وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره دو؛ محمد جواد: به توانایی های بایرن ایمان دارم



مصاحبه اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهمان امروز ما یکی دیگه از مخاطبین این وبلاگ بود٬ نکته جالب این بود که اولین نفری که برای مصاحبه ثبت نام کرده بود برنده قرعه کشی این هفته شد تا دومین مهمان ما باشه.

قبل هر چیزی خبر دست اول در مورد مصاحبه٬ برای دو هفته ی آینده مصاحبه نخواهیم داشت به این دلیل که امتحانات آخر ترممٍ اما اگه امکانش باشه حتما برای 2 هفته آینده هم مصاحبه خواهیم داشت٬ تمام تلاشمو میکنم.


به نام خدا


سلام٬ خب خودتو برامون معرفی میکنی؟

در ابتدا سلام عرض میکنم خدمت شما و همه دوستان خوبم که این مصاحبه رو میخونن...
من محمد جواد فرحانی ، 24 سال دارم و ساکن خرمشهر هستم. البته متولد بوشهرم ولی اصالتاً خرمشهریم! مدرک تحصیلیم مهندسی نفت هست که بعد از پایان تحصیل دارم دوره خدمتم رو میگذرونم البته سرباز معلم هستم و تو یکی از مدارس خرمشهر مشغولم...



*برای مشاهده سایز کامل روی عکس کلیک کنین

خلاصه ای از اینکه طرفدار بایرن مونیخ شدی میگی به ما؟

من از بچگی فوتبال نگاه میکنم چون فامیل و خانواده  فوتبالی دارم. اولش تو جام ملتهای سال 96 بود که طرفدار آلمان شدم چون قشنگ بازی میکرد و اتفاقاً تو فینال با شکست چک اسلواکی قهرمان شد بعدش هم به خاطر علاقه به بازیکنان آلمان طرفدار بایرن شدم.


فینال شنبه شب چی میشه؟

من به توانایی های بایرن ایمان دارم و اگه اتفاقات فوتبال مثل پارسال گریبان گیرمون نشه حتماً قهرمانیم.


دوستداری تیم با چه ترکیبی داخل زمین می رفت؟

مانوئل نویر، دانته، بواتنگ، کاپیتان لام، آلابا، مارتینز، شواین اشتایگر، فرانک ریبری، روبن (ای کاش تونی کروس بودش)، مانژوکیچ، مولر.


بعد از پیروزی مقابل بارسلونا چه احساسی داشتی؟

حدس میزدم که از سد بارسلونا رد میشیم ولی انتظار این نتیجه رو نداشتم. احساس غرور میکردم. خیلی خوشحال بودم.


انتقادی پیشنهادی برای مدیر وبلاگ کانون هواداران داری؟

از بس همه چی خوب و منظمه چیزی به ذهنم نمیرسه بگم. فقط میگم خسته نباشی امیر حسین.


به نظرت ماریو گومز باید بره یا بمونه؟

جابجایی بازیکنان خاصیت فوتبال حرفه ای هست، هر بازیکن باید با توجه به مصلحت خودش تصمیم بگیره. نه با موندنش مشکلی دارم نه با رفتنش.


آندره شورله بازیکن لورکوزن رو جچور آدمی تصور میکنی؟

نمیدونم چرا ولی به نظرم خیلی انسان با فهم و شعوریه، یعنی احساس میکنم. بازیش رو هم دوست دارم خیلی اکتیوه. امیدوارم تو آلمان بمونه و به انگلیس نره.


دوستداری گوتزه و هوملس به فینال برسن؟

بله خیلی دوست دارم. اینجوری بازی جذاب تر میشه. حضور این دو بازیکن هم نمیتونه برای بایرن مشکلی درست بکنه.


سوالی داری از من بپرسی؟

این آقای امیر حسین به نظرم آدم عصبی میاد، درست میگم یا اشتباهه؟
محمد جواد جان اشتباه میکنی٬ من خودم که چند وقتی میشه این وبلاگ میام و این چند وقته همه کمی نویسندگی میکنم شناخت بهتری هم پیدا کردم٬ امیر حسین آقای گل روزگارٍ خیلی صیمیمی و گرم٬ خوش اخلاق و حتی شوخ و باحال ...




شما دومین مهمان مصاحبه های ما هستی ولی اگه بهت بگم که اولین کسی بودی که ثبت نام کردی چه حسی بهت دست میده؟

اون روز که باز اومدم سراغ وبلاگ و لینک ثبت نام رو دیدم بدون معطلی نام نویسی کردم. خیلی حس خوبیه. پیشتاز بودن رو دوست دارم...


گوتزه تو بایرن مونیخ یا دورتمند؟ چرا؟

اول از همه چیز من به گوتزه بعنوان یه بازیکن آلمانی و مؤثر در ناسیونال مانشاف علاقه دارم، تو دورتموند هم فوق العاده س، حالا چقدر خوبه که میتونم تو بایرن بیشتر بازیهاش رو تماشا کنم و لذت ببرم.


به وبلاگ ما چند وقت یکبار سر میزنی؟

تقریباً هر روز مگر اینکه سرم شلوغ باشه و نتونم سراغ اینترنت بیام...


یوپ هاینکس رو چجور آدمی میدونی؟

یک انسان با شخصیت و فهمیده. این رو میشه از مصاحبه ها و حرفاش تو کنفرانس های مطبوعاتی به راحتی فهمید. خیلی دوست داشتنیه. بایرن رو به شکلی که خیلی دوست داشتم تبدیل کرد، بازی زیبا ، مهیج و مقتدرانه ...


متنی جلمه ای چیزی اماده کردی به مخاطبا بگی؟

دوست دارم از همه دوستانی که تو این وبلاگ نظر میدن خواهش کنم لطف کنید و در مورد شخصیت هایی که مورد علاقه ی شما نیستن نظر ها و حرف های بد نزنید. چون یکی که طرفدار اون شخصیته جواب شما رو هم بد میده و اصلا جلوه ی خوبی نداره. حریم ها رو حفظ کنیم. ممنونم.


از علاقیاتت به بایرن مونیخ برامون بگو؟

حقیقتش من یه جورایی با بایرن زندگی میکنم. روزای که خوب نتیجه میگیره خیلی سر حالم و روزای که خوب نتیجه نگیره با یک من عسل هم نمیشه منو خورد. شاید این اخلاق خوب نباشه ولی من اینجوریم دیگه، چه میشه کرد!


تو خانواده یا فامیل چند نفر بایرنی دارین؟

تو خونه فقط من ولی تو فامیل زیاد هستن اگه اشتباه نکنم 11 شاید هم 12 نفری باشن.


بزرگترین اسطوره ی باشگاه از نظرت؟

اسطوره های باشگاه که زیادن ولی منم بازیکنی تو ذهنم میمونه که بازیاش رو دیدم و درک کردم. مثل خیلی از دوستان الیور کان رو دوست دارم.


بهترین بازیکن فصل کیه؟

همه بازیکنان امسال عالی بودن ولی به نظر من کاپیتان فیلیپ لام یک بازیکن فوق العاده بود.


این آخر کاری دعا میکنی برای هوادارا٬ خانوادهاشون٬ عوامل تیم و هرکس دیگه ای که عضو این خانوادس؟

من از خدا میخوام که به همه این دوستان سلامتی بده و بتونیم در کنار هم شاهد موفقیت های بایرن باشیم و اونا رو جشن بگیریم



نظرات 9 + ارسال نظر
Tarafdar چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 22:30

خیلی خوب بود دستتون درد نکنه،
حامد کاش مینوشتی که مهمون هر هفته اسم مستعارش تو سایت چیه؟ دوستمون هم خوب جواب داد با دیدن عکسش گفتم باید خوزستانی باشه...

ایشالله از دفعه بعد, محمد جواد جان همیشه با اسم جواد نظراتشو اعلام میکنه.

امیدروبری چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 23:27 http://bayern3.blogsky.com

حامدجان دست گلت درد نکنه امیدوارم در امتحانات پایان ترمت موفق باشی
اما یک توضیحی اجازه میخوام به محمد جوان بدم و اونم اینه که اگه بخوام در یک کلمه امیرحسین را تعریف کنم میتونم بگم
انسان به معنای حقیقی کلمه،امیرحسین دارای شخصیت و روح فوق العاده ای هستش

امید جان ایشالله که همه موفق میشن داداش

امیرحسین چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 23:35 http://bayern.blogsky.com

مرسی امید. شرمنده میکنی داداش
اینجوریام نیست که میگی

اگه نبود همه نمی گفتن امیرحسین

جواد پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 00:05

آقایون من تسلیم شدم
من که نگفتم امیر حسین بده فقط احساس میکردم که اونم فهمیدم اشتباهه
ما چاکر آقا امیر حسین هم هستیم

امیرحسین پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 00:47 http://bayern.blogsky.com

من مخلصتم آقا محمدجواد

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 08:26

اصلاچى شد که فکر کردى امیر حسین عصبیه؟!!!

پژمان پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 10:15

محمد جواد- از پاسخت در مورد علاقه به بایرن خیلی خوشم اومد.... اخه منم درست شبیه تو هستم....

موسی پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 10:46 http://omid-mesile.blogfa.com/

خسته نباشید واقعا. کارتون خیلی جالب بود.

bastian31 پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 13:02

بازیکن محبوبش لام بوده گفت بهترین بازیکن لام است لطفا کسی حرف دلشه نزنه حرف منطقی بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد