وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تصاویری از مراسم خداحافظی میشائیل بالاک

Den ersten Grund zum Feiern gab es bereits vor dem Spiel: Kapitän Philipp Lahm wurde für sein 100. Länderspiel geehrt und Capitano Michael Ballack bekam seinen ehrenvollen Abschied
میشائیل بالاک، کاپیتان با ارزش تیم ملی آلمان، ملقب به Capitano، در حاشیه بازی تیمهای آلمان و اتریش به صورت رسمی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد
 

 

نظرات 22 + ارسال نظر
jaber شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 19:09

بالاک بی نظیر بود
واقعا حیف شد که اینجوری رفت کنار

محسن اشتایگر شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 19:22

zero

bastian31 شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 19:24

بابا من که ثابت کردم که ایشون چکاره است
اسطوره رفتی ولی یاد وخاطرت همیشه در ذهن ما خواهند ماند
مطمئنام دوباره بر میگردی
بیا جامجهانی همراهیمون کن مثل همیشه

امیرحسین حالا موقعشه یک تک عکس زیبا از بالاک بزار لطفا

ایمان شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 23:01

میشاییل بالاک سزاوار نکوداشت و بزرگداشتی بسیار بزرگ تر و باشکوه تر بود. کاپیتان باصلابت، همیشه در یاد ماست.

شاهین شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 23:58

من قبل از اینکه بالاک بایرنو ترک کنه خیلی دوسش داشتم اما بعد از ترک بایرن و زدن اون حرفا خیلی ازش متنفر شدم ولی بعدها به مرور زمان تنفرم نسبت بهش کمتر شد چرا که بالاک در فینال یورو 20008 فوق العاده عالی بود و نذاشت المان تحقیر بشه چندین و چندبار مانع از گل خوردنمون شد اما در مورد بایرن قضیه فرق میکنه چون نبایست به بایرن خیانت میکرد

ایمان یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 00:21

باسلام
من بنوبه خودم پیروزی المان - شکستن رکورد گرد مولر - 100 بازی ملی شدن لام رو به همه طرفدارای آلمانی و باواریا تبریک میگم
هر چند کلوزه با رکورد مولر مساوی شد ولی انصافا وقتی میخوندم که مولر تو 62 بازی یا بیشتر اینقدر گل زده حقیقتا کف میکردم و خدایی گلی به جمالش ولی بازهم تبریک
دوستان لالاک هر کاری کرده و میدونم اون دورانی که رفت طرفدارای بایرن که اینقدر صبور هستن در ورزشگاه چطوری ازش استقبال کردن ولی حقیقتا بالاک بالاخره برای بایرن و تیم ملی زحمت کشید حالا تصمیم گرفت از بایرن بره و ان حرفا رو زد حقیقتا بنظر من همین که براش جشنی بایرن نگرفت بزرگترین معنی رو داشت دوستان با هم صمیمیتر باشید لطفا اینقدر توهین بهم دیگه نکنید ما الان توی عصر خوبی از بایرن قرار داریم کسب سه گانه حضور پپ در بایرن کسب سوپر جام اروپا برای اولین بار در کارنامه بایرن اینها همش نشونه دوران و عصر طلایی بایرنه با هم دیگه خوب باشیم لطفا
بامید کسب نتایج خوب بایرن و آلمان
درود بر همه بایرنینها و آلمانه

r47 یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 01:17

وبلاگ داره به .... کشیده میشه
نویسندگان وبلاگ یه نظارتی رو نظرات بکنید!

محسن اشتایگر یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 11:55

اول شیدا که گفت دیگه نمیاد بعد من که از اون موقع کمتر میام حالا باستین 31 فردا نوبت کیه؟ وبلاگ دیگه اون وبلاگ قدیم نیست امیرحسین وبت ویروسى شد!!! کان مقدس شما شخصیت خیلى بزرگى دارى حق باشما بود ببخشید من اشتباه مىکردم خواهش میکنم در جواب کامنتم البته اگرمیخواهى بجوابى به خانواده ام اهانتى نکنید بچه ها باى.

محمد حسین یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 12:00 http://bayern.blogsky.com

دوستان عزیز بار ها اعلام شده که نظرات غیر فوتبالی،بحث بر انگیز و توهین امیر حذف می شود.از شما هم بار ها در خواست کرده ایم که به این گونه نظرات پاسخ ندهید وتا ما آن ها را پاک کنیمو همینطور بارها اعلام شده که برای هر گونه بحث به چت روم مراجعه کنید.

کاوه یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 12:02

بالاک یکی از بهترین بازیکنان المان وجهان بود زمانی که المان با کمبود بازیکن ستاره رنج میبرد او ستاره شد ولی قبل از جام جهانی با ضربه بواتنگ مصدوم شد در کل بازیکن بد شانسی بود

کان مقدس یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 18:22

همتون دست پیش میگیرین پس نیفتین.کاش قبل توهین کردناتون این رفتارم میکردین.انگار برا من میومدین وب؟اگه برا من بود دیگه نیاین.
من نمیدونم این چه جور منطقیه.اولش ک همون شیدا خانم میگفت فقط طرفدارای آلمان فهمیده هستن و باقی طرفدارای کشورای دیگه بی منطق و نفهمن که من شاخ درآوردم حالاهم اینجا دوستان گویا اگه کسی برای سفر ب آلمان هم اومده باشه آلمانی میدوننش و کوچکترین حرفی بش بزنی ناراحت میشن.
اولویت من بایرن مونیخه چون بواسطه بایرن عاشق فوتبال آلمان شدم.من بایرنو و موفقیتشو ب آلمان ترجیح میدم.هرچند ک برا فوتبال آلمان گریه کردم دعوا کردم از خابگاه اخراج شدم اما بازهم بایرن رو خیلی خیلی بیشتر از آلمان دوستدارم و همینطور موفقیت بازیکناشو.من ی تار موی ریبری،روبن،دانته و حتی برنو تا وفتیکه جزیی از خانواده بایرن باشن رو ب 1000 تا بالاکو،هوملسو،رویس که آلمانی اند نمیدم.این دیدگاهه منه.شاید درست شاید غلط اما انتظار دارم که همه بش احترام بزارن همونطور که من ب دیدگاهاشون احترام نمیزارم.
تو بحث ها من کی گفتم که شما نباید بالاکو دوسداشته باشید یا اگه از بالاک طرفداری کنید فحش میدمو ... .انصافی کی گفتم؟اما همه هوادارای بالاک یا بم گفتن که دهنتو آب بکش،یا گفتن اگه ی بار دیگه از بالاک بد بگی فحشت میدیم و حرفایی از این قبیل.
آبا واقعا تعدد سلایق باید باعث بشه که اگه یکی سلیقش و نطرش با بقیه متفاوت بود در این حد بکوبونیمش؟مگه من از بالاک بدم میاد بالاک تو زندگیش دچار مشکل میشه؟و علاقه شما بهش باعث پیشرفتش میشه؟اینا فقط نظرات شخصیه ما هوادارا هستن.اما چه کنم ک هیچکی اینو درک نمیکنه و هرکی اسم هوادار بایرن روشه محکومه که از همه،همه،همه بازیکنایی ک حتی چتد روز تو آلمان زندگی کردن خوششون بیاد درحالیکه اینطور نیست.اسطوره من کانه اسطوره یکی دیگه بالاک و اون یکی گومز.دلیل نمیشه که چون من کان رو دوستدارم دیگرانو تهدید کنم که همه کان رو دوستداشته باشین یا بتون فحش میدم .کاریکه همه هوادارای بالاک با من کردن.و متاسفانه هیچوقت نتونستم حرفمو حالی کنم ب اونا که بابا سلیقه ها با هم فرق اره.
والسلام

MaHsA یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 18:35

بابا دنیا دو روزه....من خواهش میکنم بچه های قدیمی وب هم در نظرات شریک باشن...این طوری جو وب بهتر کنترل میشه....در ضمن هر کسی میتونه نظر خودشو ازادانه اعلام کنه...و بقیه هم از نظرات خودشون دفاع کنن...اما با دلیل و منطق!!!نه زور!!!

bastian31 یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 19:58

محمدحسین این نظرات تا4،5ساعت روی صحفه است ،اونوقت شما حذف میکنید،خوب چجوری جلو خودمون بگیریم

حالا بحث فوتبالی کنن خوبه خارج از فوتبال بحث میکنند،منم یه بار گفتم نمیخوام دیگه نظر نمیدم ولی دوباره یه حرفهای زدند
نمیدونم چرا حرف بد میزنن قبول ندارین امتیاز منفی بدین دیگه اینکارا چیه ،محمدحس۷ راست میگه هرکی حرف توهین امیز زد هیشکی جوابش نده خودش ضایع میشه ،اینا فقط دنبال بحثن

واقعا محسن دیگه خیلیها نظر نمیدن نه باواریابوی نه امیرحسین وحامدسباستین که ازش خبر نیست

Bavariaboy یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 20:00

ای بابا دور روز نبودم چه بزن بزنی شده!

کان مقدس یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 20:59

اینا.باواریا بوی نطر داد.
آخ ک خراب میشی.چوب خدا صدا نداره.
اصن واقعا با تو بحث کردن آب تو هاون کوبیدن.سعی میکنی ب زور همرو عاشق بالاک کنی؟؟؟؟؟
یکم درست کن خودتو.
اینجوری ب مشکل میخوری تو آیندت.
در ضمن با توهینی که ب لام کردی اصن طرفدار بایرن نیستی.نیستی.
همین اینجا نیای دستت جلوتره

زنده باد بایرن

tarafdar یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 23:22

دلم برای بالاک تنگ میشه آخه باید خداحافظی چند نفر رو تحمل کرد؟ مگه من چقدر ظرفیت دارم؟یه روز بود که لام تازه وارد بود و روش اصلاحسابی نمی کردم الان امیدم به لامِ

شاهین دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 00:21

آفرین کان مقدس افکار من شما خیلی بهم نزدیکه
راستی منو میشناسی که؟

Bavariaboy دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 00:25

لازمه یه بیانیه بدم؛
من دقیقاً نمیدونم چه بحثی اینجا شده اما من جدیداً تو سایت طرفداری سرم گرم شده یه مقدارم مشغله کاری خودمم بیشتر شده ، اونجا تو سایت طرفداری چندتا مطلب در مورد بایرن ، گواردیولا، الیانز ارنا و جامهای قهرمانی بایرن نوشتم اگر دوست داشتین بخونین و نظر بدین اینجا هم اگر نیومدم علتش این بوده ؛ من عاشق بایرنم و هر چیز و هر کسی کوچکترین ربطی به بایرن داشته باشه برام محبوبه این وبلاگ که جای خودش و داره از دست هیچ کس هم به خاطر اظهار نظرش ناراحت نمیشم ، بالاخره هر کسی درگیریهای خاص خودش و تو زندگی داره و ممکنه نتونه چند وقت بیاد و نظر بده نباید دلیل دلسردی یا بد بودن وبلاگ یا اینکه از دست کسی عصبانیه تلقی بشه
در آخر همه تون و دوست دارم مخصوصاً امیرحسین ومحمد حسین عزیز و حامد و که برای این وب زحمت میکشن ،
ایشالا قهرمانی آلمان تو جام جهانی و قهرمانی بایرن تو لیگ قهرمانان امسال اونقدر بازدید وب مون زیاد شه که صفحه اش بالا نیاد( عجب دعایی کردم) و همین جا جشن بگیریم .... ایشالا

کان مقدس دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 19:52

نه شاهین جان متاسفانه نشناختمت عزیزم.اگه میشه یکم بیشتر آدرس بده.

آقای باواریا بوی قربون دهنت.اونموقع ک شما نبودین همه گفتن ک چون جو سایت خرابه شما نیومدین.و همه هم گفتن ک من جو سایتو خراب کردم!!!!
نمیدونم جواب دادن ب سوالا و حرفایی که در موردم زده میشه جو سایت خراب کردنه؟
خوب شد شما برگشتی ب سایت تا ی عده خودجوش جوابشونو بگیرند

شاهین دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 22:51

بابا من همون هالیوود اف سی تو سایت اصلی بایرن

کان مقدس دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 23:57

آها.یادم اومد عزیزم.فک کنم آواتارتم صحنه ی گل روبن ب عنچستر بودش.
خوش اومدی ب این سایت.قدمت مبارک.(البته چون تازه شتاختمت میگم.والا شما جزئ طرفدارای اصیل بایرنی گلم)اونسایت با عوض شدن صفحه اصلیش خراب شد.بچه ها خیلی کم نظر میدادن اونجا.نظرات باید تایید میشدن.گاهی اوقات خبراشو میخونم.
چند باری هم نظر دادم اصن ثبت نشد!
اینجا خیلی سریع خبرا آپ میشه.واقعا گروهه فعالی دارن اینجا.ی سایت فوق العادست .

به امید قهرمانی های بایرن تو این فصل

موسی جمعه 10 آبان 1392 ساعت 11:12 http://omid-mesile.blogfa.com/

my love is ballack

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد