وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بهترین نویسنده وبلاگ از نظر شما کیست؟

یه رای گیری گذاشتیم که بهترین نویسنده وبلاگ از نظر شما کیست؟لطفا رای خود را در قسمت نظرات اعلام فرمایید.می توانید دلیل خود را از نظر فعالیت یا مطالب بهتر ، یا دلایل دیگر بیان کنید .

نظرات 17 + ارسال نظر
امیدروبری دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 14:00 http://www.bayern3.blogsky.com

بدون تردید همونطوری که بایرن با قاطعیت مقام اول را کسب کرد در اروپا ،امیرحسین هم در بین همه ی وبلاگ نویسان ورزشی با قاطعیت رتبه ی اول را داره
برای همه ی شما دوستان خوبم آروزی موفقیت میکنم
البته همتون کارتون بیسته

مهزیار دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 14:13

اولا کلا با این نظر سنجی مخالفم.
دوما خیلی طبیعیه که بگیم امیر حسین(که البته خودم بارها با محمد حسین اشتباهی گرفتمش) بعدش همتون همونطور که امید گفت کارتون بیسته.

a دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 14:29

همه خوبن

امیرحسین دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 14:33 http://bayern.blogsky.com

امید جان ممنون

یه نکته راجع به قهرمانی این فصل تو لیگ قهرمانان بگم
این قهرمانی خیلی به من چسبید
اگه این فصل قهرمان نمی شدیم و سه فصل آینده پشت سر هم قهرمان می شدیم اینقدر خوشحال نمی شدم
چونکه همه می گفتن این قهرمانی ها رو گواردیولا براتون آورده مخصوصا صدا و سیمای مزخرف ایران و یه عده آدم فوتبال نفهم که لیاقتشون اینه که طرفدار گاو بازهای اسپانیایی باشن
ولی از این به بعد اگه تو سه فصل آینده بازم قهرمان بشیم دیگه هیچ کس نمی تونه بگه این قهرمانی ها رو گواردیولا براتون آورده
قهرمانی های آینده قهرمانی های باواریاییهاست و هیچ کس نمی تونه به نام خودش بزنه
با این قهرمانی از الان تا ابد دهن همه بسته شد
این قهرمانی نقطه عطف بایرن بود

جواد دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 15:10

مهزیار دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 15:15

البته بهتر بود بگید بعد از امیرحسین بهترین کیه یا شایدم از وبگذر نظرسنجی میذاشتید.
ولی دوست دارم یه پیشنهاد بدم: برای مصاحبه هایی که با خوانندگان وبلاگ میکنید و کار بسیار قشنگی مثل همه کاراتون یه چیزی مثل همین نظر سنجی بذارید که همه رو با هم بیاره. منظورم اینه که مثل اون لینکی که از طرفداری گذاشتید یا نظرسنجی شبکه سه که اول وبلاگ میامد یا همین صندلی داغ یه چیزی اینجوری باشه.
در مورد نکته ای که گفتی اینو هم اصاافه کنم که تازه الآن اگر هم گواردیولا جامی بیاره میگن ادامه راه هاینکس بوده.
با آرزوی موفقیت های بیشتر بایرن و شما نویسندگان گل این وبلاگ

ss دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 15:21

امیر حسین
راستی تو fcbayern.ir عضوی؟

امیر حسین:نه عضو نیستم

mj1989 دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 15:46

همه نویسندگان دارن با تمام وجود زحمت میکشن فقط به عشق بایرن و طرفدارانش
من به نوبه خودم از همتون تشکر میکنم و بهتون خدا قوت میگم.
مخصوصا امیرحسین که خوب یادمه یه مدت نسبتا زیادی هرچی مطلب نوشته و تنظیم میشد از امیرحسین بود.
رو این حساب تشکر ویژه از امیرحسین

هیوا دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 15:53

به نظر من همه کارشون خوبه

amir MULLER دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 17:37

هم اسم خودم امیرحسین

joachim loew دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 17:43

معلومه: امیرحسین

محمد حسین دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 17:50

از دوستان عزیز درخواست میکنم لطفا دلایل خود را اعلام نماییدباتشکر

امیدروبری دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 18:33 http://www.bayern3.blogsky.com

بانظر امیرحسین کاملا موافقم
بازهم تبریک میگم

Tarafdar دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 19:24

امیرحسین به نکته ی کاملا ظریف و کارشناسانه ای اشاره کردی؛ ما از سر موافقت کمکم اینجوری به گروه متفقین تبدیل می شیم...

زهرا دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 21:14

همشون عالین ولی امیرحسین از همه بهتره

محمد جواد دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 23:43

کار همه عالی.مخصوصا امیرحسین.

samad سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 02:22

همتون خوبید به خدا خیلی به روز هستید انصافا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد