وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره هشت؛ امیر: از زمان علی کریمی طرفدار بایرن شدم

مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از گذشته چندین هفته به مصاحبه ی شماره ی هشتم رسیدیم، مهمون این هفته ی ما از شهر غبار گرفته اراک و سؤال جالبی از مهمون هفته ی بعدمون داشت.
* مصاحبه های قبلی را در اینجا بخوانید. * قبل هرچیزی از مخاطبین مخصوص این قسمت وبلاگ تشکر میکنم و یک تشکر ویژه دارم از تمامی کسانی که من رو در این راه حمایت میکنن.
مصاحبه شماره هشت:
به نام خدا

خودتو برامون معرفی کن...

من امیر حامدی هستم ازشهرغبار گرفته اراک 

 

از چه سالی طرفدار بایرن مونیخ شدی؟ چی شد که بایرن مونیخ رو انتخاب کردی؟

 سالشو دقیق یادم نیست اما از زمانی که علی کریمی در این تیم بازی میکرد منم طرفدارش شدم 

  

تیاگو هم به بایرن اضافه شد، چه نظری در موردش داری؟   

 تا حالا بازیشو ندیدم ولی فکر کنم از تواناییهای بالایی برخوردار باشه که مدیران بایرن بهش اطمینان کردن  

  

به نظرت امسال گواردیولا موفق میشه چندتا جام بیاره ؟   

 قطعا پپ جزو بهترین سرمربیان جهانه ولی فوتبال قابل پیش بینی نیست  

 

چند وقتِ که به وبلاگ ما سر میزنی؟ انتقادی پیشنهادی داری؟   

از وقتی که تاسیس شده هر روز حداقل یک بارو سر میزنم

بنظرم جای یک فروشگاه خرید وسایل ورزشی تیم بایرن در سایت خالیه وصدور کارت هواداری برای طرفداران  

 

نظرت در مورد رفتن گومز چی بود؟

به نظر من ماریو بهترین تصمیم را گرفت چون دیگه جای پیشرفتی در بایرن نداشت    

 

این اواخر کدوم خبر خیلی برات جالب بوده؟  

توجه بیش از اندازه پپ به خط میانه  

 

جمله ای آماده داری که به ما بگی؟ 

آره به مسئولین بگین که به فکر آلودگی اراک باشن همه ی مردم مریض شدن به خدا  

 

گوتزه و کرشهف رو چگونه ارزیابی میکنی؟  

گوتزه که بهترین خرید این فصل بود ولی درمورد کرشهف نظری ندارم امیدوارم که مثل دانته خوب از کار دربیاد  

 

مهمون مایی، چه حسی داری؟سوالی داری از من؟   

حس خاصی ندارم فقط وقت برنامتون را بیشتر کنید لطفا

سوال ندارم ولی جا داره از همین جا از زحمات شما تشکر کنم که واسه بهترین تیم دنیا زحمت میکشین    

 

جام جهانی از نگاه شما؟  

 یه تورنمنت بزرگ برای رقابتی سالم  

 

دوستداری جام جهانی چه اتفاق خوبی بیوفته؟  

دوست دارم تیم ملی کشورمون با آلمان هم گروه باشه  

 

آلمان میتونه قهرمان شه؟  

بله اگر از اشتباهات گذشته درس گرفته باشه  

 

ترکیب مورد نظرت برای امسال چیه؟ 

نویر، لام، دانته، بوآتنگ، آلابا، مارتینز، روبن، ریبری، گوتزه، مولر، مانزوکیچ 

 

 

بازیکن مورد علاقت کیه؟ 

ریبری 

 

به نظرت بهترین بازیکن فصل پیش کی بود؟  

مولر  

 

اگه برای توپ طلا یکی از رای دهندگان بودی به کی رای میدادی؟ 

ریبری  

 

اولین چیزی که برای فصل پیش رو میخوای چیه؟ 

انسجام بین بازیکنان مثل همیشه برای کسب سه گانه 

 

  

بنظرت باید پیشنهادی لیورپول رو برای فروش شکیری قبول کنیم؟  

به هیچ عنوان ما به تار موی شکیری را هم به لیورپول نمیدیم  

 

یه سوال از مهمون هفته ی بعد میپرسی؟ 

تا حالا آبگوشت کشک خوردی؟  

 

التماس دعا

نظرات 12 + ارسال نظر
مهزیار چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 00:44

امیر راست گفته.
من اراکیم و باید بگم وضعیت خیلی افتضاح تر از اونیه که فکرشو کنین. اصن یه وضی. تازه مهمش آلودگی صنعتی آلومنیم سازی و پالایشگاه و نیروگاهه که دیده نمیشن نه گرد و خاک.
البته مردم چند باری تجمع کردند که اگر اتفاقی نیفته ایشالا تجمع های قویتری میکنیم.

bastian31 چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 01:43

با احترام چرت نگو:لینی که اشتایگروکروس نباشه بدرد چه میخوره

سامان چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 04:36

با احترام به تمام دوستان اراکی .
واقعا بدترین نقطه برای زندگی در دنیا اراک هستش . گرد و خاک و الودگی هوا اگه زیر خط بحرانی بیاد که جای شکر داره .
زمستانش که میزنه پدر صاحب ادم رو در میاره . تا وقتی که ما اونجا بودیم . کانکس برای گرم شدن میزاشتن . تابستان ها هم که از گرما نمیشه بیرون اومد .
جمعه هاش که انقدر دلگیر پسر خلیقه عربستان هم باشی حس خود کشی بهت دست میده .
دانشگاهش هم که نگو . بهترین جای شهر بخصوص ساعت ۱۲ تا ۲ و ۶ تا ۸ پارک شقایق که خوراک . یه پیتزا باپاپا داره تو باغ ملی ادم کیف میکنه .
خلاصه راحت شدیم . ابگوشت کشک اراک رو دو بار امتحان کردم . به مذاق من خوش نمی ومد . البته شاید چون تو پارسیان امتحان کردم به دلم نبود .

Bastian چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 11:10

با bastian 31 موافقم

محسن اشتایگر چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 13:56

امیر جان اشتایگر اگرتو ترکیب نباشه تیم نتیجه نمیگیره اینو تجربه میگه درضمن 70درصد آلودگیتون واسه صنایعتونه که اگه نباشه همه تون بیکار میشین منم این غذارونخوردم...

محسن اشتایگر چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 13:58

امیر جان اشتایگر اگرتو ترکیب نباشه تیم نتیجه نمیگیره اینو تجربه میگه درضمن 70درصد آلودگیتون واسه صنایعتونه که اگه نباشه همه تون بیکار میشین منم این غذارونخوردم...

محسن اشتایگر چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 16:32

آقا قسم میخورم من اینو یه بار فرستادم!! خلاصه خواستم بگم کلوچه ى سنتى اراک هم فوق العاده خوشمزه است حیف که روزه دارم..

Tarafdar چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 18:45

به نظرتون واقعا هم گروه شدنمون با المان اتفاق خوبیه!!؟
دیدن همچین بازی برای من اصلا لذت بخش نیست

وحید چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 18:56

اگه آبگوشت کشک نخوردی حتما برا یه بارم که شده امتحانش کن

مهزیار چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 20:34

درسته اراک هوای خوبی نداره ولی خیلی شهر خوبیه برا زندگی البته اگر نحواید نفس بکشید.

sepehr دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 20:08

salam age bekhaim davtalab bashim chi kar konim

به این لینک مراجعه کنید و ایمیلتون رو ارسال کنین
http://www.blogsky.com/profile/7114545157/contact

محسن دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 13:26

داداش(ادمین وبلاگ) خواستی مصاحبه کنی من هستم, اینم ایمیلم: fazeli.mohsen@ymail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد