وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

۱۰ شهر گردشگری آلمان و دیدنیهای آن

شاید برای خیلی هایمان سفر به آلمان به دلیل تصوری که از صنعتی بودن این کشور در ذهنمان داریم، جذابیت زیادی نداشته باشد. تمام سعی خود را می کنیم که با خواندن این مطلب و معرفی نقاط متنوع گردشگری آلمان، طرز فکرتان تغییر کند!
مشاهده در ادامه مطلب...

دیدنیها آلمان, گردشگری آلمان

۱٫ برلین

برلین شهری چند چهره است. ابتدا شما را با معماری مدرن خود خیره می کند و سپس به قصرهای باروک می رساند. در این شهر می توانید روز خود را در یکی از بهترین باغ وحش های دنیا سپری کنید و غروب نیز به شنیدن یکی از بهترین ارکسترهای دنیا بروید. در این شهر می توانید نمایشگاه توپوگرافی (شرح کامل و واضح) ترور را نیز از نزدیک تماشا کنید.


۲٫ مونیخ

مونیخ در طول جنگ جهانی دوم به طور کامل از بین رفت. به طوری که هنوز هم در حال بازسازی فرهنگ باواریایی آن هستند. پارک المپیک از جمله جاذبه های مونیخ است که در سال ۱۹۷۲ میلادی میزبان بازی های المپیک بوده است. در این پارک می توانید روی یخ اسکیت و داخل استخر شنا کنید. اردوگاه کار اجباری داخائو از دیگر مکان هایی است که در مونیج حتما باید ببینید. این اردوگاه که با نام اردوگاه مرگ نیز از آن یاد می شود در سال ۱۹۳۳ توسط رژیم نازی در ۱۶ کیلومتری مونیخ ساخته شده است و بیش از ۳۰ هزار یهودی، روس و لهستانی در آن به قتل رسیده اند.


۳٫ رتنبورگ آن در تراوبر

برای لذت بردن از مناظر این شهر باید از دیوارهای شهر بالا بروید یا به بلندترین منطقه آن بروید. این شهر مملو از وقایع تاریخی است که بایک تور گردشگری درست می توانید در مورد پیشینه آن اطلاعات کسب کنید. یکی از جاذبه های رتنبورگ، موزه جنایات قرون وسطی آن است که بسیار جذاب اما کمی وحشتناک است.


۴٫ هامبورگ

پس از برلین، دومین شهر بزرگ و پرجمعیت آلمان است. هامبورگ یکی از بزرگ ترین اسکله های اروپا را دارد. قدم زدن در سواحل و کنار کانال های آبی این شهر باعث شده است به آن «ونیز شمال» لقب بدهند. هنگام سفر به هامبورگ، حتما به بازار اصلی ماهی فروش ها بروید. منطقه دادوستد هامبورگ که با آجرهای قرمز ساختمان هایش مشخص است، یکی از بهترین مکان ها برای صرف غذا به شمار می رود. ساختمان های منطقه Reeperbahn (نور قرمز) برای نورهای قرمز خود شهرت جهانی دارند.


۵٫ دِرسدِن

یکی از سواحل دوست داشتنی رودخانه البی در آلمان، شهر سرسبز و زیبای درسدِن است. این شهر مملو از جنگل، باغ و پارک است. همچنین باید به آثار هنری تاریخی آن هم اشاره کرد: بزرگ ترین آهنگساز اپرا، ویلهلم وگنر تعدادی از آثار خود را برای نخستین بار در دهه ۱۸۰۰ میلادی در این شهر اجرا کرده است. افرادی که به وقایع و آثار تاریخی علاقه بسیاری دارند حتما از دیدن موزه های Grünes Gewölbe و Gemäldegalerie لذت خواهند برد.


۶٫ فرانکفورت

بسیاری از مردم برای تجارت به فرانکفورت سفر می کنند زیرا این کلان شهر مرکز حمل و نقل، صنعت و اقتصاد آلمان به شمار می رود. این شهر دویست ساله مکان های گردشگری بسیاری دارد. رودخانه ماین، سالن مشهور اپرا، تئاتر، باغ وحش، مرکز خرید خیابانی، پارک ها و انواع کافه ها و موزه ها از مناطق گردشگری این شهر هستند. گردشگری


۷٫ کلن

شهر کلن آلمان پیشینه دو هزار ساله دارد و گردشگران می توانند از برج های رومی تا کلیساهای گوتیک را از نزدیک ببینند. در کنار این همه تاریخ، این شهر معماری مدرن زیبایی نیز دارد. در کلن انواع موزه های متنوع در زمینه های مختلف همچون هنرهای کاربردی یا موزه شکلات  وجود دارد.


۸٫ دوسلدورف

دوسلدورف یکی از مناطق اقتصادی که در کنار رودخانه راین قرار گرفته است. Altstadt نه تنها شهر قدیمی و دوست داشتنی دوسلدورف است بلکه مملو از کافه های متعدد نیز هست. خیابان خرید مشهور دوسلدورف پر از فروشگاه های بسیار شیک و گران قیمت است. موزه Kunst Palast که یکی از بهترین مجموعه های هنری آلمان به شمار می رود در این شهر قرار دارد.


۹٫ هایدلبرگ

قدیمی ترین دانشگاه آلمان در هایدلبرگ قرار دارد. بخش اعظم این شهر در قرن ۱۷ میلادی تخریب شد و دوباره در قرن ۱۸ با ساختمان های باروک بازسازی و تعمیر شد. برای پیاده روی و قدم زدن در خیابان های این شهر تاریخی بهتر است به خیابان های گوتیک مرکز شهر بروید. در این منطقه قلعه تاریخی هایدلبرگ قرار دارد که نماد قلب شهر است. پل Alte Brucke متعلق به قرن ۱۸ میلادی و زندان دانشجویان نیز از دیگر جاذبه های این شهر هستند. این زندان در قرن ۱۶ میلادی برای نگهداری دانشجویان شورشی به مدت سه روز در ماه استفاده می شده است.


۱۰٫ نورنبرگ

نورنبرگ با نیم میلیون جمعیت، دومین شهر بزرگ باواریا است. با اینکه پیشینه این شهر به قرن ۱۱ میلادی می رسد اما بیشتر به قرن ۲۰ میلادی (به ویژه جنگ جهانی دوم) تعلق دارد. این شهر ابتدا پایگاه قشون کشی پیش از جنگ نازی ها بود و پس از جنگ جهانی دوم نیز به مرکز آموزش نورنبرگ تبدیل شد. نورنبرگ گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند که برای تماشای قلعه نورنبرگ و آذین های Hauptmarkt به اینجا می آیند.

نظرات 28 + ارسال نظر
زهرا شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 19:01

ینی میشه منم برم؟؟؟؟؟؟؟

Mersad شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 19:48

این آلمانه؟؟؟؟ واووووو

MaHsA شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 22:52

خوب آره خیلی قشنگه...
غیر قابل توصیف...
اما بعضی از این عکسا یکم اغراق آمیزه!!!
ولی در کل طبیعت آلمان واقعا خیره کننده است!!!
باغ وحش برلین!!!!
پر درختای آلوی خوشمزه است!!!
و همین طور کوچه خیابوناش!!!!
ایشاا.. باهم میریم....

حسن باواریایی شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 23:15

گرجان خویشم برای وطن رود برامانش نکوشم/گر هزارجامه رنگین به بازارآید هیچیک نپوشم/یک زلف سرو ایران چون گوهریست/که به هزاران برلین و هامبورگ نفروشم

Tarafdar شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 23:40

حسن باواریایی نفست گرم ایران

علیرضا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 11:15

حسن جان اون پسوند باواریایی را از اسمت بردار لطفا بعدش هم با دومقلوله روکود وتورم دیگه وطنی نمونده قربونت تعصب سوخته ات برم

حسن یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:25

علیرضا جان:
1)اون پسوند تنهاوتنها یک شناسه ونشاندهنده ی علاقه ی من نسبت به فوتبال بایرن مونیخ نه خود ایالاتش! حالا اگه توبا پسوندش مشکل داری باشه دیگه نمیذارمش

2)واگر یک ایرانی بخوادکه به خاطر دومانع روکوداقتصادی وتورم که به سراغ هرکشوری میاد دل از کشورش ببره که دیگه بایدبه ایرانی بودنش شک کرد! وحتی حافظ درمورد چنین مشکلاتی در سده های پیشین اینطور فرموده که:

"دورگردون،گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دائما یکسان نباشدحال دوران غم مخور"

mahsa یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:30

baba iran ke jaie khod darad!!!!ma asheghe keshvaremunim!!!!

نمیدونم! یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:52

من هر جای دنیا برم با افتخار سرم رو بلند می کنم و میگم:من ایرانیم!
ولی این هر جای دنیا فقط آلمان و مونیخ!
یک سوم قلبم ایران
بقیه آلمان

هاینز یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 13:26

تورو به امام زاده بیژن منم با خودتون ببرین اونجا.......
آخه من چه گناهی کردم ایران متولد شدم؟
نمی شد اون کارتن موز رو جای ایران می بردن طرف آلمان یا اتریش یا سویس؟
آه ه ه ه ه

نوید یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 13:31

آلمان از نظر نطم تو جهان حرف اول رو میزنه
اصلا عکس ها گویای همه چیز هستند!

sm یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 14:41

ie soal az modir hai mohtaram dadhtam,mikhatam bporsam chera knar esme miro parchame lahestan hast midunam k motevalede opolskie vali akhe hame jaha meliatesho almani mizanan na lahestani

امیرحسین یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 14:46

کلوزه به هر حال لهستان به دنیا اومده
ملیتش هم لهستانیه با اینکه برای آلمان بازی میکنه
اون پرچم هم برای جاییکه به دنیا اومده
اتفاقا کلوزه یکی از بازیکن های با تعصب آلمانه

اشکان باواریا دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 12:35

وای چقد نازه آلمان من باید برم هرجورشده

نوید سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 12:43

من در آنجا بقیه عمر را سپری خواهم کرد.آلمان دنیای من ست.

ALI 22 جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 22:47

briliant

رامین یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 08:52

خیلی خیلی خیلی عالی بود . من عاشق آلمانم طرفدار سرسختشم ، به مثال یک آلمانیه متعب

Saeed شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 01:22

Doostan Salam .Man yek pezeshkam ke dar alman va dar Munich zendegi mikonam.Bekhoda darsad balayee az mardom alman nejhad parastand..Vaghan darsade balaee adamhaye avazi hastand.man dar fekr mohajerat az alman be jaye digari hastam.Bavar konid va gool in aksha ra nakhoridd az hame khrejihayee ke dar alman beporsid hame az almaniha shaki hastand .pas az chandmahe zendegi dar inja khasteh mishaveed.va aslan az zendegi lezzat nemibareed.Hichvaght ,hatta agar passport almani dashteh bashid shoma ra jozve khodeshoon be hesab nemiavarand va hamisheh angosht etteham besoye AUSLANDER deraz ast.Bavaram konid va dar internet search konid.Man be sherafat pezeshkiam ghasam mikhoram

قاطمه یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 15:40 http://www.patoogh1378.blogfa.com

من بعد ایران وطن عزیزم عااااااااااااااشق و طرفدار سرسخت آلمانم
یعنی میشه یه روزی برم؟
خدایااااااااااااااااااااا

مرضیه چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:26 http://marzie-192.blogfa.com

من عاشق آلمان و هلندم و ایشالا یه روز میرم
آلماااااااااان عشق منه

مریم جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 07:21

آلمان کشور مورد علاقه ی منه و آرزومه که در آینده برم آلمان
ولی شنیدم زبانشون خیلی سخته ولی ادم واسه ارزوهاش هر کاری میکنه

پارسا مونیخ شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:16

کاش میرفتم فرانکفورت تورو خدا برام دعا کنید مدرسه نمونه قبول شدم دعا کنید واسه 18 سالگی برم اونجا

فرانتس بکن بائر شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 15:07

وای!!!!!! دیوانه کننده هستش

مهشید پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 12:31

میشه لطفا درباره ی شهر دورتموند هم توضیح بدین؟

مرضیه دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 00:12

خیلی قشنگه یک روزی حتما میروم

داوود جمعه 25 دی 1394 ساعت 10:45

واقعا جالب بود

داوود جمعه 25 دی 1394 ساعت 10:48

شهر مونیخ خیلی جالب

محمد سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 23:02

سلام. من دو ماهه المانم. از کلن و دوتمورند و بن و برلین و فرانکفورت و هامبورگ و ... همه رو رفتم. تو عکس قشنگه. البته بد هم نیست ولی هیچ جا ایران نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد