه
وحالا اقای دام ،گوتزه17سالش بود که بکن بائر گفت گوتزه مسی دوم المان میشه وحالا اقای دام بعدچهارسال که گوتزه رو شده و همه دیدنش این حرفو میزنید،خجالت داره
ما خر نیستم حرفهای قیصر را تقلیدنکنید،هیچکس بکن بائر خودمون نمیشه

بهروز شنبه 27 مهر 1392 ساعت 05:27

باستین 31 حالت خوبه؟
طرف نطرشو داده و گفته گوتزه پیشرفت میکنه تو میگی ما خر نیستیم؟؟!!!
عجب

bastian31 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 10:11

اگه تو چیزی درباره ماریو نمیدونی من میدونم
میدونی دورتمند چه سختی کشید تا همان زمان17سالگیش ونگر او را به ارسنال نبره
بعدشم گفته مثل مسی ،یعنی همون حرفی که بکن بائر چهارسال پیش زد
به من ربطی نداره هرکی بخواد حرفهای یکی دیگه مخصوصا قیصر را تقلید کنه ،من ضایعش میکنم ،گفته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد