وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارش تصویری جشن اکتبرفست با حضور بازیکنان بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،شب گذشته مطابق هر سال جشن سنتی اکتبرفست ایالت باواریا در شهر مونیخ آلمان برگزار شد، این جشن که قدمتی بیش از دو قرن دارد همه سال موجب بازدید بیش از 6 میلیون توریست و جهانگرد از شهر مونیخ در این موقع از سال می شود.
 بازیکنان و مسئولان تیم فوتبال بایرن مونیخ نیز با بر تن کردن لباس های سنتی این مراسم همه ساله در این جشن شرکت می کنند و نوشیدنی مخصوص این مراسم را در کنار یکدیگر می نوشند.

پپ گواردیولا سرمربی مونیخی ها به همراه همسرش نیز شب گذشته برای اولین بار در کنار شاگردانش حضور در این جشن را تجربه کرد.

در حاشیه جشن اکتبر، کارل هاینتس رومنیگه مدیر عامل باشگاه بایرن مونیخ در حضور خبرنگاران به بازیکنان بایرن گفت:" تا بازی بعدی بایرن چیزی حدود دو هفته دیگر زمان باقی مانده است، فعلاً در کنار هم از این جشن لذت ببرید."

نظرات 17 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 19:09

سلام به همه دوستان
1-اقای ahmad aghiliمن با شما کاملا موافقم پپ یا هرمربی دیگه ای قبل از اینکه مربی باشه یه انسانه وبا توهین کردن کاملا مخالفم مگر اینکه طرف مقابلم شروع کننده بی ادبی باشهوبه رفتار نادرست خودش اسرار کنه وانوقت قضیه فرق داره وعقیده دارم با هرکس بایدمثل خودش رفتار بشه ولی اینم بگم شما کجا بودی انوقت که به یوپ وطرفداراش توهین میکردن.. بگذریم من مخالف توهینم 2-به نظر من هر کسی میتونه و ازاده که نظر خودش را محترمانه بگه خیلی ها منجمله خود من به پپ اعتقاد نداشتم ندارم ونخواهم داشت واینکه این بایرن هنوز خیلی مونده به بایرن یوپ برسه (جهت اصلاع بعضیها که از جانب خودشون جمع میبدند ومیگن همه به پپ اعتقاد پیداکردن) ولی با تمام وجود ارزوی قهرمانی بایرن در بوندس لیگا وافتخار افرینی بایرن ودورتمونددر لیگ قهرمانان اروپا را دارم .هر کسی از یه سبک بازی خوشش میاد ویا از یه مربی خوشش نمیاد دلیلی نداره که نتونه نظرش را بگه البته وصد البته محترمانه (عشق است المان بایرن ودورتموند)
3-در خصوص المان. بله بنده بازم اعلام میکنم به کشور المان در تمام زمینه ها افتخار میکنم وبرعکس شماچه در زمینه ورزشی چه.... اونها را برتر میدونم ولی هیچوقت مطلب غیر ورزشی اینجا نذاشتم ولی این دیگران هستند که با صحبتهای نا به جاشون ما را تحریک میکنند اخه یکی نیست بگه اعتقادات ما چه ربطی به شما داره

soheil1200 دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 19:18 http://game-craft.ir

زن تیاگو و شواینی از همشون خوشگل تر بودن

m-bavaria دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 19:45

این زنه شواینی نیس دوست دخترشه البته خودشون میگن هم خونه ایشه که فک میکنم اسمشم سارا که البته تا اونجا که من یادمه این شکلی نبود .

amir MULLER دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:20

یعنی نباید از مولر یه عکس هم میزاشتین ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mary دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:34

این همه عکس از پپ دارم تا حالا با کلاه ندیده بودم. ایول که گذاشتی آقا محمد حسین.
ولی در بازی با سیتی که همسر پپ هم در ورزشگاه باهاش اومده بود و یه عکس فوق العاده زیبا هم با هم انداختند ولی شما نزاشتین.
تقریبا هر سایتی میرفتم بود.
فکر کنم اونجا اولین بار بود .

MaHsA دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 21:04

توماسم کووووو؟!؟!من توماااسس میخوااام!!!!
لیزا به این خوشگلی اینا دربرابرش مورچه هم نیستن!!!!
همه دو تا بچه دارن!!!پس این لیزا کی میخواد یه کاکل زری بیاره!!!!

حسین ژرمنی زاده دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 21:22

چه بخور بخوریه!
معلوم نیست کی به کیه!!!!

ahmad aghili دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 21:23

علیرضا جان من همیشه مخالف اعتراض بی جا و توهین بودم. من یوپ رو دوس دارم. هرکسی توهین کنه تفکر غلطی داره.

همیشه بایرن رو برای بایرن دوس دارم نه برای یوپ و پپ. اینها همه جزء هستن.

امیر دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 21:53

بچه ها میشه یه نفر به من بگه چرا شالکه انقدر ضعیف شده ؟

only bayern دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 23:10

بچه ها جای ههممون خالی!!(اینو بازیکنا بهمون گفتن!!!).انشالا آبجو بعدی باهاتونیم

only bayern دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 23:11

منظورم بدون الکلشه

فاضل سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 08:46

خیلی بد سلیقه هستین،.دختری ک کنار آلابا هستش خییییلی خوشکل تره

فاضل سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 16:19

هدآقا فریبرز شما حق نداری حتی ب کسای ک ب ظاهر بایرنی ان توهین کنی..
ما همیشه بایرنی هستیم و خواهیم بود،.چ زمان هیتسفیلد،و چ زمانی که چهارتا از زنیت خورد،چ زمانی که با کلینزی گند زدن،.ما بایرنی هستیم،..،.سلیقه ها متفاوته،.هیتسفیلد هنوز هم یه قهرمانه،..

khashayar سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 17:01

قربونه شواینی و خانوادش برم

tarafdar سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 19:10

سلام.هیتسفیلد هیچ وقت فراموش نشده اون تو قلب ما جا داره.مگه ممکنه کسی که این همه مدت به تیم خدمت کنه رو فراموش کنیم دراینصورت که دیگه هوادار نیستیم تماشاچی هستیم خدمات یه مربی هم فقط در کسب جام خلاصه نمیشه.من یکی که بهترین خاطرات تیم رو با هیتسفیلد دارم الان هم به گواردیولا امیدوارم وبراش آرزوی بهترین ها رو میکنم

امیر مونیخی سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 22:55

همشون خوبن ، خوش ب حلالشون

مرضیه دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 15:42 http://marzie-192.blogfa.com

پس آنا و لیزا و توماس و ماریو کجان؟
تو کل اینستاگرام عکس اونا پخشه!
فدای خانواده شواینی بشم
:d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد