وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا بعد از صعود به فینال Telekom Cups : قدم کوچکی به سمت جلو برداشتیم

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،پپ گواردیولا بعد از پیروزی 4 به صفر در برابر هامبورگ در مسابقه نیمه نهایی جام Telekom Cups  رضایت خود از تیمش را اعلام کرد و به تمجید از باشگاه بایرن مونیخ پرداخت.
 بعد از بازی و در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی“SAT1”  آلمان گفت:" ما قدم کوچکی به سمت جلو  برداشتیم، بازیکنان به خصوص در خط دفاعی بسیار خوب بازی کردند و در مجموع راضی هستم ما خوب بازی کردیم و در فینال هستیم."

این بازی که در حضور 45000 نفر و در ورزشگاه بورسیا پارک گلادباخ برگزار شد، مربی جدید بایرن را تحت تاثیر قرارداد، وی در این باره گفت:" جو استادیوم ها در آلمان باور نکردنی هستند، آنها همیشه مملو از تماشاگرند."

گواردیولا همچنین تاکید کرد که ترکیب بایرن در بازی مقابل هامبورگ، ترکیب اصلی این تیم برای اولین بازی بوندسلیگا در 9 آگوست نمی باشد در بازی شنبه شب، گواردیولا از ریبری، تیاگو، شکیری و تونی کروز در خط میانی او از دو مهاجم خود مانزوکیچ و پیزارو نیز در ترکیب اصلی استفاده نمود.

گواردیولا در ادامه افزود:" هنوز مشخص نیست که تیم با چه ترکیبی در بازی اول بوندسلیگا برابر مونشن گلادباخ به میدان خواهد رفت، من باید بازیکنان را در پست های مختلف امتحان کنم، باشگاه به من یک تیم فوق العاده ای داده است."

این مربی 42 ساله تاکید کرد:" من از باشگاه ، بازیکنان و سران آن بسیار سپاسگزارم، برای من تجربه جدیدی آغاز شده است. من به تازگی وارد باشگاه شده ام و هنوز می بایست چیزهای بسیاری یاد بگیرم. من نیاز به زمان دارم اما در مجموع بسیار خوشحالم."
نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 16:39

سلام دوستان عزیز خودم
راستش من جهت آستارا رو نمیگیرم
توی جهت هاتبرد یا عربست شبکه ای پخش نمیکنه ؟‌
ممنون میشم بجوابین

محمد حسین یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 16:42 http://bayern.blogsky.com

فکر نمی کنم بهروز جان اگرم پخش کنه رایگان نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد