وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: نباید تمرکز خود را از دست بدهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن، هافبک تیم بایرن مونیخ معتقد است که این تیم برای کسب جام در این فصل باید روی بازی های خود آینده متمرکز باشد.

هافبک هلندی بایرن به سایت رسمی بوندسلیگا گفت: "مسلما همه ما به خاطر اختلاف ۲۰ امتیازی با تیم دوم جدول بسیار خوشحال هستیم، اما نباید بازی های آینده را دست کم بگیریم، برای قهرمانی در لیگ نیازمند این هستیم که تمرکز خود رو در تک تک بازی ها را حفظ کنیم. در پایان هر روز از تمرین بازیکنانی هستند که این موضوع را به ما یادآوری کنند، کاپیتان ما، فیلیپ لام، همیشه این موضوع را به یادآور می شود."

روبن در ادامه صحبت هایش به خبرنگاران گفت که با نظر اخیر اولی هوینس، مبنی بر اینکه بایرن از فرم ایده آل خود فاصله گرفته است، موافق است.

روبن ادامه داد: "به نظرم اولی هوینس درست می گوید، ما در مقابل آرسنال شکست بدی دریافت کردیم. فکر می کنم که انتقاد های رئیس باشگاه به جا بود و حق با اوست. درست این است که اگر مشکلی در باشگاه وجود دارد، باید در مورد آن صحبت شود، در هفته های اخیر صحبت هایی زیادی در مورد باشگاه شد و افراد زیادی با لغاتی مانند، کلاس جهانی، فوق العاده و شگفت انگیز در مورد عملکرد ما نظر دادند، اما هر از گاهی خوب است که انتقاداتی به تیم وارد شود."

هافبک ملی پوش هلند در یه فصل در به طور مرتب در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفته است، اما او از رفتار خود و دیگر هم تیمی هایش که در بازی در مقابل آرسنال بر روی نیمکت بودند، راضی است: "بازی با آرسنال، یک بازی کاملا متفاوت بود. چهره های جدیدی در تیم ما وجود داشت که می خواستند خود را به سرمربی ثابت کنند. من از تصمیم سرمربی شوکه شدم، اما همیشه باید به چنین تصمیماتی احترام گذاشت. این طبیعی است که تغییرات وجود داشته باشد تا همه بتوانند در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرند. وقتی تیم ۳ امتیاز را کسب می کند یعنی همه چیز خوب پیش رفته است."

نظرات 4 + ارسال نظر
Bavariaboy دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 14:16

یعنی الان تو تمرکز داری دیگه !......خیلی خوبه.پس به حرفای لام گوش بده و تورو خدا یه کم فقط یه کم پاس بده!

شاهین دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 14:41

اتفاقا روبن اگر خودخواه باشه بازیش بیشتر به چشم میاد بنفع تیمه تا اینکه زیاد پاس بده

شیدا دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 15:14 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

اگه خود خواه باشه مثل بازی با آرسنال به نفع تیمه نه؟!!!!!!!

یاسر دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 21:54 http://yasserzaeri@yahoo.com

استاده از دست دادن تک به تک با دروازه هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد