وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: نگران از دست دادن جایگاهم در ترکیب بایرن نیستم

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،آرین روبن، هافبک بایرن مونیخ، مطمئن است که حضور پپ گواردیولا در آلیانس آره نا، موجب خارج شدن او از ترکیب اصلی باواریایی ها نخواهد شد.
 این ستاره هلندی یکی از ارکان اصلی تیمی بود که توانست فصل گذشته بایرن را به یک سه گانه تاریخی برساند. او در فینال لیگ قهرمانان، گل پیروزی تیمش را وارد دروازه بوروسیا دورتموند کرد.


بایرنی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی ماریو گوتزه و تیاگو آلکانتارا را به خدمت گرفتند؛ با این وجود، روبن مطمئن است که همچنان جایگاهی کلیدی در تیمش دارد.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" فکر می کنم فصل بعد هم به طور ثابت بازی خواهم کرد. واضح است که ما بازیکنان خوب زیادی داریم و خریدهای خوبی هم انجام دادیم؛ در مجموع من از این اتفاق راضی هستم زیرا تیم ما را قوی تر کرد.

ما اکنون کیفیت بالاتری داریم. فکر نمی کنم شرایط ما تغییر کرده باشد. من باید آمادگی ام را حفظ کنم و نگران این نیستم که چیزی شرایط را تغییر بدهد."

روبن همچنین تایید کرد گلی که در فینال لیگ قهرمانان وارد دروازه دورتموند کرد، پایانی خوش برای فصل فوق العاده اش رقم زد.

" ما خودمان را با یک فصل قبل مقایسه می کنیم. واضح است که احساس بهتری داریم و می توانیم با خیال آسوده تری در کنار خانواده باشیم.

من هر جا رفتم، همه گلی که در فینال زدم را یادآوری کردند. این خیلی خوب است و من از صحبت کردن در مورد آن خسته نمی شوم."
نظرات 6 + ارسال نظر
Bavariaboy شنبه 29 تیر 1392 ساعت 13:39

به نظر من بهتره یه ذره نگران باشی بخوای پاس ندی بری رو اعصاب اونوقت میری رو نیمکت!

اگه روبـن واقعی باشی، جایگاهت رو داری!
دوست دارم قهرمان!

Bastian شنبه 29 تیر 1392 ساعت 15:40

واقعا کمتر از همه ی بازیکنای بایرن ازش خوشم میاد برام فرقی نمیکنه چی سرش میاد
یادم نمیره ....

شاهین شنبه 29 تیر 1392 ساعت 21:03

آرین جون تو همیشه دوست داشتنی خواهی ماند حتی اگر پاسم ندی
بعضیها ذات ندارن

محسن اشتایگر شنبه 29 تیر 1392 ساعت 22:37

واى اون گل زیبایى که به منچستر زدى رو هیچ وقت یادم نمیره فرگوسن گفته این تلخ ترین برد خانگى بوده

amir MULLER یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 00:43

آقا شاهین بهتره یه خورده ادب رو رعایت کنی
هرکسی نظر خودشو داره به هیچ کسی هم ربطی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد