وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن چهارمین باشگاه پرسود اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول، آلمان پس از آمریکا، چین و ژاپن در صدر پرسود‌ترین کشور‌های دنیا و اسپانیا در رده ۱۳‌ام قرار دارد اما در زمینه فوتبال معادلات پیچیده است.

 به گزارش AS و به نقل از گزارش DELOITTE, رئال مادرید برای نهمین سال متوالی‌ با درامد ۵۱۲.۶ میلیون یورویی پر سود‌ترین باشگاه اروپا است. پس از آن بارسلونا با ۴۸۳ میلیون یورو برای چهارمین سال متوالی‌ در رده دوم قرار گرفته است. بایرن مونیخ با ۳۲۲.۶ میلین یورو پس از منچستر ۳۹۵.۲ میلیونی در رده چهارم قرار دارد. دورتمند هم با ۱۸۹.۲ میلیون یورو در رده ۱۱‌ام جدول است.

 لیست مجله فوربس که دیروز منتشر شد نیز رئال مادرید را با ارزش‌ترین باشگاه فوتبال جهان معرفی‌ کرد. این آمار و ارقام ثابت می‌‌کند دو باشگاه بزرگ اسپانیایی آنچنان نیز تحت تاثیر بحران اقتصادی وسیع در اسپانیا قرار نگرفته اند. رئال مادرید با ۷% رشد در سود سالیانه و بارسلونا با تقریبا همین میزان رشد ۳۵ میلیون یورو بیشتر از سال گذشته به دست آورده اند. گفتنیست رئال مادرید اولین باشگاهی است که به سودی بالاتر از ۵۰۰ میلیون یورو رسیده است.

 برتری اقتصادی دو باشگاه اسپانیایی در برابر حریفان خود در نیمه نهایی‌ چمپیونزلیگ آشکار است. از نظر فوتبالی رئال مادرید و بارسلونا منبع اصلی‌ درامد خود را مدیون پیروزی‌های خود در زمینه ورزشی هستند. بردن عناوین مختلف بزرگترین منبع سود آوری است. پس از آن هم باید به اسپانسر‌های قوی این دو باشگاه اشاره کرد. به عنوان مثل در سال ۱۹۹۶ رئال مادرید سود ۸۵ میلیونی را کسب کرده بود که تقریبا برابر با یک ششم رقم کنونی‌ است.عامل دیگر حق پخش تلویزیونی خواهد بود. رئال مادرید و بارسلونا روی هم رفته ۱۶۰ میلیون یورو بابت حق پخش دریافت می‌‌کنند، این رقم برای بایرن مونیخ ۳۶ و برای دورتمند ۳۵ میلیون یورو است.

نظرات 2 + ارسال نظر
موسی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 09:50 http://omid-mesile.blogfa.com/

بایرن فوق العاده است-ب این میگن تیم نه بارسا یا رئال

Bavariaboy شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 13:43

صبر کنین تا قوانین فیر پلی مالی کاملاً تو اروپا اجرایی بشه اونوقت این تیمای اسپانیایی و انگلیسی باید برن بجای تیم داری غاز بچرونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد