وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: بایرن در شرایط بسیار خوبی قرار دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل دورتموند در فینال چمپیونزلیگ، اعلام کرد که باواریایی ها می دانند چطور مقابل شاگردان کلوپ به پیروزی برسند.

این ملی پوش آلمانی تایید کرد که از زمان پیروزی مقابل بارسا در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، تنها دیدار ومبلی فکر می کند و مصمم است تا شکست سال گذشته مقابل چلسی را جبران کنند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "من هر روز به این موضوع فکر می کنم؛ از زمانی که بارسا را شکست دادیم. همه ما در انتظار این دیدار هستیم؛ به ویژه بعد از شکست سال قبل مقابل چلسی که بسیار ناامید کننده بود. نمی توانم پیش گویی کنم اما می توانم قول بدهم که همه تلاش مان را خواهیم کرد. اگر مانند دیدار مقابل یوونتوس و بارسا بازی کنیم، می توانیم به پیروزی برسیم. من خوش بین هستم. دورتموند همه چیز را در مورد ما می داند و ما هم همه چیز را در مورد آنها می دانیم. دورتموندی مطمئنا تایید می کنند که ما در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و شکست دادن ما آسان نیست."

بایرن در چهار دیداری که این فصل مقابل دورتموند انجام داد، دو بار به پیروزی رسید و دو دیدار دیگر هم با نتیجه تساوی تمام شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 22:11

فقط 4 شب دیگه مونده تا بسیار خوبتر از این هم بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد