وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: باید طوری بازی کنیم که قهرمان شویم

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سرمربی بایرن مونیخ پس از قهرمانی در جام تلکام تاکید کرد تیمش باید طوری بازی کند که قهرمان شود.
 گواردیولا در مورد این دیدار گفت: بازیکنانی حرفه‌ای در اختیار دارم و در باشگاه بزرگی هستم. همه بازیکنان باید تصمیم‌هایی که من می‌گیرم را بپذیرند. من به همین دلیل به بایرن آمدم. همه بازیکنان در طول فصل جاری به میدان خواهند رفت ولی تصمیم گیری در این زمینه به عهده من و همکارانم است. فصلی طولانی در پیش داریم که هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد. می‌دانم که بوندسلیگا، لیگی بسیار قوی است که باید در آن همه حواسمان روی فوتبال متمرکز باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: بورسیا دورتموند و گلادباخ به همراه بایر لورکوزن تیم‌های بزرگی هستند. باید به شکلی بازی کنیم که دوباره در بوندسلیگا قهرمان شویم. اینها همه دیدارهای غیر رسمی ‌ما بودند. شنبه هفته آینده نخستین دیدار رسمی ما است. باید بهترین باشیم.
نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 13:59

انگیزه رو برم

hasan_G Ö T Z E دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 14:52

گهگاهی که نگام به چهره ی گواردیولا میوفته باورم نمیشه که مربی بایرنه!

Bavariaboy دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 21:03

پ ن پ میخوای جوری بازی کنیم شیشم شیم هان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد