وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: چشم به راه سبک گوآردیولا هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هافبک فرانسوی بایرن‌مونیخ از شرایط خوب خود در این تیم گفت و عنوان کرد، بی‌صبرانه چشم به راه سبک جدید گوآردیولا است.

فرانک ریبری فصل بسیار خوبی را در بایرن‌ پشت سر می‌گذارد. او موفق شد با این تیم قهرمان این فصل بوندسلیگا شود و به فینال جام‌حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کرده است.

ریبری در گفت‌وگویی که با روزنامه‌ "اکیپ" فرانسه داشت، از شرایط ایده‌آل خود در بایرن‌مونیخ گفت: روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم. می‌توانم بگویم که فصل جاری بهترین فصل حضورم در بایرن‌مونیخ بود. از حضور در بایرن‌ بسیار خوشحالم. اگر بتوانیم قهرمان جام‌حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شویم، بسیار خوب خواهد بود.

بایرن‌مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه هفته‌ آینده در ومبلی به مصاف بوروسیادورتموند می‌رود. ریبری درباره این دیدار گفت: بازی در فینال برای هر دو تیم سخت خواهد بود. امیدوارم که بتوانیم هر سه جام این فصل را به دست آوریم.

بایرن‌ با هدایت یوپ هاینکس فصلی رویایی را پشت سر می‌گذارد و در آستانه کسب سه جام است. با این حال این مربی باتجربه فصل بعد در آلیانس‌آره‌نا نخواهد بود و باید جای خود را به گوآردیولا بدهد. ریبری درباره آمدن گوآردیولا و رفتن هاینکس گفت: با آمدن گوآردیولا با سبکی متفاوت از سبک بازی‌ هاینکس آشنا خواهیم شد. از آمدن او خوشحالیم. بی‌صبرانه منتظر او هستیم. درباره هاینکس هم بگویم که جای خالی او را به شدت احساس خواهیم کرد. او یکی از دلایل انگیزه زیاد ما برای پیروزی است. هاینکس کار بزرگی را در بایرن‌مونیخ انجام داد. او از بزرگان دنیای مربیگری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد