وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ازسرگیری دادگاه فساد اخلاقی بنزما و ریبری

اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،3 سال پیش انتشارخبری دررسانه های فرانسوی جنجال به پا کرد. خبر رسوایی اخلاقی بنزما و ریبری بود که به برقراری با یک فاحشه که سنش از سن قانونی کمتربود، متهم شدند.
 از صبح روز سه شنبه پرونده فساد اخلاقی کریم بنزما و فرانک ریبری در دادگاه پاریس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و این بررسی تا روز 26 ژوئن ادامه خواهد داشت. اتهام وارده به 2 ستاره ملی پوش تیم ملی فرانسه برقراری ارتباط نامشروع جنسی با یک فاحشه که سنش پائین تر از سن قانونی بوده است و البته هیچ یک از این دو بازیکن، در این جلسات دادگاه حضور نخواهند یافت.

حدود 3 سال پیش بود که انتشار یک خبر در رسانه های فرانسوی جنجال بزرگی به پا کرد. خبر از رسوایی اخلاقی کریم بنزما و فرانک ریبری بود که به جرم برقراری رابطه نامشروع با یک فاحشه که سنش از سن قانونی هم کمتر بود، مورد اتهام قرار گفته بودند.گرچه سروصدای این ماجرا در سال 2010 بلند شد ولی همه چیز از سپتامبرسال 2009 آغاز شد..در یک کافه در پاریس و بلافاصله در بررسی ها نام دختران متعددی مطرح شد ودرنهایت یک مورد، بیش از سایر افراد، مورد توجه قرار گرفت.دختری به نام «زاهیا دهار» که در سال 1992 در الجزایر متولد شده ودرسن 10 سالگی با مادر و برادرش به فرانسه نقل مکان کرده.او در سن 15 یا 16 سالگی فاحشگی را شروع کرده و بعد از آن هم درسال 2009 درازای دریافت پول با دوستاره ملی پوش تیم ملی فرانسه رابطه داشته.

تدریجا زاهیا به بازپرسان پرونده اعلام کرده که با افراد سرشناس از جمله 2 بازیکن فوتبال: ریبری و بنزما رابطه نامشروع جنسی داشته و درمورد ارتباطش با بازیکن بایرن اعلام کرده که دو بار با ریبری دیدار کرده. یک بار در اوایل سال 2009 ودرازای دریافت 700 یورو و بار دوم چند ماه بعد که ریبری پولی به او نداده. خود ریبری هم به یکی از این دو دیدار اعتراف کرده ولی شاهدانی هستند که صحبت های زاهیا را تائید می کنند.

او درمورد دیدارش با کریم بنزما هم گفته که در ماه می سال 2008 درکافه ای درپاریس با بنزما دیدار کرده و بعداز برقراری رابطه نامشروع جنسی، بنزما به او 500 یورو پول داده و گفته که بیشتر از این پول همراهش ندارد.

البته کریم بنزما صحبت های دیگری دارد و او گفته که هیچ وقت با زاهیا رابطه ای نداشته ولی دقیقا مثل مورد ریبری، شاهدانی هستند که عکس این صحبت ها را تصدیق کرده اند.

فراتر از اما و اگر ها، این دادگاه است که دراین باره تصمیم گیری خواهد کرد که آیا این دو ستاره تیم ملی فرانسه را به جرم رابطه نامشروع با دخترالجزایری که در آن زمان سنش کمتر از سن قانونی بوده متهم کند یا خیر.

البته خود زاهیا اعلام کرده که هر دوی این بازیکنان از سن کم او اطلاعی نداشتند ونمی دانستند که اوسنش کمتر از سن قانونی است. البته قاضی دادگاه حالا حکم برقراری ارتباط جنسی با فاحشه ای با سنی کمتر از سن قانونی را برای این دو بازیکن بررسی می کند. دراین میان نه بنزما، نه ریبری و نه زاهیا در دادگاه روز سه شنبه شهر پاریس حضور نیافتند. درصورت مجرم شناخته شدن ریبری و بنزما این دو بازیکن شاید به 3 سال زندان و پرداخت جریمه ای 45 هزار یورویی متهم شوند.
نظرات 7 + ارسال نظر
Bavariaboy چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 22:39

این بابا یه خورده ابجو ریخته بود سرش کلی کولی بازی در اورد اونوقت از این کارام که میکنه !؟!؟!......چه جوریه این کار تو اسلام حلال بوده ما نمیدونستیم؟

حسن باواریایی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 00:35

اینا واقعا یا خیلی لامذهبند یا فتوا اخونداشون اینطوری!

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 07:13

محمد حسین شماره ى این فاحشه زاهیا دهار رو میتونى واسم پیدا کنى ؟شماره شو نمیشه تو گوگل یا ویکیپدیا سرچ کرد؟! هه هه هه . ریبرى جان بزن نوش جونت حالشو ببر ماکه اینجا زندگى سگى داریم

منظورت شماره تلفنشه؟والا من نمیدونم باید از مخابرات بپرسی!

شاهین پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 08:27

ای بابا اینام تا فرانکیو پای دار نفرستن آروم نمیشینند

علیMARIO پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:21

چرت و پرته حاج فرانک و این کارا!!!!!!!! از این جریانا واسه سوژه دادن به مطبوعات استفاده میکنن

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 13:17

شماره ایرانسلشو میخوام

amir MULLER پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 13:49

ول کنید این مسخره بازی ها رو ...
من خیلی فرانک رو دوست دارم اما خدائیش به جز زیدان همه ی مسلمون ها دارن اسلام رو به گند میکشن ...
اوزیل - ریبری و ...
واقعا" که متاسفم ...
اوزیل هم که هر موقع می بینیش داره تو کازینو با دخترا حال میکنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد