وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گوتزه:زمان می برد که ریتم خود را پیدا کنم

http://media.bundesliga.com/media/images/12_bl_com/628x353/diagola_goetze_628+.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،ستاره جوان بایرن مونیخ از آمادیگی خود مبنی بر بازگشت به میادین فوتبال پس از سپری کردن مصدومیتی نسبتا طولانی سخن می گوید.  
ماریو گوتزه، بازیکن جوان بایرن مونیخ که این فصل به جمع سرخ پوشان پیوسته است، پس از سپری کردن دوران مصدومیتش آماده بازی کردن است ولی معتقد است که نمی تواند بلافاصله پس از آغاز بازی هایش به فرم سابق و ایده آلش برگردد و به کمی زمان نیاز دارد.

به نقل از وب سایت بین المللی گل گوتزه در این باره گفت:" طبیعتا زمان می برد که ریتم خود را پیدا کنم و به آمادگی صد در صد برسم. بازگشت به ریتم نیاز به تمرین و زمان برای بازی کردن دارد، در واقع فکر می کنم دو تا چهار هفته زمان نیار باشد تا به شرایط آرمانی برسم."

ستاره ملی پوش و 21 ساله آلمانی درباره بازی هفته آینده تیمش برابر نورنبرگ هم گفت:" دوباره بازی سختی در پیش خواهیم داشت. در دو بازی قبل هم دیده ایم که چقدر رقابت نزدیک است. نسبت به این بازی بسیار خوش بین هستیم، خصوصا من، چون در حال بازگشت به میادین هستم و امیدوارم بتوانم دقایقی برای بازی به دست بیاورم."

" از نظر من دو بازی مهم در لیگ در پیش داریم و سپس فینال سوپر کاپ اروپا را. بهترین تلاشمان را خواهیم کرد تا آن بازی را ببریم ولی همان طور که گفتم پیش از آن دو بازی مهم در لیگ در پیش داریم."

گوتزه فصل گذشته و پیش از پایان فصل با قراردادی جنجالی از دورتموند به بایرن پیوست و در اولین دقایق بازی برگست نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید مصدوم شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 13:12

خیلی وقته منتظر درخششت هستیم گوتزه جان
ایشالا با بایرن به جام های زیادی برسی
آرزومه جلوی چلسی گل بزنی و قهرمانمون کنی

محمد1077 پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 15:24

درود بر پسر خوشتیپ باواریایی بایرن
بدجور منتظر دیدن بازیش با لباس بایرن هستم

شاهین پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:00

همه منتظرتیم رفیق

takhtdar پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:37

گوتزه مسی بایرن است

häsan G Ö T Z E پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 18:56

گوتزه مسی بایرن نیست.

گوتزه، گوتزه ی بایرن است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد