وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانک ریبری: من یک باواریایی هستم

http://www.spox.com/de/sport/fussball/bundesliga/1202/Bilder/franck-ribery-bayern-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بعد از 6 سال بازی برای بایرن مونیخ فرانک ریبری خود را یک باواریایی می داند.
 به نقل از بیلد، فرانک ریبری هافبک فرانسوی بایرن مونیخ در مصاحبه با شبکه Sport1 گفت: "من می توانم تا آخر عمرم اینجا بمانم، چرا که نه؟ من یک مونیخی هستم، یک باواریایی، این یک شوخی نیست، این ها احساسات قلبی من هستند" .

ریبری در ادامه صحبت هایش گفت: "قلب من با بایرن هست، به نظر من بهترین باشگاه جهان است. سازماندهی باورنکردنی، مهیا بودن همه امکانات، اینجا فوق العاده است" .

وینگر 30 ساله بایرن که فصل قبل نقشی اساسی در کسب سه گانه این تیم داشت به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2017 تمدید کرده است.

نظرات 9 + ارسال نظر
amir MULLER چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 19:49

ایول مرد ..

amir MULLER چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 21:17

دوستان اشتباه نشه منظورم به گفته های ریبری بود نه پست قبلی ..
آقای سیدهاشم می فهمی چی میگی ؟!!
بد کما زدیا !! از هر چیزی یه چیزی درمیاری ..
واقعا" برات متاسفم ..
شماها خنده رو هم از آدما میگیرید .. آخه کی منظورش از غضنفر امام علی (ع) هست ..
برو حاجی ..

کان مقدس چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 21:58

دوستان من یه کان مقدسم دوست دیگمون یه کان مقدس دیگه.
عزیزم شما کان مقدس 2 اسمتو یادداشت کن تا با هم قاطی نشیم

محمد1077 چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 22:24

ایول حاجی بلال درود بر حاجی باواریایی
مخصوصا توی این عکس آتلیه که حاجی بلال با شکیری از این چیزا نگرفتن تو دستشون

mersad33 چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 22:25

تو جزء ما هستی پسر!!!!

abbas154 چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 23:49

بابا خوش غیرت . حرف نداری رفیق .

tarafdar پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 00:05

بله ایضا ما هم.احساسات قلبی ما نیز همچنین است.چه بامزه"کان مقدس2"
حالا دیگه پررو نشید اینقد رو الی کان ما مانور ندین یه اسم دیگه واسه خودتون پیدا کنین روش تعصب داریماااا

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 08:34

ما هم باواریایى هستیم جیگر

fc atash پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 16:15

Franki doset darim ma

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد