وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برای خداحافظی کریمی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، علی کریمی دو روز پیش کفش هایش را آویخت. کریمی جز معدود بازیکنان ایرانی است که در باشگاه بایرن مونیخ توپ زده است. برای مشاهده عکس های او به ادامه مطلب بروید.

 

 

علی کریمی

 

 علی کریمی به شالکه ۰۴ پیوست  

نظرات 14 + ارسال نظر
سگ سیبیل سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 16:55

پرسپولیسی خاک تو سر.....

شیدا سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 17:06 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

وا!!!!!!!!!!!!واسه چی توهین میکنی؟من خودم پرسپولیسی نیستم ولی دلیلی نمیبینم به کسی توهین کنم

amir MULLER سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 17:53

آقا لطفا توهین نکن....وگرنه برات خیلی بد میشه....
اون موقع بد خط خطیت میکنم

امیر اولیور کان سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 18:00

بااینکه هم کریمی و هم دایی خودشون آدمهای بزرگی هستند ولی لکه ننگه بایرن مونیخن که هیچگاه پاک نمیشن.

کان مقدس سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 18:13

حالت خوبه؟لکه ننگ؟
کریمی چند بازی بهترین بازیکن زمین شد.تو بازی با میلان هم که بعنوان بازیکن ذخیره اومد تو بازی کلی از ماگات انتقاد شد.
لکه ننگه بایرن تویی که هیچی نمیفهمی

نمیدونم! سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 18:17

یکی از بهترین بازیکن های ایرانی...|(بعد از مهدوی کیا!)
وا؟تازگیا توهین مد شده؟؟

امیر اولیور کان سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 18:48

کان مقدس حرف دهنتو بفهم چون اصلا شعور نطر بقیه شنیدن نداری.من نمیخوام اینجا که محل نظر دادن حال بیشعوری امثال تورو بگیرم.پس زر اضافی نزن و بشین سر جات.در ضمن اگه تکرار بکنی این بار خیلی بدتر میشه.حواست جمع باشه.از همه بچه ها عذر میخوام و شرمنده ام اگه جواب نمیدادم دور بر میداشت.

زهرا سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 19:46

بچه ها علی کریمی موقعی تو بایرن بود که بش میگفتن جادوگر فوتبال آسیا...واقعا عالی بازی میکرد.
علی دایی هم یه زمانی یکی از بهترین مهاجمای جهان بود و بهترین گلزن جهانه
اتفاقا باعث افتخار ما ایرانیاست که همچین بازیکنایی داشتیم که تو بایرن بودن

tarafdar سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 19:48

همه چی آرومه
ما چقدر ...

Bavariaboy سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 21:12

ای بابا چند روز نبودم چه اوضاع متشنج شده !
واسه چی فحش فحشکاری راه انداختید حالا خوبه اینجا همه باهم همفکریم من کلی تو وبلاگای تیمای دیگه کری میخونم و حالشون و میگیرم یه بارم کارم به فحش دادن نیوفتاده ، ......هان .... نه ..... یه بار افتاد .... ولی قسم میخورم همون یه بار بود!

امیر اولیور کان سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 21:42

با عرض معذرت از همگی بچه ها.Bavariaboy جان شاید شما من و از بقیه بیشتر بشناسید.منم با خیلیا کری خوندم و حتی در مقابل توهین هایی که میکردن به خاطر اینکه اینجا جایی هست که همه میان و نظر میدن فحش و بدوبیراه نگفتم ولی این کان مقدس واقعا بی ادب بود و هنوز نفهمید که معنی نظرات یعنی چه و امد توهین میکنه.باید جوابش و میدادم وخیلی هم سعی کردم موادبانه باشه چون حسابی از کوره در رفته بودم.بازم از همه عذرخواهی میکنم.

محسن اشتایگر سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 22:22

امیرحسین این عکسه کیه؟

امیرحسین سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 23:12 http://bayern.blogsky.com

کدوم؟

همایون چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 14:19

اول مهدی بعدعلی کریمی حالا هم که گل محمدی ،عجب اوضایی شده تو پرسپولیس!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد