وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خط و نشان ریبری برای جدال بارسا و بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ریبری هم با امید و انگیزه‌های زیادی در مورد احتمال قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا صحبت می‌کند و درمورد مصاف با بارسا گفته می‌توانیم در مونیخ و در بارسلونا، بارسا راشکست دهیم. 

فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ یکی از تهدیدهای بزرگ این تیم به حساب می‌آید وبارسلونایی‌ها که قرار است تا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل این تیم به میدان بروند از این موضوع آگاهند.

بخشهایی از مصاحبه وی را در ادامه می خوانید:
 
*مصاف با بارسا: این بازی را می‌توان مصاف بین دو تیم بزرگ اروپایی که بازیکنان بزرگی هم دارند دانست. از این بازی، بیشتر از بازی رئال- دورتموند صحبت می‌شود و ما فرصت این را داریم که بازی تماشایی‌ای را برگزار کنیم. ما پروژه‌ها و برنامه‌های بارسا در این فصل‌ها را می‌شناسیم و پارسال آن‌ها شایستگی حضور در فینال آلیانس آرنا را داشتند. حذف آن‌ها بی‌عدالتی بود ولی قبل از فکر کردن به فینال امسال ومبلی باید خودمان را برای بازی نیمه نهایی آماده کنیم


*حضور دربایرن: من شش سال است که اینجا هستم و با این تیم قهرمانی‌های متعددی در لیگ آلمان و جام حذفی را تجربه کردم ولی در فینال‌های اروپایی در برنابئو و در فینال پارسال الیانس آرنا شکست خوردیم. من ۳۰ سال سن دارم و حس خوبی دارم و حالا در سال ۲۰۱۳ این شانس را داریم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشویم. نباید ترس یااسترسی داشته باشیم


*گذشته: مدت‌ها پیش سران بارسلونا و رئال مادرید با من تماس گرفته بودند ولی من در مونیخ شرایط خوبی دارم


*ابیدال: برای آبیدال واقعا خوشحالم. شرایط او واقعا پیچیده بود و او و خانواده‌اش روزهای سختی را پشت سرگذاشتند. من از طریق تلفن با او در ارتباطم.. حالش خیلی خوب است و بازگشتش به میادین چمن خبر خیلی خوبی بود.


*مقایسه‌های موجود: بارسلونا همیشه تیم بزرگی است و در سالهای اخیر جام‌های فراوانی کسب کرده‌اند. بایرن مونیخ در مقایسه با سه سال پیش خیلی قوی‌تر شده است. ما خیلی رشد کرده‌ایم؛ حالا می‌توانیم بابارسلونا رقابت کنیم. در سال ۲۰۰۹ بارسلونا درجایگاهی بالا‌تر از همه تیم‌های دیگر بود. تیم ما الان تیم جدیدی است و ما شانس این را داریم که مقابل بارسا به پیروزی برسیم؛ چه در مونیخ و چه در بارسلونا

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر عباس جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 22:28

مرسی به این میگن روحیه جنگندگی و یه بایرنی تمام عیارفقط تو حرفم نیست تو بازیشم معلومه از هیچ تیمی نمی ترسه مرسی ریبری مرسی
به امید فتح سه گانه

موسی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 09:33 http://omid-mesile.blogfa.com/

یاشاسین بلال- تو بهترین هستی

نواب شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 14:34 http://yfcb.blogfa.com

زنده باشی عزیزم بارسا رو تو قوطی بکنید به مسی هم نشون بده بهترین بازیکنه دنیا کیه زنده باد باواریا و دیگر هیچ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد