وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: آلمان برای فتح جام جهانی موقعیت خوبی دارد

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر یوپ هاینکس، آلمان برای فتح جام جهانی 2014 در برزیل از موقعیت خوبی برخوردار است.
  یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن مونیخ گفت: "ما تعداد زیادی بازیکن جوان و با استعداد در همه پست ها در اختیار داریم که توانایی بازی در سطح بالایی را دارند. به همین دلیل ما موقعیت بسیار مناسبی برای فتح جام جهانی این دوره داریم."

وی ادامه داد: "حضور هم زمان دو تیم آلمانی در فینال ویمبلی و به خصوص افزایش اعتماد به نفس بازیکنان ملی پوش  بایرن مونیخ به خاطر قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، یک شانس باورنکردنی و یک موقعیت فوق العاده را نصیب تیم ملی در آستانه رقابت های جام جهانی می کند."

یوپ هاینکس 68 ساله اضافه کرد: "به هر حال تیم ملی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و خود یوگی لوو بهتر می داند که چگونه از آن به درستی بهره برد."

به خاطر یک عمر فعالیت و عملکرد چشمگیر یوپ هاینکس در عرصه بازی و مربی گری فوتبال، ‌روز جمعه در شهر مونیخ و قبل بازی تیم های آلمان و اتریشریال به او از سوی فدراسیون فوتبال آلمان مدال فیرپلی اهدا خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
Joachim Loew چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 19:28

ایشالا که آلمان زیر سایه ی یوگی جانم 2014 قهرمان میشه...

کان مقدس چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 20:15

تو رده باشگاهی که اسپانیارو ب زیر کشیدیم.ایشالله تو رده ملی هم همین کارو خاهیم کرد

علیرضا پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 11:10

اخه یوپ بزرگ قربان هوش و درایت شما برم فکر کردی همه مثل خودتن که افتخار افرینی کنن من که چشمم از این یوگی ترسو اب نمیخوره ...شما را نمیدونم. البته همچنان متعصب وامیدوار و ارزو به دلم(عشق است المان بایرن ودورتموند )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد