وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیسلینگ: دیگر در تیم یوآخیم لوو بازی نخواهم کرد

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user1/news/thumbnail/cdd1b305897fc5b6f06905b050af32f2ca762bad.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هودارن بایرن مونیخ در ایران، بعد از درخشش اشتفان کیسلینگ مهاجم لورکوزن در فصل گذشته و بازیهای خوب وی در ابتدای فصل جدید بوندسلیگا، عدم دعوت وی از سوی لوو برای حضور در تیم ملی آلمان،‌ موجب ناراحتی کیسلینگ شده است. 

 هفته نامه”Bild”  آلمان در این مورد و به تقل از کیسلینگ گزارش داد: "من قبلا هم گفته ام که تیم ملی را فراموش کرده ام و دیگر در تیم ملی با مربی گری لوو بازی نخواهم کرد. بعد از هر گلی که می زنم، همه از من در مورد بازگشتم به تیم ملی صحبت می کنند و باعث عصبانیت من می شوند. من دیگر برای تیم ملی بازی نخواهم کرد."

در صفحه فیس بوک خودش، کیسلینگ در این زمینه نوشت: " موضوع بازگشت من به تیم ملی همیشه مرا عصبانی می کند و می خواهم یک بار برای همیشه این فشارها را از روی خود بردارم. برای من دعوت نشدن به تیم ملی کاملا حل شده است و با این موضوع کنار آمده ام و می خواهم تمام حواسم را  بر روی بایر لورکوزن متمرکز نمایم."

این واکنش ها از سوی کیسلینگ، بعد از اظهار نظر یوآخیم لوو سرمربی آلمان پس از بازی لورکوزن مقابل مونشن گلادباخ که با برتری 4 بر 2 لورکوزن و گلزنی کیسلینگ به پایان رسید، بروز کرد. لوو پس از بازی گفته بود: "کیسلینگ و سیدنی سام در این بازی واقعا تاثیرگذار بودند و امکان دعوت مجدد این بازیکنان به تیم ملی وجود دارد."

البته کیسلینگ اعلام کرده است در صورت وجود موارد خاص و عدم آمادگی مهاجمین دیگر حاضر است برای تیم کشورش به میدان رود، وی در این باره گفت: "من از آن دسته از بازیکنانی نیستم که نخواهم در شرایط سخت به تیم ملی کشورم را کمک کنم."

نظرات 20 + ارسال نظر
bastian31 دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 12:47

خواهش ،التماس برگرد،جان خودت وای بدون کسلینگ قهرمان نمیشیم
بابا برو گمشو بااون قد ییلاقت


بچه ها نگاه سایت هرمی هم اومد زودی به پلیس سایبری خبر بدید

فاطمه دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 13:08

واقعا که،برات متاسفم یه جو غیرت نداری بهتر که نمیای اصلا احتیاجی به تو نداره حالا یواخیم لو هم نیومده التماست کنه بیای تیم ملی اینقدر ناز میکنی.

بهروز دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 13:33

قیافشو ! بی جنبه
خوب آماده نبودی دعوت نشدی دیگه

حسین ژرمنی زاده دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 16:48

انصافا بازیکن خوبیه

شهریار دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 16:51

سلام به نظر من هم کیسلینگ بهترین مهاجم نوک حال حاضر آلمانه اون خیلی باهوش تر از گومز و کلوزه هستش

jaber دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 18:22

بجه ناراحت شده دیگه

روح الله دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 18:43

چیزی تو مایه های گومزه و داییه جایی که باید گلزن باشه نیست زنده باد یانکرد ی

joachim loew دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 19:21

حالا از اینکه یوگی به هیچ جا حسابش نمیکنه حرصش گرفته الکی میگه نمیرم تیم ملی.مسخره....

علیرضا دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 21:40

شما ها که ادعای عشق وعلاقه شدید به المان رو دارید از امتیازای منفی که اعضا به طرز بیانتون میدن متوجه نمیشید که نباید به شخصیت یه بازیکن المانی چه بسا در تیمی غیر از بایرن باشه توهین کرد من 27سالمه با المان وبایرن ودورتموند نفس میکشم وزندگی میکنم تمام افرادی که منو میشناسن بعد از هرشکست بایرن یا دورتموند یا المان منو به باد متلک میگرن منم گاه گداری به اینجا سر میزنم ودونه دونه نظرهاتون را دقیق میخونم ولذت میبرم ولی واقعا از شما انتظار ندارم که بی جنبه باشیدقصد نصیحت ندارم ولی از توهین به هر المانی خیلی حالم گرفته میشه (عشق است المان بایرن ودورتموند)

حسین ژرمنی زاده دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 22:13

عیرضا جان دقیقا عین خودمی من هم از رفتار بعضی آلمانیها ناراحتم.باور کن تمام پیامکهایی که بعد از بازی آلمان و ایتالا برام فرستاند واذیتم کردند هنوز تو گوشیمه و پاک نکرده ام و دلم میخوادان شاءالله زنده باشم و با قهرمانی ژرمنها تو جام جهانی همون پیامکهای خودشون را براشون بفرستم...بگوآمین!

فاطمه دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 22:16

اقا علیرضا من خودم عاشق المانو المانی ها هستم تا قبل از این قضیه هم کیسیلینگو خیلی دوست داشتم اما اون داره واسه تیم ملی کشورش ناز میکنه ما بازیکنای المانو به خاطر خود المان دوست داریم نه اینکه المانو به خاطر بازیکناش بخوایم.من هنوزم کیسیلینگو دوست دارم اما این کارش اصلا درست نیست.

حسین ژرمنی زاده دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 22:26

نه فاطمه خانم میبخشیدا اصلا مساله ناز نیست بحث اعتماده.باید لااقل لوو تو بازیهای دوستانه بهش بازی بده تا بتونه خودش نشون بده یا نه؟ما باید خوشحال بشیم که افتخار آقای گلی بوندس لیگا به یک آلمانی رسیده ولوو هم باید از ظرفیتهای این بازیکن بخوبی استفاده کنه.مثلا باید تو بازیهای دوستانه ای که تو آمریکا انجام دادیم یا بازی آخری با پاراگوئه ازش استفاده میکرد نباید به ستاره های دیگه اکتفا کرد و این استعدادها را نادیده گرفت.باید پشتوانه سازی کرد.

heinz دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 23:00

کیسلینگ بهترین گلزن بوندسلیگاست وانگهی بیشتر از گلهایی که زده پاس گل داده. خیلی خوش استیل و باهوشه. می تونه کلینزمن جدید فوتبال آلمان بشه. این یواخیم لو مردک ترسو چرا دعوتش نمیکنه نمیدونم. کاش زودتر ورش دارن یه مربی بهتر بیارن که سرش به تنش بیارزه....ترسو...بزدل
زنده باد کیسلینگ و شورله.

jaber دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 23:17

آمین حسین ژرمنی آمین

فاطمه دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 23:27

منم دیگه خیلی زیاده روی میکنم.اقا حسین با حرفاتون قانع شدم البته تا حدود نسبتا زیاد.
ممنون اقا حسین الان دیگه دلم واسش میسوزه .
خدا ککنه هر اتفاقی می افته به سود تیم ملی باشه و کیسیلینگم برگرده.

khalil babakr سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 03:39

نمیدانم جرابه تیم ملی دعوت نمیشه ولی اینوخوب میفهمم که یواکیم عاقل ترین مربی جهانه

bastian31 سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 12:39

یکی میتونه به گفته من اعتراض کنه
توکه میگی باخت به ایتالیا ،چه ربطی به کسلینگ داره ،اون باخت بدشانسی محض بود
بعدشم تو2014برزیل تمام مهاجمهای نک جم کنیم به خوبی کلوزه نمیتونن گل بزنن و آخه کسلینگ تو لیست18نفره هم جاش نمیشه:
نک ؟کلوزه ومولروگومز
کنار؟رویس ومولروپودولسکی ودراکسلرو شورله
وسط؟ازیل واشتایگروخدیراوگوندگان ولارس.اسون بندروکروس وگوتزه ومکس کروزو گروبکروس دورتمند بااملا غلط
دفاع؟ساکر وهودس وبادشتوبروبواتنگ واشملزروهوملس ولام
وگلر که معلومه وراستی هوفمن المانی است
وحالا جای کسلینگ کجاست
همه میدونن بار سنگین بازیکن روی دوش لو است
بخدا اگه هاینکس وبکن بائروهیتسفلد کنار هم باشن نمیدونن چه لینی بچینند
پس احساسی حرف نزنید منطقی باشید

bastian31 سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 13:06

ببخشید یانسن یادم رفت
الان تیم پرشده از تعویض طلایی
تعویض طلایی فقط اودونکر
بچه ها کسی اودونکر یادشه ؟
توجام جهانی2006بجای اشنایدر تعویض میشد ولی چکارا میکرد

حسین ژرمنی زاده سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 15:58

باستین جان !منظور صحبتهات به منه ؟

heinz سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 16:00

کلوزه و اوزیل و خدیرا و پودولسکی باید از تیم کنار برن. دیگه هیچ سودی ندارن. وانگهی این سرود ملی نخوندن بعضی بازیکنا بدجور رو مخمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد