وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانتس بکن باوئر: فیلیپ لام از لوتار ماتئوس پیشى خواهد گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ به نظر قیصر فوتبال آلمان فیلیپ لام می تواند رکورد بازی های ملی در آلمان را بشکند.


فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان، روز سه شنبه و در بازی مقابل سوئد، به رکورد بکن بائر در تیم ملی آلمان (103) خواهد رسید. قیصر فوتبال آلمان در این زمینه به سایت فدراسیون فوتبال آلمان dfb.de گفت:"اگر کسی بتواند به رکورد لوتار ماتئوس در تعداد بازی های ملی برسد، یقینا او فیلیپ لام خواهد بود. به نظر من زمانی فیلیپ رکورد بازی در تیم ملی را از آن خود خواهد کرد."

در حال حاضر میرو کلوزه با 130 بازی ملی و لوکاس پودولسکی با 111 بازی ملی جلوتر از فیلیپ لام قرار گرفته اند. بکن باوئر در این مورد نیز گفت:"میرو هم اکنون 35 ساله است و ما هنوز نمی دانیم که او بعد از جام جهانی باز هم برای تیم ملی بازی خواهد کرد یا نه."

بکن باوئر ضمن خوشحالی از رسیدن فیلیپ لام به رکورد تعداد بازی خودش در تیم ملی افزود:"امروزه بازی های بیشتری نسبت به دوره ما در سطح ملی انجام می شود. اما فیلیپ لام به خاطر آمادگی همیشگی اش، سبک بازی خاصش، دید خوبش از بازی،‌ هوش بالایش و از همه مهم تر کمتر مصدوم شدنش نسبت به دیگران، به این تعداد بازی ملی رسیده است. من هیچ بازیکنی را نمی شناسم که توانایی بازی کردن به صورت مداوم در سطح بالایی مثل فیلیپ را داشته باشد. او به عنوان کاپیتان و رهبر در زمین، الگویی واقعی است که با وجود جثه کوچکش شخصیت بزرگی دارد."

نظرات 3 + ارسال نظر
ilkay پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 00:52

فک نکنم

مهزیار پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 14:55

شما به مخت فشار نیار

b جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:51

درسته.ولی خواهشا چشمش نزنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد