وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دی بوئر: بایرن هنوز قوی ترین تیم اروپا نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رونالد دی بوئر، هافبک سابق تیم ملی هلند، معتقد است صحبت از پشت سر گذاشتن بارسا توسط بایرن، به دلیل نتایج خوب باواریایی ها در این فصل، کمی زود است.

بایرنی ها این فصل علاوه بر قهرمانی در بوندسلیگا و لیگا پوکال، در چمپیونزلیگ هم به قهرمانی رسیدند و در راه رسیدن به این مهم، تیم هایی مانند یوونتوس، بارسا و دورتموند را پشت سر گذاشتند.

با این وجود، دی بوئر معتقد است که نمی تواند در حال حاضر در مورد تغییر قدرت  در فوتبال اروپا صحبت کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بایرن از کیفیتی برخوردار است که می تواند در روز خوبش، هر تیمی را شکست بدهد. بایرنی ها فوتبالی استثنایی را به نمایش گذاشتند؛ در استانداردی بسیار بالا و در سراسر فصل. آنها در این فصل حتی از بارسا هم بهتری بودند، بسیار سازمان یافته. این تیم من را به یاد آژاکس سال 1995 انداخت. آنها بازیکنان بسیار باکلاسی دارند که هر یک از آنها کیفیت متفاوتش را به سود تیم به کار می گیرد. اما فکر می کنم که هنوز زود است در مورد انتقال قدرت صحبت کنیم. واضح است که بارسا می توند بایرن را شکست بدهد اما آنها هم باید در فرم خوب شان باشند."

دی بوئر همچنین در مورد پیوستن پپ گواردیولا به بایرن صحبت کرد و تاکید کرد که این مربی اسپانیایی بهترین گزینه برای باواریایی هاست.

"دفاع از یک سه گانه نمی تواند هدف واقع گرایانه ای باشد. چند بار این اتفاق رخ داده است؟ اگر بهترین تیم دنیا هم باشید، برای رسیدن به چنین چیزی نیاز به شانس دارید. اما از یک مسئله مطمئن هستم. بایرن در چند سال آینده تیم خیلی خوبی خواهد داشت."

نظرات 15 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 16:14 http://bayern.blogsky.com

هرجی دوست دارین بگین مهم نیست

Bavariaboy پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 16:21

قابل توجه همه طرفداران بارسا ، رئال ، منچستر ، چلسی، من سیتی، میلان، اینتر ، یوونتوس ، موناکو ، پی اس جی و......
ما یه ده بیست باری میزنیم دهن تیمای شما رو .... میکنیم و سه گانه فتح میکنیم هر وقت بستون شد و ما شدیم بهترین تیم خبر بدین دیگه حالتون و نگیریم و بزاریم حداقل یه گل به ما بزنید!؟!؟
آخه چرا اینقدر دری وری میگید ، لابد بارسلون که تو ١٢٠ دقیقه خودش و کشت نتونست یه گل به بایرن بزنه بهترین تیمه ،
چرا فرق قهرمانی مقتدرانه بایرن و با قهرمانی های دیگه نمی فهمید؟

Tarafdar پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 16:27

نمی دونم چرا هر کی بایرنو میبینه یاد روزهای خوب خودش می افته؟ خوشم میاد دارید جز می زنید

Seabstian_Hamed پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 16:53 http://bayern.blogsky.com

منظور امیر 180 دقیقه بود

حسن باواریایی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 17:06

تبلیغات پپ...

Bavariaboy پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 17:23

اقا جون حامد راست میگه عصبانی بودم قاطی کردم همون ١٨٠ دقیقه!؟!؟

alireza پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 20:49

من نمیدونم ما چیکار نکردیم که بارسا کرده
اونا تو ۷ سال ۳ بار فینال اومدن ما تو ۴ سال ۳ بار فینال اومدیم ما ۲ بار پبابی فینال بودیم اونا نه فقط فرق ما با بارسا اینکه ما فیفا نداریم اونا دارند ما با افتخار کامل قهرمان شدبم بدون شک و تردید و اما و اگر اونا ۲ بار با اما و اگر قهرمان شدن و اینکه اونا خوشانس تر بودن
ابن قهرمانی واقعا بهتربن قهرمانی این چند سال بوده واقعا شایسته قهرمان شدن بودیم حتی اگه پارسال هم قهرمان می شدیم هم واقعا شایسته بودیم
من فکر نکنم هیچ آدم با وجدانی باشه که بگه بایرن حقش قهرمانی امسال نبود بهترین خط حمله و دفاع اروپا و این نکته که ما مثل تیم تکواندو و مسیلونا نبودیم و به واقع کلمه تیم بودیم بهترین بازیکنمون مصدوم شد انگار که این بازیکن اصلا وجود نداشته یا بوآتنگ دفاع ثابتمون محروم میشه بازیکن ۳۵ ساله جاش میاد باز انگار نه انگار!

Mersad پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 21:08

بذار هرچی که میخوان بگن...مهم نیست... مهم اینه که ما میدونیم بایرن بهترین تیم دنیاس.

امیر اولیور کان جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 00:23

بچه ها چرا شاکی میشین؟البته قبلش از همه معذرت خواهی میکنم.آخه این احمق هلندی حالا یه غلطی کرد یه زری زد شما ناراحت نشین.اونا چون همیشه جلو آلمان و آلمانی زانو زدن الان میخوان بگن این و اونه.اطلا حرفهای این سوراخ فوری رو جدی نگیرید.

محسن اشتایگر جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 09:01

آقا شماره ى این زاهیا دهار چى شد ؟ لااقل عکسشو بزارین

بیا محسن جان این لینک عکساشه ( البته لینک ١٨+ میباشد):

چلسی جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 10:30 http://chelseafc.com

سلام خدمت تمام هواداران بایرن خیلی جالب هست که میبینم از فصل گذشته هواداران بایرن عبرت نگرفتند و بازهم به خیالات خود ادامه میدهند شما اینو بدونید که چلسی تیمی نیست که مثل بارسا یا رئال یا یونتوس ... انتقام خود را نگیره زمانی که چلسی فصل گذشته به بارسا خورد الوین سخنی که جان تیری به زبان اورد این بود ما انتقام خود را میگریم که دیدیم این مهم نیست یادم نمیره چهار روز به فینال مانده بود تو هر سایت میرفتم بایرنی ها را میدیم که دارن جشن میگیرن هر سایت نوشته پیروزی بایرن مونیخ 99 درصد است هیچ بایرنی نبود که نگه فینال فینال هست و چلسی را خیلی ضعیف جلوه میدادن و هوادارانش را تحقیر میکردن تو همین وبلاگ 4 ساعت مونده به فینال اومدم همه نوشته بودن 5 تا میزنیم یکی نوشته بود 5 تا کمه 7 تا میزنیم همین جوری همه کامنت گزار ها نوشته بودند اما دید که چی شد به هر صورت حلا شد وقت سوپر جام اروپا من به همه هواداران که این پیام را میخونند میگم اگه کسی واقعا فوتبال دیده باشه هیچ وقت این حرفا نمیزنه من یه روز بعد از سوپر جام اروپا میام بعد اون وقت مبینم که کی درست میگفته و کی غلت بود من نه هدف توهین دارم ونه قصد بی احترامی فقط یه نظر هست که دوستانه بیان کردم
وقت و اوقات خوش به تمام شما

Bavariaboy جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 12:20

بله دوست عزیز انتقامتون و گرفتید از بارسا ولی با فوتبالی که به فوتبال اتوبوسی معروف شد و فقط خودتون و خوشحال کرد ، هم ما و هم شما فینال امسال و دیدیم خدا وکیلی اصلاً با فینال پارسال قابل مقایسه بود ، ضمن اینکه ما به شما نباختیم ما به خودمون باختیم تمام بازی کنار فقط پنالتی مون و گل کرده بودیم شما همین یه افتخارم نداشتید ، فقط یادت باشه قراری رو که گذاشتی!
وقت و اوقات شما هم خوش باشه ، ضمناً ماتا رو هم نفروشید به بارسا حیفه!

امیرحسین جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 12:28

باواریا جان این الان ۱۵ سالشه؟
ماشالا چه بزرگ شده واسه خودش مردی شده
محسن یه کم فکر کن ببین ارزش دادگاهی شدن رو داشته

محسن اشتایگر جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 22:43

همین همکلاسیهاى سابقم دختراى قائمشهرى خیلى خوشگل ترند واقعا ریبرى واسش 700 یورو داده ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد