وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره شش؛ مصطفی: بایرن تیمی خاص و هوادرانی خاص


مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،با یک روز تاخیر در خدمت شما.
* مصاحبه های قبلی را در اینجا بخوانید.
 * شما میتونین سوالات خود را از مهمون نا معلوم هفته ی بعد بپرسین؛ متن سوال خود را با استفاده از این لینک به من بفرستین، پیشاپیش از همکاریِ شما تشکر میکنم.
 * به خاطر یک روز تاخیری که به علت مسافرت و بیماری داشتم عذر خواهی میکنم.

مصاحبه شماره شش:

به نام خدا

خودتو برامون معرفی کن تا باهات بیشتر آشنا شیم...
من مصطفی هاشمی زاده،15 ساله از شیراز و محصلّ اول دبیرستان هستم.

از چه سالی طرفدار بایرن مونیخ هستی؟
از سال 2008 وقتی که 10 سالگی.

تو خانوادتون فامیلاتون بازم طرفدار بایرن مونیخ دارین؟
برادرم،دوتا از دایی هام.البته دایی هام از دهه نود طرفدار بایرن بودن.

وبلاگ چطوره؟ پیشنهاد انتقاد داری؟
وبلاگ خوب بوده و هست.با توجه به قالب جدیدوبلاگ فعلا انتقادی نمیبینم وی اگه بیشتر برای چتروم تبلیغ کنین ممنون میشم.

نظرت در مورد چت روم جدیدِ چیه؟
خیلی خوبه.محیطی صمیمی و گرم،مخصوص هواداران و امکاناتی بالا داره.

سوالی داری از من بپرسی؟
اولین بار کی برا بایرن گریه کردی؟
بگذریم....

یه سوال از مهمون هفته بعدمون میپرسی؟
توی بدترین شرایطی که یه تیم مثل بایرن میتونه باشه،آیا طرفدار تیم دیگه ای میشه یا نه؟

برامون خاطره های بایرن مونیخی تعریف میکنی؟
از چی بگم برات؟از نتایج خوب 2010 و حذف رویایی منچستر و باخت بد به اینتر و بازم حذف بدست اینتر و باخت غم انگیز به چلسی و باخت آلمان در یورو و قهرمانی شیرین امسال.البته اون شبی رو که بایرن به بارسا 4 هیچ باخت رو فراموش نکردم.         

بازیکن مورد علاقت تو تیم کیه؟
شواین اشتایگر در حال حاظر نظرم رو بسمت خودش جذب کرده.

جام جهانی از نگاه شما؟
قهرمانی آلمان

فصل آینده از نگاه شما؟
6 گانه.

نظرت در مورد پپ گواردیولا؟
دوست داشتنی.

دلت برای پیرمرد دوستداشتنی، یوپ هایکنس تنگ شده؟
تا دلت بخواد.هنوز نگاه غم انگیز بعد از بازی با گلادباخ فراموش نشده.

بیشتر از همه منتظر هستی کدوم سری مسابقات شروع شه؟
جام جهانی.

بهترین بازیکن فصل پیش؟
روبری.

از علاقیاتت به بایرن مونیخ برامون بگو؟
هر باخت:3 ساعت گریه.

یک جمله درمورد مارکو مارین و آندره شورله؟
نمیدونم چی بگم.فعلا باید دید چی میکنن.

کروس یا مولر؟
هر دو.

دانته یا بادشتوبر یا بوتنگ؟
هر سه.

برای طرفدارا و خواننده های مصاحبه ای که انجام دادی٬ متنی جمله ای٬ آماده کردی بگی؟
بایرن تیمی خاص و هوادرانی خاص.از بایرنی بودن لذت ببرید.

قشنگترین بازی فصل گذشته به نظرت کدوم بازی بود؟
بازی با دورتموند در فینال لیگ قهرمانان.

احساست در مورد اینکه مهمون این هفته ی ما شدی چی؟
خندم میگیره.

آخر کاری برات آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم ، دعایی آرزویی برای خواننده های این مصاحبه داری؟
من هم برا شما و همه ی خوانندگان آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
ms پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 02:20

این منم

Soo پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 02:25

این مصطفی جان خودمونه.....ایول بهت....عزیزم چقدر جوابای کوتاه اما پر معنایی میدی.....در ضمن اصلا فکر نمیکردم 15 سالت باشه...ما هم سنیم پس.....چقدر عجیب!! به هر حال مصاحبه ی باحالی بود............. وهمینطور مرسی برای وبلاگ خوبتون.......

Seabstian_Hamed پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 02:39 http://bayern.blogsky.com

مصطفی جان خوب بودی فقط خیلی کم صحبت بودی!

حسن باواریایی پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 11:22

خوب بود ممنون.
مصطفی جان واقعا برا هرباخت 3ساعت گریه میکنی؟

Tarafdar پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 12:47

مرسی خیلی خوب بود . من هم مشتاق جام جهانی هستم ولی امیدوارم بازی های مهم برای ما نیفته ساعت 4 و 5صبحکه احتمالا همینجوریم میشه...

هاینز یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 16:31

خیلی عالی
دمتون گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد