وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود کلیپ انتخاب ریبری بعنوان بهنرین بازیکن اروپا



اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فیلم انتخاب فرانک ریبری به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا هم اکنون آماده دانلود میباشد
  size : 64Mb

download

نظرات 7 + ارسال نظر
Aabtin جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 16:28

مرسی که پاکش کردین

چیرو پاک کردیم؟

کان مقدس جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 18:55

اشتوتگارت بی عرضه نتونست به اروپا صعود کنه.اه.مایه آبروریزی فوتبال آلمان شد

'Bas' جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 19:45

دمت گرم

امید جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 22:18

من رمزم دا فراموش کردم باید چی کار کنم

احسان شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 00:16 http://realmadrid.mihanblog.com/

سلام...
میتونی از اون چت باکس سیاه وبتون برا منم تهیه کنین؟؟!!
من هرکاری میکنم کوچیک میشه!!!!!!
ممنون!

khashayar شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 02:04

قهررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
شششششششششششششدددددددددددددددددییییییییییییییییییمممممممممممممم
دمممممممممممممممممممممممممااااااااااااااااااااااغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
چللللللللللللسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی سسسسسسسسسسسسسسسووووووووووووووووووووووووووووخخخخخخخخخخخخخختتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

r47 شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 02:06

قهرمان شدیم
هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا
ای جانم بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد