وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود گل ها و خلاصه بازی بایرن هانوفر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,گلها و خلاصه بازی بایرن برابر هانوفر را در ادامه مطلب دریافت کنید  گل ها»کیفیت hd میباشد

مانژوکیچ

ریبری


خلاصه بازی

نیمه اول به مدت 7 دقیقه

نیمه دوم به مدت 10 دقیقه


نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 17:39

خدا را شکر که طرفدار پر وپا قرص بایرنم واگه نظری دارم به علت نگرانی وانتظاریه که از بایرن تیم محبوبم دارم ولی شما اقا محسن وغیره وذالک یه کوچولو صبور با شید بد نیست یه کوچولو هم انتقاد پذیر باشید .منظور بدی ندارم ولی جالب اینجاس یه عده از هوادارای علکی خوش بایرن دست پیش رو میگرن که پس نیوفتن از یه طرف سنگ پپ را خیلی مصمم به سینه میزنند واز طرف دیگه میگن ممکن بایرن مثل سال گذشته هماهنگ نباشه وجام نگیره وخلاصه چشم به اینده دوختن. حلا ما موندیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس. ولی شب دراز است وقلندر بیدار .من هستم شما هم باش

only bayern یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 18:24

تویه خبر ورزش3 زده که نویر با این بازی،100 مسابقس که تو بوندسلیگا گل نخورده.دمت گرم سوپر مانو

کاوه یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 18:33

لطف کنید ترکیب بازی های بایرن هم در سایت قرار دهید

محسن یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 23:56

آقا فوتبال المان مثل برزیل و آرژانتین و اسپانیا نیست, فوتبال آلمان برتر از ایناست, ما پارسال قهرمان اروپا شدیم, ولی قبول داری 4 سال 3 بازشو تو فینال بودیم, بیشترین تماشاچی تو فوتبال اروپا رو المان داره, این یعنی قدرت برتر فوتبال, حتما نباید جام بیگیری, شما سبکی که بارسلونا بازی میکرد دوست نداشتی, چرا بازیکنان المانی نباید این سبک فوتبال یاد نگیرن, به نظرم هدف از آوردن پپ واسه تکرار قهرمانی نیست, هدف پیشرفت فوتبال المان, ایا پیشرفت مساوی حتما قهرمانیه من قبول ندارم, من اطمینان ندارم پپ بتونه قهرمانی تکرار کنه ولی امیدوارم که این کارو حتما بکنه وای اطمینان دارم که حضور پپ باعث پیشرفت فوتبال المان میشه,ولی شب دراز است وقلندر بیدار علیرضا حرفت کاملا درسته وقتی المان قهرمان جام جهانی 2014 شد اونوقت منتقید پپ درک میکنن چرا ژرمن ها این مربی اوردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد