وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف: فوتبال آلمان بدون ستاره های بایرن و دورتموند دچار مشکل می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ الیور بیرهوف، مدیر تیم های ملی فوتبال آلمان، معتقد است حضور تعداد زیاد بازیکنان بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در تیم ملی این کشور، می تواند شانس ژرمن ها برای قهرمانی در جام جهانی 2014 را کاهش دهد.

هرچند رسیدن بایرن و دورتموند به فینال چمپیونزلیگ، بسیاری را در فوتبال این کشور خوشحال کرد اما مهاجم سابق ژرمن ها معتقد است که فوتبال آلمان هنوز در بعضی پست ها با کمبود بازیکن روبرو است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگرچه آلمان ستاره هایی مانند ماریو گومز، مسوت اوزیل، توماس مولر و تونی کروس را دارد اما ما از نظر داشتن مهاجم کلاسیک و مدافعان کناری دچار کمبود هستیم.

در ترکیب اصلی بایرن در فینال چمپیونزلیگ، 6 بازیکن خارجی حضور داشتند. ما این کمبود را در رقابت های زیر 21 سال اروپا احساس کردیم (آلمان در مرحله گروهی حذف شد.)

ما نباید آسوده خاطر باشیم و در باد این موفقیت ها بخوابیم. ما باید یک مسیر مشخص در فوتبال مان تعیین کنیم تا بتوانیم همچنان یک مدعی بمانیم.  

بدون ستاره های جوان بایرن و دورتموند، فوتبال آلمان به میزان قابل توجهی خالی از ستاره می شود."

تیم یواخیم لوو در دو دیدار دوستانه اخیرش مقابل اکوادور و آمریکا که ستاره های بایرن و دورتموند در آن حضور نداشتند، به مشکل خورد.

نظرات 1 + ارسال نظر
lalambaz دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 12:11

اتفاقا امسال که جام جهانیم در پیشه اگر بازیکنان هرچه بیشتر در یک تیم باشن باعث هماهنگی بیشترشون میشه همون اتفاقی که برای اسپانیا و ایتالیا افتاد.فقط حیف که تیم مهاجم تراز اولی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد