وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بلان: بایرن مثل غلطک از روی همه رد می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لورن بلان، بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فرانسه معتقد است که بایرن مونیخ نسبت به رقیب خود، بوروسیا دورتموند، برای بازی در فینال لیگ قهرمانان برتری دارد.

بایرن مونیخ و بیروسیا دورتموند در حالی شنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندل برگزار کننده فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود که با نمایش های خوب خود در این فصل تمجید های بسیاری از آنان شده است. لورن بلان آخرین نفری است که به اظهار نظر درباره این دو تیم و این فینال پرداخته است.

بلان در مصاحبه با RMC Sport گفت:" بایرن شانس بیشتری دارد چون از ابتدای فصل آن ها واقعا تمام حریفان خود را خرد کرده اند. دورتموند، آن ها توانایی شکست هر تیمی را دارند. چیزی که باعث خوشحالی من می شود این است که هر دو تیم و هر دو مربی که در این بازی هستند مدافع بازی خوب و زیبا هستند."

این مربی 47 ساله ادامه داد:" از همان آغاز رقابت ها از دیدن بازی این دو تیم و راهیابی آن ها به فینال لذت زیادی بردیم چون این دو تیم بازی را باز و روان انجام می دهند و بازی را از تب و تاب نمی اندازند. دورتموند می تواند هر تیمی را نابود کند، حتی بایرن را، ولی بایرن واقعا مثل یک غلطک شده که از روی همه رد می شود."

این دو تیم آلمانی شنبه شب نخستین فینال تمام آلمانی تاریخ لیگ قهرمانان را برگزار می کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 15:03

عجب

Tarafdar سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 22:54

از این که تو بوندس لیگا یه تیم قدرتمند داریم که میتونه ادعای پیروزی جلوی بایرن را داشته باشد خوشحالم، اما تیم من امسال فاتح است...
بچه ها رد میشیم چه رد شدنی

heinz چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 14:06

هه هه هه هه هه چه باحال گفته!!!
خوشم اومد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد