وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: باید خودم را با انتقاد آلمانی ها وفق دهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد انتقادهای مدیرفنی این تیم را می پذیرد و صحبت های اخیر او را امری عادی می داند.


به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، ماتیاس سامر هفته قبل از نمایش های بی روح تیم بایرن مونیخ انتقاد کرد و گفته بود بازیکنان بایرن نیازی به صحبت های تهییج کننده گواردیولا ندارند.
با این وجود گواردیولا گفت: «در آلمان این صحیت ها امری عادی است و من باید خود را با آن وفق دهم. ماتیاس یک شخصیت بزرگ در بایرن است و شخصی بسیار عاطفی است.»
اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ نیز در واکنش به این صحبت ها گفت: «من نمی خواهم در برابر انتقادات توجیه کنم اما وضع به اندازه ای که ماتیاس می گوید بد نیست. برخی از بازیکنان هفته قبل از بازی های ملی به اردو بازگشته بودند و طبیعی بود که نمایش خوبی نداشته باشند.»

نظرات 6 + ارسال نظر
بایرن شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 00:11

گواردیولا بهترینه زمان میبره معلوم بشه

r7 شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 02:52

گواردیولا قطعا خوش اخلاق ترین مربی جهانه

mary شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 07:38

نمی دونم چرا سامر اینطوری انتقاد کرده آخه یعنی چی که نیاز به صحبتهای تهییج کننده ندارند ، این جز اصول اولیه یه سرمربی است که چطوری با بازیکنان حرف بزنه، پپ عزیز از دست اینجور حرفها از بارسا رفتی بیرون، من اصلا دوست نداشتم اینجا هم از این حرفها باشه ، میدونستم المانی ها منظم و سخت کوش هستند ولی فکر نمی کردم در وظایف همدیگه دخالت کنند، فکر می کردم المان حتما این چیزها رعایت می شه، پپ من از تو دفاع می کنم ، فقط mail سامر رو ندارم و المانی هم بلد نیستم، ولی از همین جا هوادارت هستم .

توماس مولر شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 11:45

دوست دارم پپ واقعا باشخصیتی یعنی اگه بهم میگفتند که به جای یوپ هاینکس یک مربی رو بیار قطعا پپ رو میاوردم البته سران بایرن هم اینکاررو کردند

کان مقدس شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 13:44

سامر برای جلوگیری از بی انگیزگی انتقاد میکنه که مبادا تیم از کسب عنوان اشباع شده باشه.
سامر کارش درست.بهش شک نکنید.

محسن اشتایگر شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 20:45

آقامارى باز دارى شروع میکنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد