وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دست رد هاینکس به سینه ی بارسلونا

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از مطرح شدن نام یوپ هاینکس به عنوان جانشین تیتو بر روی نیمکت مربی گری بارسلونا، این مربی موفق به طور غیر مستقیم این پیشنهاد را به دلیل خستگی و توانایی جسمی رد کرد.
 هاینکس در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی “Sky Sport news” آلمان گفت: "من فکر می کنم که این غیر ممکن است که بعد از پایان ماموریتم در بایرن مونیخ، هدایت تیم دیگری را به عهده بگیرم، می بایست بعد از پشت سر گذاشتن چنین فصلی استراحت کرده و انرژی کسب کنم."


پیش از این نیز این مربی 68 ساله بعد از سپری کردن فصلی موفق و تاریخی در بایرن مونیخ از مربی گری کناره گیری کرده بود.

فاتح جام جهانی 1974 ادامه داد:" من هم اکنون احساس بسیار خوبی دارم و از وقتی که برای خود دارم لذت می برم. این روزها با سرگرمی هایم، ورزش، حیواناتم و از همه مهمتر با باغ بزرگم اوقات خود را سپری می کنم."

بدین ترتیب یوپ هاینکس بازگشت مجدد خود را به مربی گری بسیار نا محتمل دانست. در روزهای گذشته جراید اسپانیایی و به خصوص "El Mundo Deportivo"  از هاینکس به عنوان اصلی ترین کاندید مربی گری باشگاه بارسلونا نام برده بودند.
نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 17:04

DANKE YUPP
یدونه ای یوپ

amir MULLER یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 18:37

عاشقتم یوپ کبیر ..

amir MULLER یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 19:22

WE LOVE U JUPP

بایرنی یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 21:01

از یوپ بدم میاد چون باعث شد گومز بره

sheyda یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 21:59 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

bayernie aziz shoma segane va koli rekord shekni va tamum kardane dorane barsa ro ba gomez avaz mikoni?!!!dar zemn age yoop ham gomezo fix mizash bazam pep gomezo nemikhast chon bekhatere kond budan va yekam tanbli be sabke pep nemikhore

mj1989 یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 22:04

درود بر تو

amir MULLER دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 01:20

درود بر شیدا .. حرف دلمو زدی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد