وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا:فرانکورت تیم با انگیزه ای است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ قبل از شروع بازی تیمش مقابل فرانکفورت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در مورد برخی مسائل صحبت کرد.

 آیا همه ی بازیکنان برای این بازی آماده هستند؟" بله همه آماده هستند حتی پیزارو که در بازی های دوستانه ملی مشکل داشت امروز توانست با تیم تمرین کند اما به گفته ی پزشکان مارتینز و تیاگو بهبود کامل نیافته اند ".

نظرتان در مورد تیم فرانکفورت؟
" آن ها تیم خوبی هستند و همیشه در مقابل بایرن پر انگیزه ظاهر می شوند که این برای ما مشکل ایجاد می کند و کادر فنی در مورد این بازی به من مشورت هایی داده اند که من می توانم درک کنم که این بازی می تواند برای ما سخت باشد. تیم فرانکفورت در فصل پیش بسیار خوب ظاهر شد ".

راه حل پیروز شدنتان مقابل فرانکفورت؟
"من همیشه قبل از بازی تیم حریف را آنالیز می کنم و سعی می کنم از نقاط ضعفشان برای پیروزی استفاده کنم ".

آیا نقطه ضعفی هم در تیم خود می بینید؟
" قطعاً این تیمی که در اختیار دارم مشکلاتی دارد اما به مرور زمان رفع خواهد شد. من فکر می کنم اردوها و تمرینات پیش فصل بسیار خوب و مفید بوده اند و تیم هماهنگی بیشتری نسبت به قبل یافته است ".

نظرتان در مورد شواین اشتایگر چیست؟
" او بازیکن بسیار خوبی است ولی دیرتر از بقیه به تمرینات بازگشته و کمی طول می کشد تا به دوران اوج خود باز گردد ".

آیا بازی تیم ملی آلمان مقابل پاراگوئه را دیدید؟
" نه من با همسر و بچه ام بودم و نتواستم بازی را ببینم اما از لام و مولر مطالبی در مورد این بازی شنیدم. طبیعی است در بازی های دوستانه این اتفاقات بیفتد. آلمان مربی بسیار عالی دارد و می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمان جام جهانی 2014 برزیل باشد ".

نظرتان در مورد نتیجه بازی قبل فرانکفورت که نتیجه را 6 - 1 واگذار کرد؟
" این برای ما اصلاً خوب نیست زیرا آنها انگیزه ی بیشتری برای این بازی و جبران بازی قبل دارند ".

بازی سوپر کاپ اروپا در 30 آگوست؟
" این بازی برای ما مهم است و می تواند قدرت واقعی ما را نشان دهد و اگر بتوانیم باز های قبل از سوپر کاپ (فرانکفورت،نورنبرگ و فرایبورگ) را پیروز شویم با اعتماد به نفسی عالی به مصاف تیم چلسی خواهیم رفت ".

انتقال گوستاوو به ولفسبورگ؟
" برای این تصمیم احترام قائل هستم و خوشحال شدم زیرا او برای پیشرفتش بایرن را ترک کرد که هرکسی این کار را نمی کند، واقعاً او طالب پیشرفت بود، همچنین او یکی از بازیکنان مهم باشگاه بود ".

آیا تا 1 سپتامبر (پایان مهلت نقل و انتقالات) بایرن خریدی خواهد داشت؟
" من می خواهم 19 تا 20 بازیکن خوب داشته باشم که الان این اتفاق افتاده است و من دوست ندارم بازیکنان خوب بر روی نیمکت بنشینند و از پیشرفت کردن بازبمانند. این سوال را باید از مدیر ورزشی بایرن، ماتیاس سامر بپرسید ".

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 16:14

ایول مربی

بهروز شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 16:23

اگه گوستاوو بازیکن مهمی برا باشگاه بود چرا تو لیست مازاد گذاشتیش ؟!
بهر حال موفق باشی مخصوصا تو تکرار 3گانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد