وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره سه؛ امیرحسین: همونجوری که آدم عاشق میشه منم عاشق شدم

مصاحبه اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سومین مهمون ما پسر دوست داشتنی و تو دل برویی از جنس خودمونه؛ البته تشابه اسمی جالبی هم با مدیر وبلاگ داره.

 

به نام خدا


خودتو برامون معرفی کن
امیرحسین قاسمی هستم. 15 سالمه، تهران زندگی می کنم ولی قلبم برای آلمان و بایرن می زنه!

نسبت به قهرمانی های بایرن چه احساسی داری؟
خیلی خوشحالم هر چند اگه پارسال نایب قهرمان نمی شدیم، قهرمانی امسال انقدر شیرین نمی شد.

این قهرمانی ها طمع تلخ شکست های دو سه ساله اخیر رو برات از بین برده ؟
آره تا حدودی، ولی باختن فینال خونگی اونم جلوی چلسی که فقط دفاع می کرد و امسال حتی از مرحله گروهی بالا نیومد هنوز خیلی ناراحت کنندست.

رفتن یوپ هاینکس چقدر ناراحتت کرد؟
راستش زیاد ناراحت نشدم چون گواردیولا به بایرن میخوره، ولی مدیران بد موقعی خبر رو اعلام کردند به همین خاطر فکر میکردم یوپ انگیزش رو از دست بده و امسالم قهرمان نشیم!!

گواردیولا موفق میشه تو بایرن؟
اگه سبک بازی فعلی رو تغییر نده، صد در صد موفق میشه.

پیش بینیت در مورد شش جامی که برای فصل بعد بایرن در اونا شرکت داره چیه؟
بوندسلیگا:  حدس میزنم بیست و چهارمین قهرمانیمونو جشن بگیریم ولی فکر نکنم مثل امسال اونقدر رکورد بشکنیم.


جام حذفی: اگه مثل امسال بازیکنا انگیزه داشته باشن قهرمان میشیم.


چمپیونزلیگ: راستش توی مرحله حذفی پارسال قهرمان اسپانیا و ایتالیا رو حذف کردیم خب پس تیمی قوی تر از اونا که نیست! پس احتمالا امسال گواردیولا بازم جامو بالای سرش میبره.


سوپرکاپ آلمان: پارسال مثه امسال با دورتموند بازی داشتیم، ولی امسال دورتمند داره ضعیف میشه چون گوتزه و لوندوفسکی دارن میرن، پس فکر کنم اونم ببریم.


یوفا سوپر جام: از همه ی این جام ها بیشتر دوست دارم سوپر جام رو ببریم!! اگه ببریم انتقام عالی از چلسی گرفتیم.


جام باشگاه های جهان: خب برای برد قهرمان آسیا و آفریقا که مشکل نداریم ولی در مورد قهرمان آمریکا نمیدونم، چون زیاد با تیمای آمریکایی بازی نمیکنیم.


نظرت در مورد جام جهانی چیه؟
خیلی دوست دارم آلمان ببره و اگه نبره تیم ناامید میشه، غیر از اون امیدوارم به اسپانیا بخوریم و مثل بارسا که بایرن خردش کرد آلمان هم اسپانیا رو نابود کنه!

یه جمله در مورد گوتزه بگو
بازیکن عالی ولی به نظرم به سبک بازی بایرن نمیخوره و خیلی از این حرصم میگیره که با اومدن گوتزه یا کروس یا مولر و یا روبن و ریبری نیمکت نشین میشن.

 انتقادی پیشنهادی از وبلاگ ما داری؟
اگه بتونید به جای بازی بعدی برنامه کامل بازی هارو بزارید خیلی بهتر میشه. ولی در کل خیلی عالیه.

سوالی از من داری؟
چند سالتونه و بازیکن مورد علاقتون توی بایرن کیه؟
18 سالگیمم داره پر میشه، محبوبترین بازیکن بایرن! باستی...

خاطره  بایرنی برامون تعریف می کنی ؟
بازی بایرن و بارسا بود، من فقط بیدار بودم چون بجز من کسی فوتبالی نیست تو خانواده، وقتی گلِ چهارمو بایرن
زد از خوشحالی جیغ کشیدم و بالا پایین میپریدم که صدای کل خانواده که خواب بودن در اومد و بقیش دیگه خشونت زیاد داره مناسب نیست اینجا بگم!!

چن وقته طرفدار بایرن مونیخی؟
از پنج سالگی...

چی شد که بایرنی شدی؟
همونجوری که آدم عاشق میشه منم عاشق شدم.

بازیکن مورد علاقت تو تیم کیه؟
باستین، دانته، ریبری، کروس، گومز

قشنگترین بازی این فصلی که گدشت به نظرت کدوم بازی بود؟
تو جام قهرمانان فینال خیلی قشنگ بود ایکاش بایرن بیشتر گل میزد
توی بوندسلیگا هم بایرن-هامبورگ مه 9-2 شد.

بازیکن فصل بایرن رو چه کسی انتخاب می کنی؟
همشون عالی کار کردن ولی به نظرم روبن خیلی موثر بود توی قهرمانی ها.

بهترین گل سال از نظرت؟
گل گومز که دو نفر رو رد میکنه، جلوی لورکوزن نتیجه نهایی هم 2-1 شد به نفع بایرن
توی کلیپ بهترین گلهای ساله وبلاگ شماره 2 شد.

دوست داری گومز بره یا بمونه؟
به هیچ وجه دوست ندارم بره، ای کاش ماندزوکیچ بره و گومز باز بیاد تو ترکیب اصلی.

متنی، شعری ... چیزی داری برای خواننده های این مصاحبه بگی؟
Mia San Mia & Mia San Meister

یه دعا این آخر کاری برای هوادارا و مسئولای تیم و... میکنی؟
دعا میکنم بازیکنا مثل پارسال با انگیزه بازی کنن و پاداششون رو هم بگیرن و اینکه گومز نره و هر چی شد هوادارا از علاقه به بایرن دست نکشن.

نظرات 8 + ارسال نظر
نمیدونم! چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 10:48

خیلی ممنون!
دستت جفتتون درد نکنه!
ولی...چرا؟..آخه چرا گ.مز می خواد بره؟؟؟!

نمیدونم! چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 10:48

گ.مز=گومز

soheil1200 چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 14:06 http://game-craft.ir

منم نارحتم که گومز داره میره
خیلی دوسش دارم
اگه بره اونوقت 1 مهاجم بیشتر نمی مونه که اونم مانژو فلج هست
تازه دورتموند هم گفته لوا رو بایرن نمیدیم
سوارس هم که داره میره رئال
کاوانی هم داره میره چلسی
گومز ترو خدا نرو

حسن باواریایی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 14:06

خوب بود خسته نباشید.
راستی حامدجان این مصاحبه های هفتگی طبق قرعه انجام میشه یا به نوبت؟!

قرعه

زهرا چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 14:51

همه عاشقنااااا

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 12:07

به غیر از من

Bavariaboy پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 13:09

و من!

Tarafdar جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 00:42

آفرین خوب دلیل بایرنی شدنتو خلاصه گفتیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد