وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس و رد احتمال پیوستن به شالکه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، شایعات اخیر در مورد برعهده گرفتن هدایت شالکه در فصل آینده را رد کرد.

هاینکس در پایان فصل جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد و با توجه به اینکه شالکه به دنبال به خدمت گرفتن یک مربی باتجربه است، از سرمربی فعلی باواریایی ها به عنوان جانشین ینس کلر، سرمربی موقت این باشگاه، نام برده شد.

اما او در گفتگو با بیلد گفت:" به اندازه کافی باتجربه هستم که با این شایعات به راحتی برخورد کنم.

نمی توانم جلوی شایعاتی که از من به عنوان سرمربی آینده این یا آن باشگاه نام برده می شود، بگیرم.

این شایعات به خاطر آن است که من، کادر فنی و تیمم خیلی خوب کار کرده ایم و شاید باشگاه های دیگر هم دوست داشته باشند چنین نتایجی بگیرند. من در مورد خودم در پایان فصل تصمیم گیری خواهم کرد؛ وقتی که از هدایت بایرن کنار رفتم."

بایرنی ها امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل آرسنال قرار خواهند گرفت.

نظرات 5 + ارسال نظر
Bavariaboy چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 00:05

نیمه اول کار وتموم کردیم آفرین بچه ها اما هنوز بازی تموم نشده.......
نیمه اول آرسنال حتی یک موقعیت هم نداشت

Bavariaboy چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 01:07

تبریک

MaHsA چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 01:10

tabriiiiik

نمیدونم! چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 15:46 http://null

بابا برو شالکه هم اون ها رو نجات بده هم شرت رو از سر ما کم کن!

شیدا چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 23:08 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

آقا یا خانم "نمیدونم!"میشه بگی کدوم شرشو ازسرما کم کنه؟مربی به این خوبی که هم با اخلاق وفهیمه هم نتیجه ی کار هوشمدانشومیشه تو جدول بوندسلیگا وچوپیونزلیگ دید.مشکل شما کجاست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد