وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوئیز گوستاوو: گواردیولا من را مجبور به ترک بایرن نکرد

http://media.bundesliga.com/media/images/00_vereinsbilder/wolfsburg/i_gustavo_blick_rechts_628.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،این هافبک دفاعی برزیلی که فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت بایرن بود، با حضور گواردیولا، دیگر جایی در برنامه های این تیم نداشت و در نهایت راهی وولفسبورگ شد.
 
 لوئیز گوستاوو، هافبک جدید وولفسبورگ، تاکید کرد که پپ گواردیولا او را مجبور به جدایی از بایرن نکرد و اعلام کرد که این مربی اسپانیایی برای همیشه در قلبش جای خواهد داشت.

این هافبک دفاعی برزیلی که فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت بایرن بود، با حضور گواردیولا، دیگر جایی در برنامه های این تیم نداشت و در نهایت راهی وولفسبورگ شد.

گوستاوو به بیلد گفت:" جدایی از بایرن اصلا راحت نبود. من دوستان زیادی در بایرن دارم و افراد زیادی از این باشگاه هستند که برای همیشه در قلب من جای خواهند داشت، از جمله پپ گواردیولا.

او هرگز به من نگفت که من شانسی در بایرن ندارم. او حتی روزی که من در حال ترک بایرن بودم، با من دست داد و برایم آرزوی موفقیت کرد.

می توانستم در بایرن بمانم و برای جایگاهم بجنگم. تردیدی ندارم که می توانستم به چیزی دست پیدا کنم.

اما احساس می کردم که نیاز به تغییر دارم. این احساس بعد از اولین ملاقات با گواردیولا در من تقویت شد. سپس با کسانی که باید، صحبت کردم و در نهایت تصمیمم را گرفتم."

نظرات 3 + ارسال نظر
بهروز چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 17:45

برات آرزوی موفقییت دارم . خاطرات خوبی بات داشتیم مخصوصا اون حالت دهنت که همیشه تو بازی بازه رو دوس داشتم !
ایشالا تو جام جهانی بدرخشی به جز مقابل آلمان

mj1989 چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 18:55

امیدوارم توی تیم جدیدت موفق باشی

abbas154 چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 23:46

از رفتنت ناراحت شدم ولی برات آرزوی موفقیت میکنم . بازی زیبات جلوی رئال رو فراموش نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد