وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره سیزده؛ حامد: به بایرنی و آلمانی بودن خودم افتخار میکنم


مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهمون این هفته ی ما حامد عزیز از طرفداران سر سخت بایرن مونیخ و آلمان، با جملات قشنگ.
* مصاحبه های قبلی را در اینجا بخوانید.
  
به نام خدا
مصاحبه ی شماره سیزده

خودتو برامون معرفی کن
سلام من حامد اقبال هستم بیست و پنج سالمه بچه خوزستانم شهرستان بهبهان

چند وقته طرفدار بایرن مونیخ هستی؟ چی شد که بایرن مونیخو انتخاب کردی؟
من یادمه از بچگی به خاطر این که بابام طرفدار سرسخت تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ بود و از خاطرات دوران بچگیش برام تعریف می کرد که اون زمان یعنی قبل از انقلاب تلوزیون ایران بازیهای بوندسلیگا رو پخش می کرد چون اون زمان بهترین لیگ باشگاهی جهان بود و بایرن مونیخ هم ستارگان بزرگی مثل بکن باور و گرد مولر و سپ مایر و... رو داشت و یکه تاز اروپا بود و همچنین به گفته بابام مردم ایران اون زمان غالبا طرفدار  آلمان بودند این دلیلی شد که من هم طرفدار آلمان و بایرن مونیخ شدم و به خاطر این موضوع به خودم افتخار می کنم

از کی به وبلاگ ما سر میزنی؟ مصاحبه ها رو هم دنبال میکنی؟
حقیقتشو بخوای از وقتی اومدم تو فضای اینترنت و به دنبال اخبار و حواشی بایرن بودم هیچ سایت خبری رو به خوبی این سایت پیدا نکردم که اخبار جدیدش خیلی زود اپدیت باشه از اون روز تا حالا من هر روز روزی چند بار به این سایت سر می زنم من همه مصاحبه ها رو به دقت میخونم و از خوندن نقطه نظرهای هواداران بایرن لذت میبرم

انتقادی پیشنهادی داری برامون؟
ازتون می خوام که کارتون رو با همین جدیت ادامه بدین

شب بازیِ سوپر کاپ اروپا نزدیکِ، به نظرت چه اتفاقی رخ میده؟
بازی بسیار زیبا و تماشایی میشه از جدال گواردیولا و مورینیو گرفته تا انگیزه انتقام بازیکنای بایرن مونیخ که دو سال پیش جام رو تو خونه خودشون به چلسی واگذار کردن همه نوید یک بازی دیدنی رو میده من فکر کنم که قدرت واقعی بایرن گواردیولا تواین بازی نمایان میشه من که به ای ن بازی خیلی خوش بینم 
 
بهترین اتفاقی که امسال میتونه رخ بده؟
تکرار سه گانه

بنظرت بایرن میتونه افتخار پارسال رو حفظ کنه؟
در تاریخ فوتبال هیچ تیمی نتونسته حتی از عنوان قهرمانیش تو چمپیونز لیگ دفاع کنه چه برسه به تکرار قهرمانی در سه جام ممکن به هر حال بایرن توان این کار رو داره ولی ما نباید توقع داشته باشیم که امسال اگه سه جام رو نبردیم ناکام بودیم

خطرناک ترین رقیب بایرن مونیخ تو لیگ قهرمانان امسال؟
قطعا بارسلونا حتما الان خیلی از شما میگید ما پارسال هفت هیچ اونا رو بردیم پس امسال هم به راحتی می بریمشون تجربیات فوتبالی من بهم میگه که این طور نیست مثالش هم برای خود بایرن مونیخ تو دوران مربی گری هیتسفیلد افتاد که بایرن در بازیهای گروهی چمپیونزلیگ رئال مادرید  رو در دو بازی رفت و برگشت با هشت گل در هم کوبید و همان سال در مرحله نیمه هایی مغلوب رئال شد پس شرایط بازیها با هم فرق داره و من فکر میکنم بارسلونا امسال نزدیک ترین قدرت به تیم ماست 

 

اگه فقط حق انتخاب بلیط های یک بازی از فصل پیش رو داشتی، کدوم رو میفرتی استادیوم؟
بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند

پپ گواردیولا مربی بهتریِ یا یوپ هاینکس؟
به نظر من هر دو جزو بی نظیر ترین مربی های جهان هستند
اگر هر کسی به غیر از گواردیولا جانشین هاینکس بزرگ میشد خیلی ناراحت میشدم
 
بازیکن مورد علاقه ی شما؟
به نظر من فلیپ لام تنها بازیکنیه در بایرن و تیم ملی آلمان که همیشه در بالا ترین سطح بازی میکنه و  من حتی یک بازی ضعیف دراین سالها از کاپیتان لام ندیدم و به نظر من به حقش تو فوتبال نرسیده
 
یازده نفر مورد قبول شما؟

نویر
الابا - دانته - بواتنگ - لام
ریبری - مارتینز - اشتایگر - کروز
مولر و گوتزه

بزرگترین اسطوره ی عمرت؟
فرانس بکن باور

تا چه حدی عاشق بایرن مونیخی؟
همیشه شبها قبل از خواب حداقل یک ساعت به فکر بایرن مونیخ و چیدن ترکیبش تو ذهنم برای بازی بعدش هستم و تو رویام پیروزی اونو بر حریفاش میبینم
 
اگه یک از رای دهندگان به مرد سال اروپا بودی، به کی رای میدادی؟ با چه دلیلی؟
ریبری
بی شک امثال حق فرانکه که این جایزه رو ببره به خاطر یک فصل رویایی

به نظرت بایرن مونیخ به برنو نیاز داره؟ باید چجوری باهاش رفتار بشه؟
برای بازی فوتبال که دیگه فکر نکنم به درد بخوره ولی قطعا میتونن به شکلی از زحماتش قدردانی کنند
 
بازی سباستین روده رو دیدی؟فیلمی کیلیپی؟ بنظرت چقدر مفید باشه برای تیم؟
اون طوری که من دربارش  میدونم هافبک دفاعی محکمیه البته با وجود هافبکهای خوب بایرن قطعا برای نیمکت به بایرن میاد ولی در هر حال از اینکه آلمانیه خوشحالم   

اگه مدیر باشگاه میشدی، اولین تصمیمی که عملی می کردی چی بود؟
روی تیمهای پایه توجه وسرمایه گذاری بیشتری میکردم

سوال شما از نفر بعد؟
از بین قهرمانی بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ و قهرمانی تیم ملی آلمان تو جام جهانی کدوم یکی رو انتخاب می کنی؟

از 5 جامی که هنوز مونده، بنظرت کدوم از همه مهم تره؟ کدومارو میبریم؟
قطعا بردن چمپیونزلیگ از همه مهم تره من فکرمی کنم ما توان بردن همه جامها رو داریم ولی تو فوتبال تیمی که بهترینه همیشه قهرمان نمیشه پس ما امسال باید باز هم عالی کار کنیم و به امید بخت و اقبال هم باشیم

بین مسئولین باشگاه، کدومشونو از همه بیشتر دوست داری؟
اولی هوینس

بکن بائر؛ این مرد بزرگ رو توصیف کن؟
شناسنامه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان

تاریخی ترین بازی ای که در یاد شما مونده؟
خاطره بد شکست از چلسی جلو چشم هوادارانمون بدترین خاطره فوتبالی من بوده و فینال پارسال با دورتموند که قهرمان شدیم شیرین ترین بازی برای من بوده
 
متنی جمله ای از خودت بهمون بگو
به امید تداوم موفقیت های بایرن مونیخ در سالهای آینده از هواداران بایرن مونیخ انتظار دارم که از کادر فنی فعلی بایرن حمایت لازم رو بکنید و بردن سه گانه پارسال  باعث نشه که توقعاتمون از کادر فنی امسال غیرمنطقی باشه.
 
همیشه بایرن مونیخی بمونید  

نظرات 10 + ارسال نظر
کاوه پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 00:36

یک بایرنی دواتیشه با اطلاعات کامل

ribery پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 01:30

مصاحبه بسیار زیبایی بود واقعا هم سوالها خوب بود و هم جوابهای هوشمندانه بود

Bastian پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 02:33

دمه هر چی بایرنیو المانیه گرم
خیلی مصاحبه جالبی بود

bastian31 پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 02:33

جواب اون سوالت:
خوب معلومه قهرمانی جام جهانی ،فکرکنم هیچ کدوم ازما قهرمانی المان درجام جهانی را ندیده باشیم ،بالا بردن جام بدست آلمانیا
یک رویای به تمام معناست.
امیدوارم ایران هم از گروه خود بالا بره
ضمنا بزرگترین رویداد ورزشی بعد ازالمپیک ،جام جهانی است البته اگه برابری یا برتر از المپیک نباشه

شاهین پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 13:07

من از این مصاحبه خوشم نیومد بخاطر اینکه اسم روبنو نبرد

ماریو گومز پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 13:26

bastian31 المپیک کجاش مهمه ؟؟ به نظر من چرت ترین چیزه دنیاس. چیزی که فوتبال توش نباشه اشغاله ( نه اون بچه مچه ها که تو فوتباله المپیکن. لیگ برتر ایران از اون دیدنی تره.

tarafdar پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 13:43

مرسی.قطعا قهرمانی تیم ملی آلمان میتونه خیلی ها رو برای چندسال ساکت کنه و بشونه سرجاشون و خوب ما هم که بال درمیاریم ولی قهرمانی بایرن یه جور دیگه است انگار که خانواده ام قهرمان شدن نخندین من هنوزم همینجوری فکر میکنم

mojtaba جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:07 http://Gravatar.com

من دوست دارم ایران ازگروهش بره بالاآلمانم قهرمانشه ولی برزیل نمیزاره بابازیکن هایی که داره خیلی قویه قبول گنیددیگه

hani bayerni جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 20:34 http://www.sky-war.blogfa.com

سلام!جوابت!من قهرمانی در جام جهانی رو ترجیع میدم.چون چمپیونز تیگ هرسال تکرار میشه اما جام جهانی رو اگه قهرمان نشیم باید چهار سال صب کنیم.آها راستی اون کروسسسسس است نه کروز....!!!

محسن دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 13:22

داداش(ادمین وبلاگ) خواستی مصاحبه کنی من هستم, اینم ایمیلم: fazeli.mohsen@ymail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد