وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ارکستر فلارمونیک مونیخ برای بایرن می نوازد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرنی ها در تکمیل فصل رویایی خود، به دنبال پیروزی نهایی در فینال بزرگ لندن هستند آن ها برای این مهم تنها چند روز دیگر فاصله دارند بازیکنان برای موفقیت در این دیدار حمایت میلیون ها هوادار را از سرتاسر جهان دریافت کرده اند و با اعتماد به نفس به لندن سفر خواهند کرد.

در این میان حمایت جالب توجه ارکستر فلارمونیک مونیخ از باواریایی ها نیز جالب توجه است ارکستر معروف شهر مونیخ ترانه ای را برای موفقیت بایرن تولید کرده اند. این آهنگ در وصف تیم بایرن است که در نهایت به آرزوی بهترین ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا ختم می شود. این ترانه توسط لورین مائسترو مازل یکی از مشهورترین آهنگ سازان و موسیقیدانان جهان کارگردانی و ضبط شده است.

ترانه ی یاد شده با رهبری مازل در یوتوپ منتشر شده است در این موزیک به ستایش بازیکنان قدیمی مانند ریبری، شواین اشتایگر و لام تا نزدیک شدن هاینکس برای فتح سه گانه و در نهایت شکوه بایرنی ها پس از فتح جام قهرمانان اروپا پرداخته می شود.

لازم به توضیح است که ارکستر فلارمونیک مونیخ یکی از پر آوازه ترین گروه های موسیقی اروپا و یکی از بزرگترین ارکستر های شهر مونیخ با قدمتی 30 ساله است.

نظرات 2 + ارسال نظر
Bavariaboy دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 23:39

بایرن این فصل خودش بهترین موسیقی رو با فوتبالش مینوازه من که خیلی با صداش حال میکنم تا حالا ده بار اهنگش و جلوی یوونتوس و بارسا دیدم!؟!؟

ُSebastian_hamed دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 23:46

به امید پیروزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد