وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته بهترین مدافع بوندس لیگا شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,از سوی مجله کیکر دانته بهترین مداف بوندس لیگا انتخاب شد

 

این مدافع ملی پوش برزیلی که فصل گذشته از تیم بروسیامونشن گلادباخ به جمع باواریای ها پیوست، یکی از ارکان اصلی تیم رویایی یوپ هاینکس در کسب سه گانه بود که همین امر موجب شد تا فلیپه اسکولاری این مدافع توانمند را به تیم ملی برزیل نیز دعوت کند تا این بازیکن بتواند به همراه سلسائو قهرمان جام کنفدراسیون ها نیز بشود.

به نقل از سایت تی.زد آنلاین دانته پس از کسب این جایزه در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" برای کسب هر جایزه انفرادی باید از کل تیم تشکر کرد، به عقیده من وقتی که یک تیم نظم و هارمونی خوبی داشته باشد یک بازیکن نیز می تواند بهترین کیفیت خود را ارائه بدهد."

مدافع 29 ساله بایرن در ادامه افزود:" من می خواهم از تمام هم تیمی هایم برای بدست آوردن این جایزه تشکر کنم، و این موفقیت را به تمام بازیکنان بایرن، یوپ هاینکس و هواداران تیم تقدیم می کنم. ما فصل گذشته تیمی فوق العاده داشتیم که توانستیم تمامی افتخارات را بدست بیاوریم و من فقط عضو کوچکی از آن تیم هستم."

نظرات 9 + ارسال نظر
ms سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 01:14 http://http://fcbayern.ir/main/

حق به حقدار رسید.

bastian31 سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 01:51

به نظر من بهترین بازیکن بایرن دربوندس لیگا بعدازاشتایگر،دانته است وبازیکن سوم هم کروس بدون هیچ تعصبی نظردادم.
تنها نقطه ضعف دانته هرت بودن درمحوطه جریمه که پنالتی میده

محسن اشتایگر سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 10:38

واقعا منصفانه بود !! پس ریبرى کجاست؟

bastian31 سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 12:18

ریبری هم چهارم

bastian31 سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:28

باز نظرکبابی داد تقصیر محسن است که بعضی ها را پورو میکنه

SCHW31NST31GER سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 14:08

شواینی اول
لام دوم
ریبری سوم
دانته چهارم
روبن و مولر پنجم
tigho جان, باستین بازیکن سال المان شده بعد شما اونو چهارم میزاری؟
اگه سردبیر کیکر بودی چیکار میکردی؟
احتمالا تیاگو رو که اصلا فصل 2012-13 تو بایرن نبود به عنوان بازیکن این سال و پنج سال اینده انتخاب میکردی. اونوقت اگه پلاتینی بودی اصلا به باستین رو نمیدادی که.

Seabstian_Hamed سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 15:03 http://bayern.blogsky.com

اینا حذب بادن خودتونو درگیر خوندن نظراتشون نکنین

SCHW31NST31GER سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 15:54

خودتی خودتی خودتی
من فقط از اسطوره های بایرن دفاع میکنم

جواد رضایی جمعه 6 دی 1392 ساعت 15:39

حقشه........................دوسش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد