وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فولر: بایرن باز هم با اقتدار قهرمان خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیر ورزشی بایر لورکوزن معتقد است که بایرن مونیخ این فصل هم فاصله زیادی با سایر تیم خواهد داشت و هم چنین مقام سومی را برای تیم خود مهم تر از قهرمانی در جام حذفی می داند.


بایرن مونیخ فصل گذشته بوندسلیگا را با اختلافی 25 امتیازی نسبت به بوروسیا دورتموند به پایان برد و رکوردی جدید در این زمینه از خود بر جای گذاشت. رودی فولر هم با توجه به خرید های جدید بایرن، هیچ راهی برای تیم خود یا سایر تیم ها برای متوقف کردن آن ها نمی بیند.

فولر در مصاحبه با نشریه Bild گفت: "بایرن هرگز تیمی مانند تیمی که امسال در اختیار دارند را نداشته است. آن ها فقط 11 یا 15 بازیکن خوب نیستند، آن ها 22 بازیکن در سطح اول در اختیار دارند. این واقعا سایر باشگاه ها را در هم خواهد شکست. حالا هم آن ها بازیکن بزرگی در خط میانی مثل تیاگو را به خدمت گرفته اند و این نشان می دهد که آن ها چقد از بقیه فاصله دارند. آن ها مایل ها از سایرین جلو هستند."

فولر در ادامه درباره شرایط باشگاه خود و اهدافشان در فصل پیش رو هم گفت:" به پایان بردن فصل در رده سوم از اولویت بیشتری نسبت به قهرمانی در جام حذفی قرار دارد. این یک هدف بلند مدت تا انتهای فصل است."

بایر لورکوزن فصل قبل بوندسلیگا را هم در رده سوم به پایان برد.

نظرات 1 + ارسال نظر
۱۲۳سی و سه سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 15:45

[خونسرد]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد