وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو تا 2016 ماندنی شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی کنونی تیم ملی آلمان با مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان به توافق رسید تا قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کند و با امضای قراردادی جدید تا پایان رقابتهای یورو 2016 با ژرمن ها خواهد بود.

قرارداد فعلی لو در پایان رقابتهای جام جهانی 2014 به اتمام می رسید ولی حالا او با امضای قراردادی جدید که 2 سال بیشتر اعتبار دارد به تمام گمانه زنی ها و ابهامات درمورد آینده اش پایان داد.

لوی 53 ساله در سال 2006 هدایت تیم ملی آلمان را در دست گرفت و قبل از آن دستیار یورگن کلینزمن بود. با حضور لو روی نیمکت مربیگری آلمان، این تیم مبدل به یکی از موفق ترین تیمهای سالهای اخیر فوتبال دنیا گشته.

او ژرمن ها را به فینال یورو 2008 رساند ولی در فینال اسپانیا با تک گل تورس با نتیجه 0-1 از سد آلمان عبور کرد. آلمان زیر نظر لو در رقابتهای جام جهانی 2010 و یورو2012 نیز تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و در این مرحله حذف شد.

تیم ملی آلمان در حال حاضر در رده دوم رنکینگ فیفا است و به صورت مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرده. آنها در ده بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه سی موفق به کسب 28 امتیاز شدند وبدون آنکه باختی را متحمل شوند، مجوز صعود مستقیم به جام جهانی را به دست آوردند.

نظرات 3 + ارسال نظر
farhad1990 جمعه 26 مهر 1392 ساعت 14:51

توماس مولر جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:19

این خبر رو شنیدید که میگه مولر با نمایندگان بارسا دیدار داشته خدا کنه که درست نباشه

اسپانیا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:38

خیالت راحت مولر داخل بوندس لیگا خوبه
بیاد داخل لالیگا نابود می شه
تیم های لالیگا مثل تیم های بوندسلیگا نیستن
مدافعاش از بازیکنان بایرن بترسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد