وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره نه؛ احسان: نباید بایرن از هیچ جامی بگذره


مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهمون امروز ما احسان خیلی مرد خوش بین و باحالی بود؛ در وبلاگ مخصوصا قالب و مصاحبات کمی تغییرات ایجاد کرده ایم.
* مصاحبه های قبلی را در اینجا بخوانید.  

مصاحبه شماره 9
به نام خدا

خودتو برای ما معرفی کن
با سلام... احسان یاری هستم... 24 ساله و اتفاقا همشهری شما هستم، کرج، شهری که تابستوناش گرم شده، تاحالا ما هوای تا این حد گرم نداشتیم و تابستونامون خنک میشدن معمولا...

چی شد که بایرنی شدی؟ از چه سالی طرفدار بایرن شدی؟
یادم نمیاد دقیقا چه سالی بود فکرکنم 96 و سلطان اولیورکان تو دروازه مثل خیلیای دیگه علت بایرنی شدن من بود؛ روزای خوب و بدی از اون مدت گذشته ولی به بایرنی بودنم افتخار میکنم...

سوال نفر (امیر) قبلی از شما این بود که تا حالا آبگوشت کشک خوردی؟
والا تا همین هفته پیش که تو محاصبه خوندم، اسمشم نشنیده بودم چه برسه خورده باشم!!!

بزرگترین ستاره ی بایرن تو سال های اخیر کی بوده؟
بدون شک میشه گفت باستیان شواین اشنایگر با درخشش خیره کنندش...

بازیکن مورد علاقت کیه؟چی شده که مورد علاقت شده؟
باستی؛ خوشگلیش، عضلاتش، غیرتش و از همه مهمترش بایرن بودنش.

در مورد فصل پیش رو چه نظری داری؟
خیلی خوش بین هستم، به امید خدا فصل پیشرو رو با اقتدار قهرمان میشم، حتی لیگ قهرمانان رو برای اولین بار تو سیستم جدیدش تو دو سال پیاپی میبریم ولی اول باید حال این تماشاگر نماها و ضد فوتبال بازای چلسی رو بگیریم.

دوستداری بازی چهارشنبه با بارسلونا چی بشه؟
از اونجایی که خیلی از ستاره های اصلیشون غایب هستن، پرگل تر از دفعه های قبل می بازن، منم انتظار زیادی از تیم ندارم، فقط دوستدارم دو رقمیشون کنیم، همین...

بهترین و بدترین خبر ماه پیش چی بود؟
بهترین خبر به نظر من بهبودی اوضاع باستی و گوتزه بود و همچنین تمدید قرارداد ریبری و از هردوتاشون مهم تر، مفت خریدن تیاگو الکانترا بود.
بدترین خبر هم خبر از نظر من رفتن گومز بود، منم بخاطر رفتنش ناراحت شدم ولی اونجا جاش بهتره و سوپر ماریو بازهم به درخشش ادامه خواهد داد؛ قیمت پایینی که فروختیمش علت بدترین خبر شدندش بود.

سوالی از من داری بپرسی؟
شما خودت کار و زندگی نداری که این همه داری به جامعه ی طرفدارای بایرن خدمت میکنی؟
من وقت های خالیم و بیکاریمو به جای به تفریح اختصاص دادن، به این کار اختصاص دادم و خودم تو قبلم از این کارم راضیم.

توپ طلا رو کی میبره؟
کاندید های توپ طلا رو از سر علاقه و دوستداشتن بخوام بچینم، اول باستی بعد مولر بعد ریبری بعد روبن بعدش بقیه، نهم و دهم هم مسی و رونالدو.
اما اگه واقعا من رای دهنده بودم، برای نفر اول به ریبری و نفر دوم باستی و نفر سوم حالا یکی رای میدادم.

حدودا از کی با وبلاگ ما آشنا شدی؟ چند وقت یکبار سر میزنی؟
خیلی وقته، محیط خوب و زیبایی داره و قالبش نقطه قوتشه؛ اما تنوع رنگتون کلا خیلی زیاد شده و به نظر من شاید تنها نکته منفیتون باشه؛ ترکیب های احتمالی، بحث ها و گفتگو ها، چت روم جدید، مخاطبین با فرهنگ و شخصیت، مصاحبه های جذاب و خواندنی؛ کلا کارتون خیلی خوبه و همه اینا و همه چیزای هم که نگفتم از نظر من حداقل عالیه

بهترین و بدترین بازی فصل پیش کدوما بود؟ چرا؟
به نظر من بهترین بازی؛ بازی برگشت با بارسلونا بود که با خیال راحت میدونستم میبریم
بدترین بازی هم؛ بازی فینال با دورتمند بود که روی خوش شانسی وایندرفیلر اون همه توپامون گل نشدو تا دقیقه ی نود داشتم با ترس و لرز میدیدم، خیلی بد بود ولی مثل فیلما آخرش خیلی خوب تموم شد و طلسم اینبار دیگه شکست.

سوپر کاپ آلمان از نظر شما چی میشه؟
نباید تیم از هیچ جامی بگذره، سوپر کاپ آلمان رو هم از دورتمندی های با نتیجه ی خوشگل موشگل تو خونشون میبریم تا دیگه شاخ بازی از خودشون در نیارن.

ترکیب پیشنهادیت برای بایرن چیه؟
نویر، بوتنگ، بادشتوبر، دانته، مارتینز، شواین اشنایگر، لام، کروس، مولر، ریبری، روبن، گوتزه

جام جهانی دوست داری به چه شکلی تموم شه؟
تو فینال ایتالارو گل بارون می کنیم؛ نیمه نهایی برزیلو می بریم، یک چهارم اسپانیا رو از دور خارج میکنیم، یک هشتمم انگلیسی ها که باهامون قرارداد دارن که چهارتایی شن...

از اینکه مهمون ما هستی چه حسی داری؟
خیلی باحاله حس جالبی دارم، نمیتونم دقیقا بگم چیه، واقعا از زحماتتون ممنون و یه تشکر از خواننده های این مصاحبه که وقت گذاشتن.

وبلاگ خوبه؟ انتقادی پیشنهادی داری برای ما؟
عالیِ ولی میدونم بازم با زحماتتون بهتر از اینم میشه؛ تنوع رنگاتون رو کمتر کنین بنظرم بهتر بشه؛ رنگ آبی  هم چند جا دارین حذف کنین؛ از شما حامد عزیز و امیرحسین عزیز بخاظر زحماتتون تشکر میکنم.

تیاگو شگفتی جام تله کام بود، چه نظری داری؟
خیلی خوبه ولی اگه گوتزه تو بود، دیگه تیاگو اینطوری نمیتونست بدرخشه، کلا درخشیدن بازیکنا خیلی خوبه، رقابت باعث پیشرفتشون میشه.

سوال شما از نفر بعدی؟
اقای گل جام جهانی دوستداری که بشه؟

متنی دعایی آرزویی آماده کردی که بگی؟
آرزو میکنم که همه بایرنیا خوبو خوشو خرمو شاد و از همه مهمتر سالم و سلامت در کنار خانوادهاشون باشن...
بایرن تیمی خاص و با هوادارانی خاص...
به امید یه هتریک دیکه تو رقابت های اروپایی

سوالی از خواننده های این مصاحبه داری؟
از اینکه وقت گذاشتن مصاحبه ی منو و حامد رو خوندین، پیشمون نیستین که؟ ادبیات حامد که عالیِ، ادبیات من چطوره؟

من کلا تو مصاحبه ها خیلی سؤال میپرسم اما این دیگه آخرین سؤالیه که از شما میپرسم؛ نظرت در مرود ست لباس های بایرن چیه؟
ست لباس اول فوق العادس از لباس پارسال و پیارسال که اون همه قشنگ بودن هم حتی قشنگترن
ست لباس دوم هم خیلی قشگه، بر خلاف پارسالیه که سفید نارنجی بود، اولین بار دیدمش خورد تو ذوقم
ست لباس سومم که واقعا وقتی دیدم خیلی خورد تو ذوقم، خیلی ضایعس، بایرن مونیخیو چه به صورمه ای یا ابی تیره آخه!!! قرمزته، قرمز رنگ زندیگیه...
حامد جان خیلی ممنون




باتشکر

نظرات 11 + ارسال نظر
نمیدونم! چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 02:08

مثل همیشه عالی!
احسان جان ایشالا شما هم موفق باشین در کنار خانوادتون

Bastian چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 02:20

احسان واقعا دمت گرم خیلی گلی
واقعا باهات مواقع باستین خیلی خاصه بدون جزو تکرار نشدنی ترین بازیکناس با طرز فکرت خیلی حال کردم
موفق باشی

عشق یعنی بایرن چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 02:52

واقعا جا داره از مدیران وبلاگ کمال تشکر رو میکنم که وقت میذارن تا به بایرنی ها اخبار بایرن رو برسونن دمتون گرم خسته نباشین دوستون دارم

bastian31 چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 03:39

واقعا احسان عالی وباحال جواب دادی،ولی مگه تیم فروارد نک نمیخواد تقصیر کار تو نیستی با این همه بازیکن.

راستی چرا امیر حسین طرفداری پیراهن بی سلیقه جدید میکنه یه کم قشنگیش بخاطر تن کروس،بدون کروس ببینید زشتیش مشخص میشه

محمد حسین چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 09:18 http://bayern.blogsky.com

واقعا قرمز رنگ زندگیه؟؟؟کمی تنوع هم باشه بد نیست ضمن اینکه آرم بایرنم آبی داره.

sepehr چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 12:57

baba ghashange har chi bashe logoye bayern rushe

نمیدونم! چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 13:15

محمدحسین استقلالیه واینکه از قرمز متنفره!تیمه اولش هم استقلاله!!

Seabstian_Hamed چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 13:33 http://bayern.blogsky.com

هرکی از قرمز متنفر باشه خودم میکشمش؛ قرمز رنگ عشقِ من بایرنِ

Tarafdar چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 14:50

ممنون از مصاحبه خیلی خوب بود.به نظر من که این لباس زیباست البته بعد از لباس اصلی و بعد از مشکیه.ولی اون لباس بژ رو دوست نداشتم به نظرم سبز وولفسبورگ هم از اون قشنگ تر بود

علیMARIO چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 15:11

من که فکر کنم رنگ ابی جالب باشه رنگ لباس مهم نیست مهم بازیکنایی هستن که اون لباسو میپوشن هر چی تعداد بازیکنای مورد علاقت تو یه تیم بیشتر باشه اون تیمو بیشتر دوست داری

amir MULLER چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 23:15

همین درسته ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد