وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: به تساوی در لندن رضایت نمی دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر بازیکن باتجربه بایرن مونیخ بی صبرانه منتظر است تا در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال به میدان برود.  

او در حالی که در کاناپه ای راحتی در آلیانس آرنا لم داده، از برنامه های تیمش می گوید . شواین اشتایگر معتقد است:« در مونیخ ما برای برد بازی می کنیم. ما در فرهنگ اصطلاحات باواریایی یک شعاری داریم که در داخل رحتکن از آن استفاده می کنیم:« ما، ما هستیم.» و معنایش این است:« ما همینی هستیم که می بینید.» این چندان خودخواهانه نیست ولی مااطمینان زیادی به توانایی مان در کسب نتیجه مطلوب در این بازی داریم؛ این بحث روحیه پیروزی طلبانه است.»
ستاره آلمانی باواریایی ها ادامه داد:« ما در جوی رشد کرده ایم که باید به پیروزی برسیم. با تساوی بدون گل یا تساوی 1-1 راضی نمی شویم. این ذهنیت بایرن مونیخ است.»
شواینی 28 ساله درحالی این صحبت ها را برزبان آورده که 16 سال است که  در آلیانس آرنا توپ می زند و روزهای خوبی را با بایرن پشت سرمی گذارد. باواریایی ها مقتدرانه صدرنشین جدول بوندس لیگا هستند وبا اعتمادبه نفس بالایی به مصاف آرسنال می روند.
این بازیکن باتجربه با دقت تمام فوتبال انگلیس را دنبال می کند و از طریق ایمیل با لوکاس پودولسکی در تماس است. شواین اشتایگر دراین باره می گوید:« او واقعا لندن را دوست دارد و از فوتبالش لذت می برد. او زمانی که به مونیخ آمد، خیلی زیاد بازی نمی کرد و با سرمربی تیم مشکلات زیادی داشت ولی همه بازیکنان و اعضای تیم او را دوست دارند. ما امیدوار بودیم که می توانستیم مدت بیشتری را درکنار او سپری کنیم. پودولسکی بازیکن واقعا بامهارتی است.»
آمدن پپ گواردیولا برروی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ در فصل آینده ، سوژه دیگری بود که شواین اشتایگر در مورد ان صحبت کرد:« آمدن پپ گواردیولا به بایرن در فصل آینده نشان می دهد که ما تیم بزرگی هستیم و البته قدرت بوندس لیگا را نشان می دهد. فوتبال آلمان در شرایط خوبی است و بایرن مونیخ هم تیمی سالم است و از نظر مالی هم در شرایط خوبی هستیم. ما خودمان از نظر اقتصادی خودمان را تامین می کنیم؛ این اتفاق خیلی عجیبی در لیگ های اروپایی است.»
بخش دیگری از صحبت های شواین اشتایگر بدین ترتیب بود:« ما عطش زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داریم. این تیم دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده ولی قهرمان نشده. ما تجربه بیشتری داریم و به سمت هدفمان حرکت می کنیم . در مقایسه با فینال مقابل چلسی، قدرتمندتر شده ایم. ما بازیکنان خوب بیشتری داریم و روی نیمکت ذخیره ها هم قوی تریم. این امتیاز و نکته مهمی است.»

نظرات 2 + ارسال نظر
Bavariaboy سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 19:36

کاملاً درسته فقط برد چون ما تواناییشو داریم

شاهین سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 20:49

باید قدرتمنو نشون بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد